Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 09:17

Vrijdag op weg naar mn verzorgpaard een lekke band, dus kon het paard niet bereiken.
Ben toen helemaal teruggelopen (iets van 9 km).
Fiets is pas in de loop vd week klaar bij de fietsenmaker, dus kan de hele tijd niet naar het paard. Terwijl het nou juist zo mooi windstil/luw is.
Irritant. }:0

Kabayo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 09:18

Ik wou livestream van indoor Friesland bekijken, moet je een lidmaatschap hebben… goedkoopste lidmaatschap is al 15 euro per maand. Laat maar weer

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 09:23

Dat vind ik ook zo jammer Kabayo.
Kaartjes zijn ook heel duur, voor de grote wedstrijd.

Waarom wordt niet gewoon alles aangeboden door sponsoren :o? O:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 09:45

16 graden in huis.

Ja ik had een klein raam extra openstaan om te luchten. Maar is het al weer voorjaar?

Ik ben absoluut niet gemaakt voor alles onder de 20 graden. M’n huid barst open en mijn gewrichten doen pijn. -O-

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 10:12

Marigold schreef:

Ja dat snap ik ook niet. Het is jammer… had wel wat willen zien vandaag

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 10:12

Marigold schreef:

Ik denk dat Indoor Friesland 1 van de goedkoopste internationale wedstrijden is. Denk dat als je naar Jumping Amsterdam of een ander internationale wedstrijd hier in Nederland gaat, het alleen maar duurder is.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 10:18

FriesWytske schreef:
Marigold schreef:

Ik denk dat Indoor Friesland 1 van de goedkoopste internationale wedstrijden is. Denk dat als je naar Jumping Amsterdam of een ander internationale wedstrijd hier in Nederland gaat, het alleen maar duurder is.

Zeker waar!
Maar het is voor mij onmogelijk (qua tijd) daar alle dagen te zijn. Had graag wat gezien maar om gelijk een abonnement te nemen… meestal doet clip my horse de livestreams dus wat moet ik dan met een abonnement van horse and hound. Nahja, geeft niet :+

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 10:50

Gok dat tante corrie op bezoek is.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 10:50

xPabloBokt schreef:
In één nacht tien muggenbulten rijker. Dacht dat Santorini geen muggen zou hebben vanwege het zeeklimaat, maar mijn partner heeft er net al minstens vijf doodgeslagen en twee daarvan zaten vol met mijn bloed -O-

Klamboe halen?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 11:00

cissy schreef:
xPabloBokt schreef:
In één nacht tien muggenbulten rijker. Dacht dat Santorini geen muggen zou hebben vanwege het zeeklimaat, maar mijn partner heeft er net al minstens vijf doodgeslagen en twee daarvan zaten vol met mijn bloed -O-

Klamboe halen?

Ik neem op vakantie altijd standaard een klamboe mee. Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het muggen.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 11:06

Mijn vriend die eigenwijs is. Al 2 werken aan hoesten, word steeds erger inclusief nu kortademigheid en druk op de borst.

3x raden wie er straks afspraak op de hap hebben....

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 11:32

Kabayo schreef:
Zeker waar!
Maar het is voor mij onmogelijk (qua tijd) daar alle dagen te zijn. Had graag wat gezien maar om gelijk een abonnement te nemen… meestal doet clip my horse de livestreams dus wat moet ik dan met een abonnement van horse and hound. Nahja, geeft niet :+

Ik snap je helemaal. Heb hetzelfde, ga niet 2 abonnementen afnemen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 11:55

Ik ben dus serieus niet fit en neem vandaag een dagje ziek zijn, maar de rest van de familie is natuurlijk wel aan het werk. Ondertussen zijn mijn zus, mijn moeder, mijn vader en mijn neefje al bij me binnen geweest. Ff tot rust komen is er niet bij :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 12:13

Toch maar een oxazepam genomen, ik kan dus niet zomaar stoppen. Viel daarna direct in slaap.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 12:19

Het is verslavende zooi. Mijn vader was er ook verslaafd aan. Ik hoop dat je er snel vanaf kan.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 12:23

Zeebrastreep, ik zou je willen aanraden geen hele te nemen volgende keer. Een halve geeft ook effect, een kwart ook. Beetje afbouwen / wel de mentale ondersteuning, minder de lichamelijke afhankelijkheid.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 12:29

Mijn eigen tijd logica. Ik moet om 15:00 op stal zijn, maar wil ook tekenen vandaag. Maar in mijn hoofd kan ik niet nu even zitten schetsen, terwijl ik pas over iets meer dan 2 uur weg moet

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 13:42

Marigold schreef:
Zeebrastreep, ik zou je willen aanraden geen hele te nemen volgende keer. Een halve geeft ook effect, een kwart ook. Beetje afbouwen / wel de mentale ondersteuning, minder de lichamelijke afhankelijkheid.

De huisarts zei ja je kan zo stoppen, maar goed ik neem vanavond een halve. Als ik niet goed slaap heb ik overdag enorme angsklachten merk ik.

Ik wil heel graag weer zonder, maar ik wil nu ik nog 'slecht'ben geen slaapprobleem creëeren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 13:46

Zebrastreep schreef:
Marigold schreef:

De huisarts zei ja je kan zo stoppen, maar goed ik neem vanavond een halve. Als ik niet goed slaap heb ik overdag enorme angsklachten merk ik.

Ik wil heel graag weer zonder, maar ik wil nu ik nog 'slecht'ben geen slaapprobleem creëeren.

Ja, dat 'zo stoppen" kan misschien wel als ze niet zo verslavend zouden zijn.

Is er een andere manier om te zorgen dat je goed slaapt? Misschien zoiets proberen in combinatie met, zodat je de oxazepam kan afbouwen?

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 14:14

Zo duur is indoor friesland toch niet :+?
Nou vind ik geen bal aan dressuur dus aankomende week is "mijn" week

Dat je beslist een abonnement moet om live te kunnen kijken is wel irritant

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 14:18

Froukje_J schreef:

Nee, waar ik mij wel aan erger is dat er alleen maar stands zijn met dure merken en weinig koopjes. En dat de regionale dressuurruiter wordt vergeten. Waarom niet net als vroeger weer een M/Z competitie in de zomer. En dan de finale op het indoor. Net zoals ze dat eigenlijk nu wel met het springen doen. Dit weekend is wel mijn weekend. Maar niet gegaan, omdat ik niet fit ben.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 14:21

FriesWytske schreef:
Froukje_J schreef:

Nee, waar ik mij wel aan erger is dat er alleen maar stands zijn met dure merken en weinig koopjes. En dat de regionale dressuurruiter wordt vergeten. Waarom niet net als vroeger weer een M/Z competitie in de zomer. En dan de finale op het indoor. Net zoals ze dat eigenlijk nu wel met het springen doen. Dit weekend is wel mijn weekend. Maar niet gegaan, omdat ik niet fit ben.

Aaah dat snap ik wel ja!
Ik rij zelf niet meer en heb ook geen paard meer maar m'n dochter en ik gaan altijd samen naar het springen :D lekker meidendagje

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 14:23

Oh, ik maak mij geen illusie dat ik daar mag starten. Ik start op het moment ook niet. Paard en ik zijn er nog lang niet klaar voor.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 14:53

Asociale wandelaars. De stal waar ik sta grenst aan het bos en tussen de bos en de weides in staat een stalen hek. Ik wilde even een rondje uitstappen buiten, staat er een vader met zijn kind met takken tegen dat hek te meppen? :? Paard schrikt zich rot, ik spreek ze erop aan en wat krijg ik terug? "Ja sorry we hadden je niet gezien". Huh, je gaat toch überhaupt niet in een stiltegebied tegen het hek van een wei met paarden aan meppen met een stuk hout? :?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 15:07

Er zou hier een extreemrechtse demonstratie zijn. 15 min van te voren blazen ze het af omdat de gemeente ook inzag dat het totaal uit de hand ging lopen.

Maar al die mensen staan er al. Je hoort niks anders dan vuurwerk en volgens sociale media is er een gespannen sfeer.

Joh blaas dat dan lekker 2 dagen van te voren af, nu heb je alsnog allemaal ellende.

Veel van mijn vrienden moeten vandaag door de stad, en ik ben een beetje een bezorgd type dus vind het helemaal niet fijn dat er onrust hangt.