Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Dat mijn dochter wil dat ik mijn hondje preventief behandel voor vlooien,maar hij heeft geen vlooien.Ik heb hem helemaal nagekeken,maar geen poepjes en vlooien te zien.Dus ik behandel hem daar niet voor en dat kan ze niet begrijpen.
Britta31 schreef:Dat mijn dochter wil dat ik mijn hondje preventief behandel voor vlooien,maar hij heeft geen vlooien.Ik heb hem helemaal nagekeken,maar geen poepjes en vlooien te zien.Dus ik behandel hem daar niet voor en dat kan ze niet begrijpen.
Siggislief schreef:Ik had vanmorgen een domme ergernis..
Moest even naar het Gemeentehuis om een nieuwe ID kaart aan te vragen,
maar ze vroegen om mijn vinger afdrukken via een apparaatje.
Alleen ze vroeg mij om mijn linker vinger, moest werkelijk na denken wat ook alweer links was.
En heb je de goede vinger er op liggen en dan nog twijfelen of het echt wel links is.
Merlen schreef:Siggislief schreef:Ik had vanmorgen een domme ergernis..
Alleen ze vroeg mij om mijn linker vinger, moest werkelijk na denken wat ook alweer links was.
En heb je de goede vinger er op liggen en dan nog twijfelen of het echt wel links is.
Het klopt dus dat men je vingerafdrukken ook al in hun databank wil hebben?
Wat is het volgende?Een dna staal bij een nieuwe id kaart?
saskiaojan schreef:Die van mij heb ik zeker al 7 jaar niet ontvlooid of ontwormt… ze krijgen in de zomer karnemelk en knoflooksnoepjes en vlooi, teek en wormvrij
Heb 2 honden met neurologische problemen, dan is die chemische zooi heel slecht voor ze.
Merlen schreef:Siggislief schreef:Ik had vanmorgen een domme ergernis..
Het klopt dus dat men je vingerafdrukken ook al in hun databank wil hebben?
Wat is het volgende?Een dna staal bij een nieuwe id kaart?
DuoPenotti schreef:Wij hebben al 24 jaar honden en nog nooit (preventief) onvlooid.
Onze grote hond krijgt vanaf april een tekenband om. Dat is echt een teken magneet.
De kleine heeft er geen. Al komen ze op dezelfde plaatsen.