Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Droomster schreef:Rotterdam Zuidplein is makkelijk. Je komt er met de bus of metro, met beide kom je op dezelfde plek uit. Je gaat door de draaideuren het winkelcentrum binnen.
Dan houd je rechts aan, dan loop je onder andere langs de C&A, VanHaren, WE, etc.
Bij de WE ga je naar rechts en zie je de Primark al
3min lopen vanaf de metro of uitstap van de bus.
xx_Lyzet schreef:Weer een vraagje,
Wil morgen naar primark zoetermeer. Is dat ver van station zoetermeer?
Volgens 9292 kan ik uitstappen in den haag nog iets en dan met de metro veder gaan...
xx_Lyzet schreef:Soms wel. En met de primark tas is dat dan extra poedersuiker. Want als tie scheurt, ben niet 123 gelijk thuis.
Ben nu onderwrg naar Zuidplein Rotterdam.
Zoetermeer is iniedergeval heel goed te doen & ligt bij de tramstation. Dus als treinkaartjes van Blokker of kruidvat in de aanbieding zijn ga ik dit zeker doen!
In zoetermeer vond ik het heel rustig. Helaas niet de unicorn shirts kunnen vinden, wat Cliien aangaf dat er rekken vol hingen. Had ik maar slinmer moeten zijn in Hoofddorp en daar gelijk mee moeten nemen! Eigen schuld, dikke bult lijkt me!
* Als ze nou eens een webshop hadden, was voor iedereen of naja de meeste makkelijker!
xx_Lyzet schreef:Soms wel. En met de primark tas is dat dan extra poedersuiker. Want als tie scheurt, ben niet 123 gelijk thuis.
Ben nu onderwrg naar Zuidplein Rotterdam.
Zoetermeer is iniedergeval heel goed te doen & ligt bij de tramstation. Dus als treinkaartjes van Blokker of kruidvat in de aanbieding zijn ga ik dit zeker doen!
In zoetermeer vond ik het heel rustig. Helaas niet de unicorn shirts kunnen vinden, wat Cliien aangaf dat er rekken vol hingen. Had ik maar slinmer moeten zijn in Hoofddorp en daar gelijk mee moeten nemen! Eigen schuld, dikke bult lijkt me!
* Als ze nou eens een webshop hadden, was voor iedereen of naja de meeste makkelijker!
s_casper schreef:Heb jij heel toevallig die paarse en mintkleurige slippers gezien in Primark Zuidplein? Ik zit te twijfelen of ik zo naar Zuidplein of Alexandrium ga. Vind Zuidplein een leukere winkel, maar Alexandrium heeft volgens mij meer schoenen. En ik ga wel echt voor die slippers. Mag verder niet zo veel meer kopen