Zelf ook wol in kleine maten verkocht en dat is echt nog heel keurig. Nu ook een slaapzak te koop, 2x gedragen want ik kreeg een reuze-baby

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisitano schreef:Dit zit op beide pijpen en zijn grote vlakken. Ik heb zelf ook veel wolfleece (nieuw gekocht) en dit soort grote plekken krijg je alleen door gebruik. Ik vind de vlek trouwens ook erger, die was heel smerigMaar beweren dat ik lieg vind ik nog smeriger.
Dit was al zichtbaar voordat ik zelf de vlek uit mocht wassen.
Ik was ook wel benieuwd naar het filmpje maar helaas
C_arola schreef:Ik denk dat de koper dan de bestelling moet annuleren met aangeven dat het in overleg met jou als verkoper is gedaan. Dan de advertentie opnieuw uploaden en dan haar het opnieuw laten kopen met een ander aflever adres. Wanneer een verzendlabel al is aangemaakt kan deze niet meer gewijzigd worden namelijk.
_Lorette_ schreef:[ [url=m/iTdmAj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit heb ik ook alleen in de app, niet in de browser.
s_casper schreef:Ik had gisteravond een mooi bedrag in mijn portemonnee door verkoop en wilde het uit laten betalen, maar kreeg steeds direct een mail dat het mislukt was en weer teruggeplaatst in mijn portemonnee. Rekeningnummer nagekeken ( maar doet het normaal ook). En die ID verificatie gedaan, die was gelukt. Maar ik blijf de melding krijgen dat het mislukt en teruggedraaid is.
Hopelijk even een storing.