Ben toen helemaal teruggelopen (iets van 9 km).
Fiets is pas in de loop vd week klaar bij de fietsenmaker, dus kan de hele tijd niet naar het paard. Terwijl het nou juist zo mooi windstil/luw is.
Irritant.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marigold schreef:Dat vind ik ook zo jammer Kabayo.
Kaartjes zijn ook heel duur, voor de grote wedstrijd.
Waarom wordt niet gewoon alles aangeboden door sponsoren![]()
FriesWytske schreef:Marigold schreef:Dat vind ik ook zo jammer Kabayo.
Kaartjes zijn ook heel duur, voor de grote wedstrijd.
Waarom wordt niet gewoon alles aangeboden door sponsoren![]()
Ik denk dat Indoor Friesland 1 van de goedkoopste internationale wedstrijden is. Denk dat als je naar Jumping Amsterdam of een ander internationale wedstrijd hier in Nederland gaat, het alleen maar duurder is.
cissy schreef:xPabloBokt schreef:In één nacht tien muggenbulten rijker. Dacht dat Santorini geen muggen zou hebben vanwege het zeeklimaat, maar mijn partner heeft er net al minstens vijf doodgeslagen en twee daarvan zaten vol met mijn bloed
Klamboe halen?
Kabayo schreef:Zeker waar!
Maar het is voor mij onmogelijk (qua tijd) daar alle dagen te zijn. Had graag wat gezien maar om gelijk een abonnement te nemen… meestal doet clip my horse de livestreams dus wat moet ik dan met een abonnement van horse and hound. Nahja, geeft niet
Marigold schreef:Zeebrastreep, ik zou je willen aanraden geen hele te nemen volgende keer. Een halve geeft ook effect, een kwart ook. Beetje afbouwen / wel de mentale ondersteuning, minder de lichamelijke afhankelijkheid.
Zebrastreep schreef:Marigold schreef:Zeebrastreep, ik zou je willen aanraden geen hele te nemen volgende keer. Een halve geeft ook effect, een kwart ook. Beetje afbouwen / wel de mentale ondersteuning, minder de lichamelijke afhankelijkheid.
De huisarts zei ja je kan zo stoppen, maar goed ik neem vanavond een halve. Als ik niet goed slaap heb ik overdag enorme angsklachten merk ik.
Ik wil heel graag weer zonder, maar ik wil nu ik nog 'slecht'ben geen slaapprobleem creëeren.
?Froukje_J schreef:Zo duur is indoor friesland toch niet?
Nou vind ik geen bal aan dressuur dus aankomende week is "mijn" week
Dat je beslist een abonnement moet om live te kunnen kijken is wel irritant
FriesWytske schreef:Froukje_J schreef:Zo duur is indoor friesland toch niet?
Nou vind ik geen bal aan dressuur dus aankomende week is "mijn" week
Dat je beslist een abonnement moet om live te kunnen kijken is wel irritant
Nee, waar ik mij wel aan erger is dat er alleen maar stands zijn met dure merken en weinig koopjes. En dat de regionale dressuurruiter wordt vergeten. Waarom niet net als vroeger weer een M/Z competitie in de zomer. En dan de finale op het indoor. Net zoals ze dat eigenlijk nu wel met het springen doen. Dit weekend is wel mijn weekend. Maar niet gegaan, omdat ik niet fit ben.
lekker meidendagje
Paard schrikt zich rot, ik spreek ze erop aan en wat krijg ik terug? "Ja sorry we hadden je niet gezien". Huh, je gaat toch überhaupt niet in een stiltegebied tegen het hek van een wei met paarden aan meppen met een stuk hout?