Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:36

Tazzey, Bedankt! Het volume is bij mij alleen in het begin wat minder als ik zelf voor de camera sta, daarna is het goed. Bedoel je dat of heb je het over het hele filmpje? Ik heb de pruik inmiddels wel wat geknipt want ik vond het zelf onnatuurlijk en vooral onpraktisch (de lengte van het filmpje/de foto) :')
Het is nu nog steeds lang maar dan meer een normale lang ;)

Yv, aaaah zo! Ik snapte het al niet haha. Wat vervelend dat je er geen volume in krijgt. Al is dik haar ook niet altijd even leuk, als mijn eigen haar zo lang is heb ik 24/7 koppijn, zelfs mét laagjes ;(

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:47

Yv, dat volume probleem had ik ook heel lang. Ik gebruik nu een volume mousse van L'Oreal die je alleen bij de haaraanzet aanbrengt. In de rest van het haar breng ik een normale volume mousse aan. Even vluchtig met de vingertoppen die L'Oreal mousse inwrijven en dan blijven föhnen tot het gortdroog is. Tijdens het föhnen gebruik ik een grove krulborstel en dan een oliebol aan haarlak erin en het zit als een huis.

Mijn WP pagina schiet nu op, het NL deel in ieder geval. Hij staat wel online maar die link moet je weten, hij staat op een subdomein van nailfinity.com. Intussen weten bepaalde figuren hem dus al te vinden en ik word echt gek van de spam. Ik heb al een captcha op de comments gezet maar die tikken ze gewoon in. GEK word ik ervan. Daar moet ik toch nog even iets voor zien te vinden. Heb 1 van de "vaste" spammers wel te pakken nu O:) Ik heb na 86 spam berichten verwijderd te hebben een stukje code geschreven dat als hij mij spamt hij zijn eigen spam berichten in 100 fout terug krijgt. }:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:51

Jemig wat irritant zeg!! Maar wel slim van die code hahahaha! Briljant!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 04:39

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 08:05

Leuk om te lezen, HippoLogic :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 08:18

Dank je, Erin

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 11:12

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:40

Wubwub schreef:
sietje22 schreef:
Leuke instagram heb jij!

Dankje!

Tammy, heftig zeg, veel beterschap!

Ik heb ook een nieuwe, over hoe je zelf van kort naar lang haar kan gaan. Zelf een 3/4 pruik maken.

Hoi, ik heb even op je site gekeken en ook gereageerd. Het ziet er echt prachtig uit!

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:41

Aan alle anderen ik kijk vanmiddag even als ik meer tijd heb.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:55

Ik ga vanavond even jullie blogs lezen. Ik lees meestal lekker als ik in bad lig. Hoewel ik nu ook bezig ben ik Eighty Dollar Champion.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:21

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:51

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:14

Goed, adem in, adem uit en laat lossssssss

Mijn camera heeft mij net even flink laten schrikken. Batterij uit de lader, batterij in de body, knopje op "ON", schermpje licht op en de boel valt weer uit. :oo Goed, andere batterij erin, zelfde verhaal.
Crap, dus andere body erbij gepakt en die doet het prima. Dus het ligt niet aan de batterijen.
Op aanraden van een vriend (elektricien) de contacten in de body gevijld met een nagelvijltje en hij doet het weer *\%/*

Jammer dat we wel een halve dag kwijt zijn en ik na het eten pas kan gaan beginnen met het fotograferen van mijn nail art voor morgen.

Vanmorgen wel mijn Lancaster pakket binnen gekregen om te testen. Ik wilde deze lijn al testen maar ze zijn best aan de prijs.

Afbeelding

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:25

Leuke post, Nienke. Ik heb gereageerd.

Ik vond Wubwub's post over die pruik ook heel leuk. Echt soms gaat er een wereld voor me open, haha! Is dat haar duur? Ziet er duur uit! Ik zoek nog wit/grijs haar om een nepvoorpluk bij Kyra te maken.

Ik was blij met mijn stats. Na mijn laatste post zijn ze weer omhoog gegaan. Ik wilde gisteren ochtend posten maar mijn man moest nog even editen. Dus ik heb pas gister avond gepublicveerd. Dat was 3.30 NL tijd. Dus het is heel leuk om te zien dat de NL lezers voor Canadese stats op zaterdag komen.

Langzaam komen er bezoekers en volgers. Ik ga nu echt op vaste dagen posten (ipv om de 2-3 dagen). Die tip lees ik echt overal en ik snap dat lezers willen weten waar ze aan toe zijn.

Ik heb ook wat ideetjes voor een vlog. Ik heb al een filmpje gemaakt over hoe ik heel snel mijn hooinet vul. Ik ben een nieuw YT kanaal begonnen omdat ik alles aan mijn HL mail/social media wil hebben en het YT kanaal dat ik nu heb zit aan een ander e-mail account. :') Voordeel, nu kan ik in een keer goed beginnen.

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:27

whaaaa! mijn eerste post staat online!! ik heb dus geen voorstel bericht gedaan, dat kun je toch in het kort lezen bij "about me". hij gaat over het beginnen met hardlopen.
nu vind ik de tekst zo verschrikkelijk vet gedrukt, maar ik krijg het niet anders. weet iemand hoe dat werkt bij weebly?
http://www.runtraineatsleap.weebly.com

tazzy ik heb geen verstand van camera's (al heb ik zojuist ook zelf foto's gemaakt met de camera van mn zusje dus hopelijk ga ik het ooit leren). maar lukt het niet om dat spiegelende effect iets minder te maken? bij dat middelste doosje stoort het me een beetje maar al de andere dingen op je foto vind ik juist weer prachtig weergegeven!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:31

Deze doosjes zijn spiegelend, dat is niet te verminderen. Het is een soort blauwe folie die erop zit. Het is ook even een snelle testfoto geweest. Ik moet nog een keer goede foto's maken voor de artikelen.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:32

Ik vind je foto's leuk en origineel, welshfan

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:34

HippoLogic schreef:
Ik vind je foto's leuk en origineel, welshfan

dankje! ik ben er ook best blij mee want ik ben niet zo creatief :P maar ik ben in voor allerlei tips en tricks want ik ben een totaal leek, ook in het bloggen op zich.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:40

Als tip zou ik je willen meegeven: niet direct met een lijstje van benodigdheden te geven en dan alleen de 1e bespreken.
Dat maakt dat ik al afhaak (sorry), want ik ken je verder niet en ik weet nu nog niet wanneer je 3 andere punten komen. Misschien de 4 punten in het heel kort bespreken en dan bv de volgende post dieper op een van de punten ingaan (looptechniek)

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:43

oke, ik had dus het idee de volgende keer de trainingsschema's te doen en dan de derde post de laatste 2 punten van het lijstje.
maar ik heb wel al door dat ik niet zo'n breed onderwerp moet nemen (een heel proces zoals het beginnen met hardlopen). maar dat ik beter kleine dingen kan nemen die ik wat uitpluis. ik heb een lijstje met onderwerpen en dat zijn ook allemaal korte dingen die dus in 1 post passen. bedankt voor de tip! :)

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:52

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 20:05

Dé MAC. *\o/* Getest op dieren.

Voel je je dan niet schuldig elke keer dat je hem gebruikt? Ik begrijp namelijk dat je tegen dierentesten bent (was?). Gewaagd om dat er zo bij te zetten.

@welshfan: nog een tip maak het voor je lezer duidelijk wanneer ze een vervolgpost kunnen verwachten. Omdat dit je eerste post is weet niemand of ze morgen of volgende week moeten terugkomen.
Ik ben zelf met hardlopen begonnen door het loopclubje 'Fit for Moms' in Groningen. Speciaal voor zwangere vrouwen en moeders van baby's. Op zaterdag ochtend in het park. Dan is een tijd dat de vaders mooi kunnen oppassen. Ik merkte dat ik vrij snel (als onervaren loper) mijn conditie opbouwde en na een week of 4 (lees: 4x) had ik al de motivatie om 1x per week extra te trainen, op eigen gelegenheid. Als ik had geweten dat je zo makkelijk het op kan bouwen was ik eerder begonnen. :) Mijn eerdere loopervaring was: meelopen met een superfitte huisgenoot, zonder opbouw. Waardoor ik altijd buiten adem raakte en de rest van de week spierpijn had. Dat was mijn associatie. Zo hoeft het niet te gaan dus.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 20:10

Oef, gewaagd om eerst te zeggen dat je tegen dierproeven bent maar wel een product bespreekt waarvan bekend is dat het op dieren getest is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 20:11

Ik vind het echt stom als je MAC bewust koopt ondanks de dierentesten.

En dat wilde ik even zeggen :') Ik vind je blog in het Engels een beetje meh, je Engels is niet heel sterk dus ik vraag me af wat het toevoegt.

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 20:13

True that maar dit is ook echt het énige product waarvoor ik een 'uitzondering' maak. De rest ben ik (zo goed als) dierproefvrij volgens mij. Aangezien ik bijna geen make-up heb...

En Lieveli, ik zit nog te twijfelen in hoeverre ik dit ga doorzetten. Ik heb t een beetje als een test aangemaakt :')