Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 20:07

Jammer eigenlijk. Goed dat je er zo goed op let. Ik ben zelf heel kritisch over de staat van de kleding die ik verkoop, dus ik snap het nooit zo goed als een ander er zo laks over/mee is.
Zelf ook wol in kleine maten verkocht en dat is echt nog heel keurig. Nu ook een slaapzak te koop, 2x gedragen want ik kreeg een reuze-baby :)) Dan hoop ik, zeker als je de juiste prijs betaalt, soms ook geluk te hebben op Vinted maar tot nu toe nog niet gelukt helaas. Ik geef het maar op. Dan toch maar nieuw kopen. Gelukkig ligt er een fijne stapel.

pmarena

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 20:51

Ik heb al heel veel goede wol gekocht via Vinted hoor, dus het kan zeker wel :j

Alleen moet je voor wat meer zekerheid dus wel echt duidelijke foto's hebben.
Bij de maten die altijd wel gebruikt kunnen worden voor klein grut is de kans gewoon heel groot dat er overheen gekotst of gescheten of wat dan ook is, dat i.c.m. met wol trekt mij persoonlijk sowieso al niet :=

Caboby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 22:25

Zo, ik val ook even binnen hoor. Ik baal echt enorm en ben wellicht ook heel naïef geweest.
Ik had schoenen gekocht, prijs die paste bij de schoenen, doos zat er bij, bonnetje erbij. Maar is allemaal nep. Had de schoenen gepast, maar was daarna vooral bij de paarden dus weinig sneakers aan gehad. Loop ik er vanmiddag op, denk... dit voelt 'goedkoop'. Jahoor, hartstikke nep.
Had op Vinted al aangegeven dat alles oke was.. want dat leek ook zo. Verkoper nog berichtje gestuurd. Die geeft het ook toe dat ze nep zijn. ''dat is natuurlijk waar, hahaha'' stuurt hij. Oh, ik baal zo.
Nu lees ik maar gewoon weer mee.. *D

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 02:00

Lisitano schreef:
Dit zit op beide pijpen en zijn grote vlakken. Ik heb zelf ook veel wolfleece (nieuw gekocht) en dit soort grote plekken krijg je alleen door gebruik. Ik vind de vlek trouwens ook erger, die was heel smerig :') Maar beweren dat ik lieg vind ik nog smeriger.

Dit was al zichtbaar voordat ik zelf de vlek uit mocht wassen.
Ik was ook wel benieuwd naar het filmpje maar helaas :))

Via vinted is het niet mogelijk
om video's delen. Deze zou je eerst via YouTube moeten uploaden en vervolgens de link delen via vinted. Ik heb dit wel eens moeten doen om mijn inpakvideo met vinted te delen. Dit is waarschijnlijk de reden waarom je geen video gaat ontvangen.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 09:10

Ik heb tot 2x aan toe een verkoop moeten annuleren helaas. Ik lan niet met Homerr verzenden want geen punt in de buurt. Dit staat bij mij in de advertentie ook. Maar toch koos de koopster Homerr. Ik geannuleerd en uitgelegd. Heb m daarna gereserveerd zodat zij het weer kon kopen maar dan nu een andere verzendoptie kon kiezen. Weer verkocht naar weer had ze Homerr gekozen. Dus moest weer annuleren. Koopster gaf aan dat ze niks anders kon kiezen dan Homerr. Zo irritant dat ik Homerr niet kan uitzetten

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 09:13

Siers: misschien snapt die koper niet dat je zelf een vervoerder kan kiezen uit de lijst.
En als ze iets koopt op vinted altijd gewoon kiest wat er dan automatisch staat?

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 09:14

Geen idee. Ze zei dat ze de laatste keer had gekozen voor een afhaalpunt. Nou ja het zal wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 09:15

Homer is op bepaalde tijdstippen bij mij ook het enige dat uit de lijst te kiezen is

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 09:24

‘s avonds kan je vaak alleen homer kiezen.
Als je de volgende ochtend koopt staan dan weer alle mogelijkheden erbij.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 10:22

Ik probeer sinds gisteravond wat te kopen, portemonnee leeg dus wil betalen via Ideal, maar hij blijft laden/hangen. Herkenbaar?

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 11:19

Klik je hem niet te snel weg na betalen?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 11:22

Nee ik kom niet eens bij het betalen, na het scherm waar je een overzicht van de kosten krijgt kan ik nog op betalen klikken en dan wordt het blanco

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 11:41

Corelli schreef:
Ik probeer sinds gisteravond wat te kopen, portemonnee leeg dus wil betalen via Ideal, maar hij blijft laden/hangen. Herkenbaar?

Heb je zowel app als website al geprobeerd?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 12:09

Slim! Op de website gelukt, dankjewel

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 12:13

Top! Dat is ook mijn ervaring. :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 15:10

De lay out van de site is trouwens helemaal anders dan bij de app.
Bij de app kan ik een overzicht zien van mijn bestellingen (dus: verkopen en aankopen), maar bij de site vind ik dat overzicht niet.

Bij de app geeft hij ook eerst bij het overzicht van je lopende advertenties het aantal actieve advertenties weer, wat dan automatisch verspringt naar het totaal aantal advertenties dat je geplaatst hebt. (wat me toelaat uit te rekenen dat voor elke 3 geplaatste advertenties er tot op heden 1 van verkocht is, vind ik niet slecht).

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 18:53

Ik weet niet over welk overzicht je het hebt? Die heb ik ook in de app nog nooit gezien of ik snap je niet.

Hier is de app en de site gewoon gelijk. Behalve qua lay-out een klein beetje, wat logisch is vanwege de beeldschermen waar het en of ander bekeken wordt. Maar alles op dezelfde plekken

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 19:39

Afbeelding

Dit heb ik ook alleen in de app, niet in de browser.

Eleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 22:17

Heeft er hier iemand ervaring met een koper die het aflever adres veranderd wil hebben?
Ik kan een verzendlabel niet aanpassen zover ik weet? Melden bij de helpdesk gaat volgens mij ook niet.
Maar als ik iets niet verzend zit ik met een negatieve beoordeling, iemand hier ideeën toevallig?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 22:22

Ik denk dat de koper dan de bestelling moet annuleren met aangeven dat het in overleg met jou als verkoper is gedaan. Dan de advertentie opnieuw uploaden en dan haar het opnieuw laten kopen met een ander aflever adres. Wanneer een verzendlabel al is aangemaakt kan deze niet meer gewijzigd worden namelijk.

Eleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 22:45

C_arola schreef:
Ik denk dat de koper dan de bestelling moet annuleren met aangeven dat het in overleg met jou als verkoper is gedaan. Dan de advertentie opnieuw uploaden en dan haar het opnieuw laten kopen met een ander aflever adres. Wanneer een verzendlabel al is aangemaakt kan deze niet meer gewijzigd worden namelijk.

Dankjewel voor de tip, ik heb gewacht met het verzendlabel dus dit is inderdaad een optie waar aan ik zelf nog niet gedacht had.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 00:47

_Lorette_ schreef:
[ [url=m/iTdmAj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit heb ik ook alleen in de app, niet in de browser.

Ja klopt lorette, dat dus

En als ik in mijn profiel kijk, is dat rood omcirkelde getal altijd 1 tel gelijk aan het aantal actieve advertenties, daarna zie je het totaal aantal advertenties (dus lopende EN verkochte items)
Afbeelding

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 08:45

Ik had gisteravond een mooi bedrag in mijn portemonnee door verkoop en wilde het uit laten betalen, maar kreeg steeds direct een mail dat het mislukt was en weer teruggeplaatst in mijn portemonnee. Rekeningnummer nagekeken ( maar doet het normaal ook). En die ID verificatie gedaan, die was gelukt. Maar ik blijf de melding krijgen dat het mislukt en teruggedraaid is.
Hopelijk even een storing.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 09:16

Vinted heeft idd nogal eens wat storingen. Gewoon dag later nog een keer proberen.

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 11:22

s_casper schreef:
Ik had gisteravond een mooi bedrag in mijn portemonnee door verkoop en wilde het uit laten betalen, maar kreeg steeds direct een mail dat het mislukt was en weer teruggeplaatst in mijn portemonnee. Rekeningnummer nagekeken ( maar doet het normaal ook). En die ID verificatie gedaan, die was gelukt. Maar ik blijf de melding krijgen dat het mislukt en teruggedraaid is.
Hopelijk even een storing.

Ik heb dat ook helaas, alles klopt verder dus ga er dan maar vanuit dat het een storing is, wel irritant