Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Nou Gaby, ze zeiden wel dat ze niets met dieren hebben en dat we dat moeten respecteren.
Alsof we dat nog niet door haddenMaar wij hebben wel iets met dieren en dat mag andersom ook best gerespecteerd worden..
Ik vind het jammer dat mijn schoonmoeder er niet bij was, want hier kan ik echt helemaal niets mee.
Maar we gaan woensdag wel zodat we in ieder geval ons neefje kunnen zien (die van manlief en mij he? Ik zal de grap dat het Mango's neefje is niet meer maken).
Dan kan het in ieder geval ons niet verweten worden dat we het niet hebben geprobeerd.
Laurora: Als ze er woensdag over beginnen, dan kappen we dat meteen af omdat me dat niet het moment lijkt.
Femke_Tweety schreef:Heb er net over zitten kletsen met een vriendin met 4 koters,
Gevraagd hoe zij dit zag.
Die kijkt me aan alsof ik gek ben en zegt,
De enige reden om zo te reageren is als ze zelf dat kinderen stiekum een vreemde vogel vinden, en dit wat confronterend vonden.
Ik zeek zowat on mijn broek van het lachen![]()
Snadrem schreef:Mozes mina wat een gezeik om een leuke foto van een leuke papegaai! Sommige mensen hebben ook echt niks nodig om diep beledigd te zijn.
Wel een ooievaar in de tuin zetten om te vieren dat je een kind hebt, maar tot op het bot beledigd zijn als er een grapje voorbij komt over de papegaai van je broer/ zoon.
Ik zou het nog even aankaarten als discriminatieen als er een ooievaar staat, er een punt van maken dat ie niet groen is.
Qimm schreef:MarlindeRooz schreef:Of meegenieten en herkennen hoe irritant kinderen kunnen zijn.
Ik denk vooral dit. Ik ken zat mensen die alleen maar hun eigen kinderen leuk vinden en verder niet