Ik ga de wedstrijd tegen Portugal kijken bij dinnetje thuis eerst BBQen en dan wedstrijd.... en er werd al gezegd van ja agh voetbal maakt niet uit Nel houd ons toch wel op de hoogte als we ff niet opletten
Nanne schreef:Ik ga denk ik in de kroeg kijken.. Als ik nog mee mag.. Ik scheld nogal.. Ik eerste 2 wedstrijden ook Dees kom zaterdag hier Ik kan ook behoorlijk schelden Nans Volgens mij is het leuk als wij samen wedstrijd gaan kijken
Er word geregeld gevraagd of het wat minder kan.. Vorige keer met de finale van het WK ook.. M'n buren waren buiten stil om mij te horen schelden en daarna heel hard te lachen. Nel, ik denk dat wij eens samen Feyenoord Ajaks moeten kijken.
Ik ga bij mijn voetbalclubbie kijken, niet Ajax hoor, maar waar ik zelf speel Barbeque en NL-Denemarken op groot scherm!
Boula is één van mijn favoriete spelers. Ik houd wel van zijn stijl. Maar tegen Portugal, ivm kaarten, kan hij er maar beter niet in staan nee..
Zo, 338 pagina's later komt deze spuit elf er ook achter dat er een EK topic is Mag ik misschien ook meepraten?
Fijn. Zelf zit ik hier met de Oranje Buddies van de Coop.Leuk zijn ze. En zo te zien denken de poezen hier dat ook (die drukken er telkens op )
Leuk he Mijn hond kijkt zo stom als 1tje aan is, geweldig. Mama heeft zelfs een grote voor me meegenomen