Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:17

Ergernis van vandaag is dat de zware pijnstillers niet helpen tegen de pijn in mijn schouder.
Terwijl ik deze pijnstillers juist heb voor / tegen de pijn heb tegen zulke pijn, maar het werkt niet. :(
Dus denk dat het morgen ziekmelden word.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:23

Sterkte Denise, wat een rotdag...

Ik heb me net enorm geërgerd aan mijn collega. Er zaten twee mensen die Deens spreken, maar nee van haar moest ik perse de Deense lijn opnemen. Ze bekijkt het maar lekker

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:38

Sterkte Denise :(:)

Ik ga een week op de katten van een vriendin passen. Daar blijven slapen etc maar slaap in iedergeval een nachtje thuis tussendoor.
Alleen normaal gesproken heb ik weinig / geen kosten voor het eten, die ik die week wel heb.
Ik durf het niet zo goed aan te kaarten want het is een vriendin maar zit financieel wel lastig deze maand dus iets zou toch wel fijn zijn.
Wat voor bedrag zou ik kunnen voorstellen? :o
Het was vroeger een beste vriendin maar nu is het contact wel verwaterd.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:47

Luxorvalkje schreef:
Ik heb al weken trillende spiertjes in en rond mijn oog. Dus niet het ooglid, maar echt eromheen.
Sinds zaterdag ook een trillend spiertje aan de achterkant van mijn bovenarm en nu eentje erbij in mijn bil. Gelukkig zie je het niet echt en doet het geen pijn. Maar ik vind het vervelend

Heb je veel stress, ben je moe of heb je veel cafeïne op de laatste tijd?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:06

Denise sterkte.

Nyaleti is er eten en drinken in huis wat je mag gebruiken?
Katten in pension is ook niet gratis.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:13

Letterlijk de hele dag geslapen zowat door migraine. Heb sowieso een uur of 6 geslapen vandaag. :+

Zonde, had zoveel willen doen. -O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:18

Nyaleti schreef:
Sterkte Denise :(:)

Ik ga een week op de katten van een vriendin passen. Daar blijven slapen etc maar slaap in iedergeval een nachtje thuis tussendoor.
Alleen normaal gesproken heb ik weinig / geen kosten voor het eten, die ik die week wel heb.
Ik durf het niet zo goed aan te kaarten want het is een vriendin maar zit financieel wel lastig deze maand dus iets zou toch wel fijn zijn.
Wat voor bedrag zou ik kunnen voorstellen? :o
Het was vroeger een beste vriendin maar nu is het contact wel verwaterd.

Zou dit toch aangeven. Het moet wel win/win blijven. Zelf zou ik nl ook denken dat iemand prima in mijn huis wil zitten als soort vakantie. Maar wanneer diegene meer geld kwijt is dan wanneer die dit niet deed, zou ik me er niet goed bij voelen en in oplossingen denken: zorg ik voor volle kasten? Of leg ik een bedrag neer wat vrij te besteden is?

Maar zou het dus absoluut bespreekbaar maken, zij is ook geholpen doordat haar kat verzorgd wordt.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:38

Bedankt voor de sterkte wensen. Ze heeft een licht infarct gehad en het is gebleken dat de halsslagader vernauwd is. Daar moet ze eigenlijk voor geopereerd worden, maar mijn moeder laat het liefst niets aan haar lijf doen. Had het liefst gehad dat we haar dood hadden laten gaan. Nieuwe ergernis is dus dat ze zo koppig (en in mijn ogen egoïstisch) is.

Reden naar huis en er kreeg een vrachtwagen voor ons een klapband. Kan nooit normaal bij ons :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:31

Sterkte Silver.

Feestje beneden wegens afronden werkzaamheden en ik zit benauwd in mijn huis. 8)7

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:47

Mopper. PostNL. :+

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:55

Lopend met een kom heten soep m’n kleine teen stoten aan een houten laatje. Potverdikkeme, ik heb staan schreeuwen en nu kan ik hem niet meer bewegen of loshalen van de andere teen zonder dat het pijn doen :(

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:44

Klant die tegen me schreeuwde, mij niet goed begreep, (mijn Engels is het probleem niet), niet vertrok toen ik dat vroeg of de bewaakster het vroeg. Gelukkig vertrok hij toen een mannelijke collega uit het gebouw hem dringend aanraadde te vertrekken.

Ik ga niet overwerken voor onbeleefde schreeuwende mensen die denken dat de hele wereld zich aan hen dient aan te passen.
En maak je me voor leugenaar uit, ben ik al helemaal niet meer bereid je te helpen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:33

Gekrompen trui in de wasverzachter heeft wel iets geholpen, dank voor de tip. Heb er ook nog goed aan lopen trekken en op zich kan ik hem weer aan. Al is hij korter nu maar oké.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:49

Suzanne F. schreef:
Gekrompen trui in de wasverzachter heeft wel iets geholpen, dank voor de tip. Heb er ook nog goed aan lopen trekken en op zich kan ik hem weer aan. Al is hij korter nu maar oké.

Helemaal in joh, een croptop 8-)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:09

Ik heb morgen om 10:00 een belangrijke afspraak. Het is 30 min rijden. Ik ken de route goed.

Maar ik ben altijd diegene bij wie er een ongeluk gebeurt of een andere reden voor file. En ik moet over Zwolle en daar zijn al werkzaamheden. En wie weet krijg ik pech ofzo. Dus ik kan pas rustig ademhalen als ik 60 min te vroeg vertrek. :+

Waarom ben ik zo. :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:11

MarlindeRooz schreef:
Ik heb morgen om 10:00 een belangrijke afspraak. Het is 30 min rijden. Ik ken de route goed.

Maar ik ben altijd diegene bij wie er een ongeluk gebeurt of een andere reden voor file. En ik moet over Zwolle en daar zijn al werkzaamheden. En wie weet krijg ik pech ofzo. Dus ik kan pas rustig ademhalen als ik 60 min te vroeg vertrek. :+

Ik zeg altijd liever te vroeg dan te laat, ga dan vaak zelf ook iets te vroeg weg dan dat ik ergens vast sta.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:13

Collega die steen en been klaagt over het teamuitje.

Het is niet zo dat het verplicht is, blijf dan thuis als het niet goed is.

Overigens is niks goed bij deze collega. Die zeikt alles en iedereen af. Zelf vind collega nogal dat collega het heel goed doet. Maar dat valt ook vaak in de praktijk nogal tegen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:13

Ja maar ik ga denk ik een uur te vroeg weg. Maar je kan daar redelijk wandelen dus dat ga ik denk ik maar doen. :P

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:17

MarlindeRooz schreef:

_O-

Hier hetzelfde.
Plus ik word 100000x die nacht wakker omdat ik bang ben dat ik precies dan iets mis gaat met de wekker :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:18

Ja ik ben eigenlijk altijd 6:50 wakker uit mezelf. Maar ik ga sowieso 25 wekkers zetten. _O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:18

MarlindeRooz schreef:
Ja maar ik ga denk ik een uur te vroeg weg. Maar je kan daar redelijk wandelen dus dat ga ik denk ik maar doen. :P

Kan je lekker ontprikkelen van je rit en daarna rustig richting de afspraak. :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:20

Jaa precies. En Jozi de teckel woont er om de hoek dus ik ken de omgeving wel. Wandelde daar wel eens met hem haha.

Wie weet kan ik wel met hem wandelen na die tijd. :j

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 01:33

De muggen prikken me dit jaar in mijn gezicht en nek. Wat resulteert dat mn koortslip ook weer aanwezig is omdat dat immuunsysteem hard moet werken. Baal ervan. Ben net karbonkel.

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 08:28

Vannacht tot 2.00 wakker gelegen zonder aantoonbare reden omdat mijn hoofd gewoon niet ophield met doordenderen. Daardoor me vanochtend verslapen, paniekaanval omdat ik te laat zou komen en mijn oordoppen niet kon vinden (ik ben enorm gevoelig voor hard geluid, angstig rondom mijn tinnitus en hebben vanavond BBQ van het werk) en dus nu pas op het werk.

Ik maak het maar niet te laat vanavond..

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:03

Aan de auto die een heel stuk eenbaansweg voor mij reed en het nodig vond om elke fietsen er voetganger die hij zag voorrang te geven.
Of te wel elke keer vol op de rem, op plekken waar ze geen voorrang hebben..