Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 20:26

Dat mijn Facebook tijdlijn nu volstaat met boosmensen :wave:

Ik ben blij dat ik gewoon mega flexibel ben wat dat betreft. Eigenlijk vindt ik wel het leuke aan het leven dat het zo onvoorspelbaar is en alle kanten op kan gaan.

Of ik kan gewoon na jaren oefenen enorm goed omgaan met teleurstellingen , ik voel ze al niet eens meer :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 20:27

iirrssjjee schreef:
Lau schreef:
Echt wat een gezeik we wisten dat we weer een piek zouden krijgen want winter……. Dus doe normaal leer er mee leven en rot op met je mondkapjes zo klaar met dit gezeik… ga zorgen dat er ruimte is in de zorg en laat die maatregelen lekker.

Ik snap je, maar je kan die mensen die in de zorg werken niet ineens tevoorschijn toveren..... Dus dan maar iets om het te voorkomen dat het zo druk word.

Naja we zijn ondertussen een jaar verder dus er zijn weer mensen bij. Zorg voor banen, zorg voor een beter salaris zorg dat de zorg de druk aan kan. Dit hele beleid slaat helemaal nergens meer op |o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 20:30

Oké ik komt toch in aanmerking voor een derde booster prik... Dat vindt ik dan wat minder daar wil ik nog even over nadenken

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 20:33

Zebrastreep schreef:
Oké ik komt toch in aanmerking voor een derde booster prik... Dat vindt ik dan wat minder daar wil ik nog even over nadenken

Je hoeft hem niet meteen te halen hea.

Verder ben ik het wel met Lau eens, ze hebben 1.5 jaar de tijd gehad om er mee te beginnen en dat is niet gebeurt. De zijn zoveel onnodige fouten gemaakt.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 20:37

Maar er is heel veel geld in de zorg gegaan en er is gewoon niet genoeg personeel dat het werk wíl doen. :+

Echt zo’n opmerking die nergens op slaat weer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 20:38

Nee op mijn huidige werk is het ook niet verplicht hoor ( ze raden het wel aan , maar als je niet wil is het helemaal prima en iedereen accepteert dat ook van elkaar).

Maar ik heb net nieuw werk waar ik deze week ga starten en daar hadden ze het liever wel dat je gevaccineerd bent anders zou het teveel risico zijn.

En aangezien ik op mijn huidige werk momenteel niet veel kan werken , heb ik helaas geen keus en moet ik dus echt wel dat andere werk kunnen doen anders heb ik financieel een best groot probleem...

Ik doe een contactberoep met mensen die lichamelijk heel zwak zijn , vandaar dat het bij de één wat strenger is als bij de ander.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 20:40

MarlindeRooz schreef:
Maar er is heel veel geld in de zorg gegaan en er is gewoon niet genoeg personeel dat het werk wíl doen. :+

Maak het dan aantrekkelijk. Opleiden kost minimaal 4 jaar, waarvan je nu al 1.5 jaar verloren bent.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 20:44

nicole_floor schreef:
MarlindeRooz schreef:

Maak het dan aantrekkelijk. Opleiden kost minimaal 4 jaar, waarvan je nu al 1.5 jaar verloren bent.

Hoe? Met salaris alleen ga je dat niet redden.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 20:47

Gisteravond paniekaanval en vandaag nog de hele dag koppijn ervan gehad. Die persco helpt ook niet :x

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 20:48

Halllooooo hoofdpijn aangezien ik weer 40 uur in de week een mondkapje op moet!! :D

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 20:58

_San87_ schreef:
nicole_floor schreef:

Hoe? Met salaris alleen ga je dat niet redden.

Heel eerlijk, geen idee. Maar als ik de viroloog op mijn werk moet geloven, zijn wel er nog lang niet vanaf. En moet er zeker wat veranderen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 21:08

_San87_ schreef:
Waarom is Le Creuset zo duur ;(. Ik wil de nieuwe Harry Potter collectie braadpan en fluitketel.

Ja… ik wil alles hebben maar de geldboom ontbreekt ;(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 21:19

Een fatsoenlijke CAO met loonsverhoging wat minimaal de inflatie dekt zonder een wig te drijven tussen verschillende functiegroepen zou een mooie start zijn :x

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 21:27

Loeky01 schreef:
_San87_ schreef:
Waarom is Le Creuset zo duur ;(. Ik wil de nieuwe Harry Potter collectie braadpan en fluitketel.

o my god ze zijn nog best wel leuk ook <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 21:29

Loeky01 schreef:
_San87_ schreef:

Ja, hier ook :\.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 21:53

… Aan dat mijn vaders auto (gestolen katalysator) eindelijk gerepareerd is. En nu, waar parkeer ik ‘m nu?

Kan haar bij mijn zus in de garage zetten waar ze dan tot in het einde der tijden blijft staan maar het liefst gebruik ik die auto nog… Ik kan ‘m overnemen (kopen) maarja, dan blijf ik met bovenstaande zitten.
Ben echt gek op die auto.
Laatst bijgewerkt door AmyII op 02-11-21 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 21:57

Loeky01 schreef:
_San87_ schreef:

Dit heb ik gegoogled en dit had ik niet moeten doen.

Hoe leuk die theepot en spatelset!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 22:00

Loeky01 schreef:
_San87_ schreef:

Vreselijk die prijzen, wil ‘t liefst ook alles van le creuset maar is voor mij niet te betalen helaas..

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 22:05

Die prijzen zijn ook wel magisch... :oo

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 22:12

Konijnen die aan dingen zitten, waar ze niet aan mogen zitten. En mijn vriend die al de hele avond op de bank ligt te slapen..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 22:20

Corona moe :(

ik wil hier geen discussie mee starten en begrijp de maatregelen maar pff..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 22:25

Dat de treinen morgen niet van 7 tot 9 maar van 7 tot 3 niet rijden tussen Arnhem en Utrecht. Mag jij 3x raden wie er morgen van Utrecht naar Nijmegen mag rond 2 uur. :roll:

Echt die ProRail en NS komen echt mijn neus uit. Ik heb simpelweg geen andere keuze. Maar ze kunnen hier alles maken want de klanten hebben geen andere optie dan klant blijven.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 02-11-21 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 22:26

MarlindeRooz schreef:
Dat de treinen morgen niet van 7 tot 9 maar van 7 tot 3 niet rijden tussen Arnhem en Utrecht. Mag jij 3x raden wie er morgen van Utrecht naar Nijmegen mag rond 2 uur. :roll:

Eigenlijk belachelijk dat dit gebeurd, helemaal als je afhankelijk bent van het OV....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 22:31

Prachtig hoe conexxion wel gewoon zijn klanten helpt en de NS denkt hahahahaha boeiend we krijgen toch wel die aanbesteding voor de komende 20 jaar hihi.
Afbeelding

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 22:32

Lau schreef:
iirrssjjee schreef:
Ik snap je, maar je kan die mensen die in de zorg werken niet ineens tevoorschijn toveren..... Dus dan maar iets om het te voorkomen dat het zo druk word.

Naja we zijn ondertussen een jaar verder dus er zijn weer mensen bij. Zorg voor banen, zorg voor een beter salaris zorg dat de zorg de druk aan kan. Dit hele beleid slaat helemaal nergens meer op |o

Ben je zelf ook werkzaam in de zorg?