Terwijl ik deze pijnstillers juist heb voor / tegen de pijn heb tegen zulke pijn, maar het werkt niet.

Dus denk dat het morgen ziekmelden word.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luxorvalkje schreef:Ik heb al weken trillende spiertjes in en rond mijn oog. Dus niet het ooglid, maar echt eromheen.
Sinds zaterdag ook een trillend spiertje aan de achterkant van mijn bovenarm en nu eentje erbij in mijn bil. Gelukkig zie je het niet echt en doet het geen pijn. Maar ik vind het vervelend
Nyaleti schreef:Sterkte Denise![]()
Ik ga een week op de katten van een vriendin passen. Daar blijven slapen etc maar slaap in iedergeval een nachtje thuis tussendoor.
Alleen normaal gesproken heb ik weinig / geen kosten voor het eten, die ik die week wel heb.
Ik durf het niet zo goed aan te kaarten want het is een vriendin maar zit financieel wel lastig deze maand dus iets zou toch wel fijn zijn.
Wat voor bedrag zou ik kunnen voorstellen?![]()
Het was vroeger een beste vriendin maar nu is het contact wel verwaterd.
MarlindeRooz schreef:Ik heb morgen om 10:00 een belangrijke afspraak. Het is 30 min rijden. Ik ken de route goed.
Maar ik ben altijd diegene bij wie er een ongeluk gebeurt of een andere reden voor file. En ik moet over Zwolle en daar zijn al werkzaamheden. En wie weet krijg ik pech ofzo. Dus ik kan pas rustig ademhalen als ik 60 min te vroeg vertrek.
Waarom ben ik zo.
MarlindeRooz schreef:Ik heb morgen om 10:00 een belangrijke afspraak. Het is 30 min rijden. Ik ken de route goed.
Maar ik ben altijd diegene bij wie er een ongeluk gebeurt of een andere reden voor file. En ik moet over Zwolle en daar zijn al werkzaamheden. En wie weet krijg ik pech ofzo. Dus ik kan pas rustig ademhalen als ik 60 min te vroeg vertrek.
Waarom ben ik zo.