Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:03

Vrijdagochtend al iets afgezegd wat morgenavond zou zijn. Kreeg de vraag of ik mijn geld dan retour wou of wou laten staan voor een volgende keer. Aangegeven graag retour want het was al een hele dure maand.
Niks meer gehoord sindsdien en ook geen geld. Even geappt of het gelukt was. Nee ze had het "te druk", maar ondertussen wel sinds gisteren bijna non stop op haar Instagram aan het posten, o.a over morgen omdat er een plekje vrij is gekomen :').
Ze zou wel even kijken of het vandaag lukte.
Heb vriendelijk aangegeven dat ik het heel fijn zou vinden als ze het vandaag kon overmaken omdat ik nogal krap bij kas zit.
Het kan aan mij liggen maar ik vind dit heel raar, wel proberen mijn plek aan een ander te geven maar mij netjes mijn geld terug geven niet..

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:08

Raya11 schreef:
Vrijdagochtend al iets afgezegd wat morgenavond zou zijn. Kreeg de vraag of ik mijn geld dan retour wou of wou laten staan voor een volgende keer. Aangegeven graag retour want het was al een hele dure maand.
Niks meer gehoord sindsdien en ook geen geld. Even geappt of het gelukt was. Nee ze had het "te druk", maar ondertussen wel sinds gisteren bijna non stop op haar Instagram aan het posten, o.a over morgen omdat er een plekje vrij is gekomen :').
Ze zou wel even kijken of het vandaag lukte.
Heb vriendelijk aangegeven dat ik het heel fijn zou vinden als ze het vandaag kon overmaken omdat ik nogal krap bij kas zit.
Het kan aan mij liggen maar ik vind dit heel raar, wel proberen mijn plek aan een ander te geven maar mij netjes mijn geld terug geven niet..

misschien heeft het een met het ander te maken? dat ze eerst jouw plek opnieuw moet verkopen zodat ze jou met dat geld kan terugbetalen?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:09

Marocje schreef:
Telpeva schreef:
De anticlimax was dat ik daarna in slaap ben gevallen :')
Even kijken of bokt dit pakt, zien jullie hieronder 2 koffiekopjes?:
☕☕

Jep
[ Afbeelding ]

:9k

Ik ook vrij snel toch :=

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:11

Mandarijn schreef:
charrr91 schreef:
Mensen een appje sturen die vervolgens gewoon helemaal niet reageren. Serieus, is het echt zoveel moeite om even iets terug te sturen? >;)

Deze deel ik ook. Helemaal als je midden in een gesprek zit, diegene jou wat vraagt en vervolgens niks meer zegt op jouw reactie plus wedervraag. Doe je toch ook niet aan de telefoon of zo? :=

En als ze eindelijk reageren: Oh sorry, was zooooo druk. Nou idd, als je niet eens ja, nee of oké kunt terug sturen, jaaa dan ben je idd wel heeeel druk |o

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:16

Zo vaak dat ik overdag apps lees en savonds vergeet te reageren en na een x aantal dagen denk 'oh kak!!'. Soms pas na een week ofzo :o Ik lees hele dag door de apps maar reageer vaak pas savodns als ik rustig op de bank zit op alles. En daar glipt dan wel eens wat doorheen als er veel apps zijn geweest die dag :o

En. Ik antwoord oko vaak apps in mijn hoofd :o Afspraak bevestigen, staat de datum netjes in m'n agenda maar vergeet ik jet op de app te bevestigen :o
Laatst bijgewerkt door Tancreda4 op 17-09-24 11:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:17

Mijn broer heeft er een handje van om iets te sturen van “hoi zus”.
Maar hij appt nooit zomaar, dus er is iets of hij heeft iets nodig. En als ik dan reageer, reageert hij vervolgens een tijd niet. Zo irritant :')

Caira

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:18

Sorry schuldig! Ik krijg zo veel apjes die ik dan lees en denk: straks even beantwoorden en dan ben ik alweer iets anders aan het doen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:19

Ik zit voor het eerst in een whatsapp groep van een vermiste hond. Man wat zijn die mensen onaardig! :=

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:19

Nyaleti schreef:
Ik zit voor het eerst in een whatsapp groep van een vermiste hond. Man wat zijn die mensen onaardig! :=

Oh die mensen zijn echt verschrikkelijk, alsof naar tegen elkaar zijn onderdeel is van het zoekproces.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:26

Ohja verrek er is ook gewoon een bokt smiley. Ik gooi het erop dat ik nog niet genoeg koffie heb gehad vandaag. Dus nu vind ik dat ik er nog een mag.

Nyaleti hun wat apart? Wat voor dingen zeggen ze dan zoal? Ik kan mij daar niet echt een voorstelling bij maken. Een mens laat zijn maatje toch niet expres vermist raken, lijkt mij

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:31

charrr91 schreef:
Mensen een appje sturen die vervolgens gewoon helemaal niet reageren. Serieus, is het echt zoveel moeite om even iets terug te sturen? >;)

Ja

Ik reageer vaak laat uren of dagen later...

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:32

Nyaleti schreef:

Jup.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:33

2 week terug had mijn zusje een kruidenmix besteld voor ons weiland.
Vorige week een mailtje erachteraan omdat er nog niks verstuurd was.

Afgelopen vrijdag heb ik bij een andere webshop besteld....
En 3x raden op welk adres vandaag 2 pakketjes werden bezorgd....
Jep....
Hier....
Nu hebben we 3kilo kruidenmix om in te zaaien _O- Of 1 sturen we terug

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:35

Telpeva schreef:
Ohja verrek er is ook gewoon een bokt smiley. Ik gooi het erop dat ik nog niet genoeg koffie heb gehad vandaag. Dus nu vind ik dat ik er nog een mag.

Nyaleti hun wat apart? Wat voor dingen zeggen ze dan zoal? Ik kan mij daar niet echt een voorstelling bij maken. Een mens laat zijn maatje toch niet expres vermist raken, lijkt mij

Hey, maar je hebt wel weer wat bijgeleerd :j :')

Oh wat stom Nyaleti -O- fijn dat er actie ondernomen wordt, maar aardig doen lijkt me dan ook wel praktisch?

Ik reageer ook weleens heel laat trouwens, vooral als ik eerst iets op moet zoeken of er even voor wil gaan zitten ofzo.
Maar nu laat ik het dan op ongelezen staan, dan valt het weer op later.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:42

Door de stress en verandering omdat ik toch niet naar school kon door de treinen ben ik nu echt kapot moe...ik moet mijzelf er echt toe zetten om toch met de thuisopdracht van de SLB les bezig te gaan, omdat ik bijna in slaap val

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 12:32

Tancreda4 schreef:
Zo vaak dat ik overdag apps lees en savonds vergeet te reageren en na een x aantal dagen denk 'oh kak!!'. Soms pas na een week ofzo :o Ik lees hele dag door de apps maar reageer vaak pas savodns als ik rustig op de bank zit op alles. En daar glipt dan wel eens wat doorheen als er veel apps zijn geweest die dag :o

En. Ik antwoord oko vaak apps in mijn hoofd :o Afspraak bevestigen, staat de datum netjes in m'n agenda maar vergeet ik jet op de app te bevestigen :o

Dit dus, en ik ben ook van mening dat mensen niet 24/7 bereikbaar hoeven zijn. Ook niet om een simpele ja of nee te versturen. Vaak genoeg gehad dat er in een gesprek over de app wat gebeurd of dat ik net even wegmoet, en dat ik dan denk antwoord ik straks wel.

Net heerlijk van mijn broodje aan het genieten, verslik ik me in de laatste hap |(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 12:36

Aan 2 egoistische trutten in huis,ja,het zijn onze dochters en dat mag iedereen weten -:(-

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 12:38

Nyaleti schreef:

Yep. Mijn hond is eens vermist geweest en heb er ook zo’n groep bijgehaald. Ik zat toen ook in de whatsapp groep. Man wat een kleuters. Gingen ook allemaal ruzie maken met elkaar. Ben op een gegeven moment zo kwaad geworden. Heb toen ook heel duidelijk aangegeven dat ik met mijn vermiste hond bezig wilde en niet met vingertje wijzen wie het meest deed het en wie te weinig. Ben daarna ook naar een andere stichting gegaan die wel normaal konden doen gelukkig. De hond is overigens gevonden, levend.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 12:41

Mo_86 schreef:
Nyaleti schreef:

Yep. Mijn hond is eens vermist geweest en heb er ook zo’n groep bijgehaald. Ik zat toen ook in de whatsapp groep. Man wat een kleuters. Gingen ook allemaal ruzie maken met elkaar. Ben op een gegeven moment zo kwaad geworden. Heb toen ook heel duidelijk aangegeven dat ik met mijn vermiste hond bezig wilde en niet met vingertje wijzen wie het meest deed het en wie te weinig. Ben daarna ook naar een andere stichting gegaan die wel normaal konden doen gelukkig. De hond is overigens gevonden, levend.
jeetje ik herken dit gelukkig niet! Zitten bij Thon Friesland

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 12:46

Pas geleden bij Ooteman Paardensport Mountain Horse rijlaarzen gekocht (online). Zijn toch niet de goedkoopste. Na een paar weken viel een van de drukknoopjes achter er uit en een paar dagen de andere. Na wekenlang mailen en foto's opsturen kan ik nu kiezen of ik ze opstuur naar hun om er nieuwe drukknoopjes op te laten zetten of dat ze mij die opsturen en ik het hier bij een schoenmaker laat doen. Grrrr... dat laatste had ik dus beter meteen kunnen laten doen, die drukknoopjes zullen ook de kosten niet zijn en had me een hoop ergernis gescheeld over hun slechte service.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 12:57

Geen idee welke organisatie / stichting dit is en wie van de mensen er ervaring heeft. Hond is al maanden vermist en houdt zich nu (blijkbaar) al even op in hetzelfde gebied. Er zitten dus best wat 'locals' tussen die gewoon willen helpen maar niet perse ervaring hebben.
Mag niks met een locatie delen want dan wordt er blijkbaar een klopjacht geopend om die hond te vangen. Ja schatjes, als je een flyer deelt met een 'startlocatie' van 2 uur verderop, gaat niemand hier z'n ogen open houden hè.

Het is gewoon de manier van verwoorden denk ik. Mensen willen helpen, reageer gewoon netjes of maak een openingspost met wat wel / niet.

Geen idee hoe ze dat beest willen vangen. Ik zou zeggen zet een vangkooi. Traumatisch maar nu weer verder lopen en weer weken dwalen ook maargoed := ik focus me wel weer op de katten.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 13:03

De verhuurder. Die willen een voorinspectie doen, van mijn oude woning, tussen 8.00 - 12.00 uur. Dus ik zeg, ik kan pas vanaf 8.30 uur. Nou dat was allemaal maar moeilijk en daar konden ze niet aan beginnen.
Terwijl ik vorige week de opzichter zelf aan de telefoon had en daar kon ik gewoon een tijd mee afspreken voor mijn nieuwe woning.
En voor de eindinspectie en sleutels inleveren krijg je ook gewoon een vaste tijd.
Nu heeft ze erbij gezet, niet voor 8.30 uur, was blijkbaar heel moeilijk.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 13:22

Ik ben een beetje overweldigend op mijn werk en ik moet nog 2,5 uur :=
Voel me er helemaal flauwvallerig van

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 13:24

Ik hoor 1 van m’n ratten steeds niezen.

Mijn bankrekening en ik kunnen dit er niet bij hebben. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 13:37

Scooter verzekering 40 euro duurder voor komend jaar (alleen WA). Maar ook meer eigen risico vind dit best veel.