[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 17:41

Wat een heisa om een kind zeg :=

Qimm

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 17:42

Nou idd, hoop dat ze zich kapot schamen voor hun belachelijke reactie.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 17:43

Cayenne schreef:
Nou Gaby, ze zeiden wel dat ze niets met dieren hebben en dat we dat moeten respecteren.
Alsof we dat nog niet door hadden := Maar wij hebben wel iets met dieren en dat mag andersom ook best gerespecteerd worden..
Ik vind het jammer dat mijn schoonmoeder er niet bij was, want hier kan ik echt helemaal niets mee.
Maar we gaan woensdag wel zodat we in ieder geval ons neefje kunnen zien (die van manlief en mij he? Ik zal de grap dat het Mango's neefje is niet meer maken _O- ).
Dan kan het in ieder geval ons niet verweten worden dat we het niet hebben geprobeerd.

Laurora: Als ze er woensdag over beginnen, dan kappen we dat meteen af omdat me dat niet het moment lijkt.

Zo onwijs typisch dit he. Zij hebben niets met dieren. Dat moeten jullie respecteren. Maar uh, jullie hebben misschien wel niets met kinderen. Respecteer dat dan ook gewoon. Maar nee, dat is opeens iets heeeeeeeeel anders, niet te vergelijken....

Wat een poppenkast dit zeg.... knuff....

Ik zou t woensdag ook gewoon oppervlakkig houden. Kadootje geven, gefeliciteerd. Kind niet vastpakken, of teveel aandacht aan geven. Toedels. 'Wil je hem even vast houden?' ' oh nee hoor, hoeft niet. Hij zit zo lekker bij jou'. Interesse in de ouders tonen. Niet in de baby. Daar heb ik niets mee, dussssss. Ja. Kinderachtig maar ik zou me tot dat niveau verlagen denk ik :=

Overigens vind ik een papagaaien knuffel als kraamkado wel een must :o

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 17:45

Wat een zeikerds.
En die brief 8)7

Gewoon de eer aan jullie zelf houden. Ga op kraambezoek, zeg dat het een lief kind is, en dan exit.

Als je hulp wilt bij de brief die je aan de grootouders wil schrijven, als over een jaar blijkt dat er geen gesprek gevoerd kan worden over een ander onderwerp dan dat kind, dan wil ik wel helpen schrijven }:)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 17:46

Hout kun je prima opschuren...

Of het staat wel grappig in het vogel verblijf en dat is het enige wat je niets poetst als er op gescheten is. }>

Een brief... Echt om een foto van een vogel... Wauw. Wat een goed leven hebben die mensen zeg als dat het enige drama in hun leven is...

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 18:14

Ik kom er net achter dat ik de (eerste) verjaardag van de koter van mijn bestie was vergeten. Vind ik wel vervelend, dus ik stuurde nog gauw even felicitaties en een sorry.

"Oh geeft niks, ik onthou ook nooit verjaardagen van andermans kinderen"

Zo kan het ook (gelukkig).

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 18:19

Ze hebben een brief geschreven en voorgelezen? Om een simpel appje? Waaaauuuuwww.

Ik vind dat jullie er heel goed mee om gaan Cayenne. Wat zonde dat het zo moet gaan.

Natuurlijk zijn onze huisdieren niet te vergelijken met kinderen. Maar kom op zeg, dit was toch een heel onschuldig grapje? Mijn vriend zegt sinds we een kitten hebben ook steeds ‘papa is thuis hoor!’ als hij binnen komt :') En als Cookie kwijt is ‘waar is mijn favoriet zoon?’ Mijn vriend heeft een zoon van 13 :D Kom op zeg, ze mogen het best een beetje minder serieus nemen :=

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 18:32

Heb er net over zitten kletsen met een vriendin met 4 koters,

Gevraagd hoe zij dit zag.

Die kijkt me aan alsof ik gek ben en zegt,

De enige reden om zo te reageren is als ze zelf dat kinderen stiekum een vreemde vogel vinden, en dit wat confronterend vonden.

Ik zeek zowat on mijn broek van het lachen :') :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 18:36

Femke_Tweety schreef:
Heb er net over zitten kletsen met een vriendin met 4 koters,

Gevraagd hoe zij dit zag.

Die kijkt me aan alsof ik gek ben en zegt,

De enige reden om zo te reageren is als ze zelf dat kinderen stiekum een vreemde vogel vinden, en dit wat confronterend vonden.

Ik zeek zowat on mijn broek van het lachen :') :D

Hahahahaha die is scherp

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 19:03

Ik lees nu pas het Mango drama. Zit echt met mijn bek vol tanden hier, what the hell :')

Blij dat mijn familie niet zo is zeg, jeetje mina. Gelukkig heeft mijn zwager acht honden die hij als zijn kinderen beschouwt :+

Vind het nog netjes dat jullie op kraamvisite gaan. Ik was lekker thuis gebleven. Kan die tijd beter aan mezelf besteden.. of aan mijn katten :Y)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 19:19

Nou ze zien ze in ieder geval vliegen ja :D :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 19:27

Laurora _O-
Wel heel lief dat je plaatsvervangend boos bent! <3
Wij noemen babies altijd naakte molratten :)) want knap zijn ze nou eenmaal niet.

Tancreda: We gaan het zeker oppervlakkig houden en ik heb nog extra gezegd dat ik het tijdens de kraamvisite NIET de plek vind om nog een keer hierover in discussie te gaan.
Het zal wel mega awkward worden met de spreekwoordelijke elephant in the room :P maar goed, na een uurtje zijn we toch weer weg en hebben we onze "plicht" gedaan.
Die papegaaienknuffel zou wel echt olie op het vuur zijn momenteel := Dat durf ik niet hoor!

Mango zou die trein met liefde kapot knagen denk ik }>
Wel een duur vogelspeeltje :')

Qimm: Oh heerlijk! Zo gaat het met mij en mijn bestie ook altijd! Ze weet dat ik een geheugen als een zeef heb en mijn eigen verjaardag nog vergeet :+ En dat moet ook gewoon kunnen!

Berdien _O- Heel herkenbaar van je vriend!
Wanneer ik eens een nacht bij een vriendin blijf slapen zegt mijn vent altijd gekscherend dat hij een "papadag" heeft met Mango en dat ze die als "mannen onder elkaar" gaan doorbrengen met praten over brommers en lekkere wijven :D :D :D

Femke_Tweety: Tijdens het lezen van jouw bericht ging mijn thee bijna over mijn toetsenbord van het lachen _O- Fantastisch!
Manlief vind hem ook geweldig!

Bedankt voor jullie reacties allemaal! :+: Heel fijn om zo de meningen van anderen te lezen en inzichten te kunnen delen!
Het zat me vanmiddag best hoog nadat die brief ook nog eens op tafel kwam, maar dankzij jullie reacties is het weer gezakt en kan ik er ook wel weer om lachen :+

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 19:39

Ik kom na maanden weer eens binnen, potdorie wat een verhaal val ik weer in :+
Als iedereen gewoon even een beetje rekening houdt met elkaar zou de wereld een stuk mooier zijn. Vind je foto met tekst juist een lief gebaar. Je laat juist zien hoe blij je bent dat je neefje er is. Zij hoeven niet te snappen wat mango betekent voor jullie. Maar als je van elkaar houdt, dan respecteer je dat en hou je er rekening mee. Net zoals jij dat vice versa doet.

Vriendin is zwanger. Snap niet dat zij dat leuk vindt. Maar ik respecteer het en ik ben super blij voor haar. Want als zij dat is, ben ik dat.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 19:56

Mozes mina wat een gezeik om een leuke foto van een leuke papegaai! Sommige mensen hebben ook echt niks nodig om diep beledigd te zijn.

Wel een ooievaar in de tuin zetten om te vieren dat je een kind hebt, maar tot op het bot beledigd zijn als er een grapje voorbij komt over de papegaai van je broer/ zoon.

Ik zou het nog even aankaarten als discriminatie :') en als er een ooievaar staat, er een punt van maken dat ie niet groen is.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 19:56

Snadrem schreef:
Mozes mina wat een gezeik om een leuke foto van een leuke papegaai! Sommige mensen hebben ook echt niks nodig om diep beledigd te zijn.

Wel een ooievaar in de tuin zetten om te vieren dat je een kind hebt, maar tot op het bot beledigd zijn als er een grapje voorbij komt over de papegaai van je broer/ zoon.

Ik zou het nog even aankaarten als discriminatie :') en als er een ooievaar staat, er een punt van maken dat ie niet groen is.

:') :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 20:03

Snadrem schreef:

Fantastisch! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik wou dat ik daar het lef voor had zeg! :')

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 07:53

Meelezer ook hier, want ik hoor hier ook niet.

Het heeft alleen echter vier paginas geduurd voordat ik ook maar enigszins begreep hoe je jou bericht op zou kunnen vatten als een vergelijking. Wat een aanstellerij, ligt echt niet aan jou!

Maar goed, misschien helpt het niet dat ik mijn mn kinderen regelmatig de puppy's van de honden noem.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 08:20

Love hoe al die moeders meelezen in het kindvriendelijk topic. :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 08:50

Whaha ja. Controleren of we niet over de streep gaan, of stiekem een deel die wenste ook nog kindloos te zijn?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 08:54

Of meegenieten en herkennen hoe irritant kinderen kunnen zijn. :))

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 08:55

Haha, kijken of iemand niet naar de ‘andere kant’ over loopt :P En dan roepen ‘zie je wel ik zei dat die kinderwens nog wel kwam!!!’

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 09:05

MarlindeRooz schreef:

Ik denk vooral dit. Ik ken zat mensen die alleen maar hun eigen kinderen leuk vinden en verder niet :')

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 09:06

En dan zelfs hun eigen kinderen ook niet altijd, maar zich dan onmiddellijk schuldig voelen dat ze dat denken :=

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 09:43

Qimm schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik denk vooral dit. Ik ken zat mensen die alleen maar hun eigen kinderen leuk vinden en verder niet :')

Dit. O:)

Maar mijn kind heeft een kat als broer en een puppy als neefje dus ik zal wel niet sporen. Helaas geen Mango als neef.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 09:45

Ik wil ook een mango neefje ;(