Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 20:56

LiannePuthzy schreef:
Dat mijn vader een halve appeltaart aan de kippen heeft gevoerd, appeltaart ligde nog geeneens 1 dag in de koelkast -O-

Hebben de kippen geklaagd? :')

Ik ben ontzettend moe en niet vooruit te branden en mijn hond wil uit -O-

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 20:58

Fotografen die allemaal naar een locatie gaan met paard. Is ook totaal niet corona proof. :+

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 20:59

LukieBradley schreef:
LiannePuthzy schreef:
Dat mijn vader een halve appeltaart aan de kippen heeft gevoerd, appeltaart ligde nog geeneens 1 dag in de koelkast -O-

Hebben de kippen geklaagd? :')

Ik ben ontzettend moe en niet vooruit te branden en mijn hond wil uit -O-

Die vonden de taart geloof ik heel erg lekker :j :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:00

Nayomie schreef:
Fotografen die allemaal naar een locatie gaan met paard. Is ook totaal niet corona proof. :+

Op een locatie is afstand houden wel makkelijker. Maar dan moet je natuurlijk niet met 10 man gaan staan.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:00

Marije_1997 schreef:
Nayomie schreef:

Op een locatie is afstand houden wel makkelijker. Maar dan moet je natuurlijk niet met 10 man gaan staan.

Deze locatie helaas niet. Mensen houden daar 0,0 rekening mee, zeker omdat die locatie te klein is voor de hoeveelheid mensen die daar komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:04

Nayomie schreef:
Marije_1997 schreef:

Deze locatie helaas niet. Mensen houden daar 0,0 rekening mee, zeker omdat die locatie te klein is voor de hoeveelheid mensen die daar komen.

Dat is wel echt slecht. Ik begin ook weer met shoots plannen. Maar ik zorg er wel voor dat ik afstand kan houden en foto's kunnen pas ingezien worden als ik ze via mail stuur.

00000000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:06

Wandelaars en fietsers op het ruiterpad

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:12

Marije_1997 schreef:
Nayomie schreef:
Marije_1997 schreef:

Dat is wel echt slecht. Ik begin ook weer met shoots plannen. Maar ik zorg er wel voor dat ik afstand kan houden en foto's kunnen pas ingezien worden als ik ze via mail stuur.

Ik bedoel het niet als misgunnen, maar ben er zelf geweest en weer weggegaan want ook al nam ik afstand, stonden fotografen alsnog naast me, ongetemde kinderen om mijn been hangen, voetgangers die geen rekening houden, terwijl ik constant opzij ging. Eigenlijk moet de gemeente daarop handhaven, maar dat gebeurt daar te weinig. En nu zo veel fotografen daar komen met paard, is er helemaal weinig ruimte.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:18

Pikeur rijlegging van €170 gekocht, tijdens het rijden de naad op me kruis kapot gegaan. Hopen dat ik hem morgen kan retourneren :(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:19

michelle___ schreef:
Pikeur rijlegging van €170 gekocht, tijdens het rijden de naad op me kruis kapot gegaan. Hopen dat ik hem morgen kan retourneren :(

Lijkt me niet meer dan normaal...

Ik vind het zo sneu dat de kat heeeelemaal over de flos gaat van de robotstofzuiger. Hoop dat hij er aan gaat wennen :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:21

Nayomie schreef:
Marije_1997 schreef:

Ik bedoel het niet als misgunnen, maar ben er zelf geweest en weer weggegaan want ook al nam ik afstand, stonden fotografen alsnog naast me, ongetemde kinderen om mijn been hangen, voetgangers die geen rekening houden, terwijl ik constant opzij ging. Eigenlijk moet de gemeente daarop handhaven, maar dat gebeurt daar te weinig. En nu zo veel fotografen daar komen met paard, is er helemaal weinig ruimte.

Nee snap ik! Als iedereen zowat op je schoot kruipt omdat er zo weinig ruimte is... Bij mij op het werk kruipen ze ook met z'n allen bij me op schoot als ze iets bespreken met me bij de pc hahaha lijkt alsof iedereen denkt dat alles weer "normaal" kan

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:24

Ja bizar hè? Mensen zijn er volgens mij wel klaar mee, een interesseren die regels ook niet meer. :') Nja goed, ik snap ook wel dat je tussen moederende ganzen niet gaat lopen, of in het water gaat staan. wilde dit jaar alsnog een keer heen, maar dat wordt hem op deze manier niet. Ik ga wel veulens opzoeken om te fotograferen. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:31

Nayomie schreef:
Ja bizar hè? Mensen zijn er volgens mij wel klaar mee, een interesseren die regels ook niet meer. :') Nja goed, ik snap ook wel dat je tussen moederende ganzen niet gaat lopen, of in het water gaat staan. wilde dit jaar alsnog een keer heen, maar dat wordt hem op deze manier niet. Ik ga wel veulens opzoeken om te fotograferen. :))

Ach ik maak me geen zorgen, voordat het naar buiten komt dat het weer erger word weet ik het al, dus dan blijf ik mooi thuis hahaha

Volgend jaar dan maar voor een nieuwe kans. Veulens zijn ook super leuk! Ik pak het rondje natuurgebied mee en m'n eigen paardje.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:33

Ik weet niet of ik nou echt zo stom ben of dat het gewoon een foutje is; ik las ergens een recept dat je aardbeien drie uur in de oven op 210 graden moet zetten om zelf gezonde snoepjes te maken. Ik haalde ze er na een uur zwartgeblakerd uit terwijl ik me helemaal had verheugd :') :') :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:34

Oh heerlijk! Dus eind van dit jaar heb je je eigen paard in alle seizoenen gefotografeerd? :D

Michelle, hmm dat klinkt niet goed nee. Zou het zeker weten terugsturen.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:35

Nayomie schreef:
Oh heerlijk! Dus eind van dit jaar heb je je eigen paard in alle seizoenen gefotografeerd? :D

Ja ga morgen weer langs de winkel. Op de chat deden ze er heel lastig over namelijk :’)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:39

Nayomie schreef:

Hahahah zoiets. In ieder geval veel natuur en de kat. Paard lief blijft niet staan als ie dat moet, dus heb dan hulp nodig.

Jij hebt straks vast een hele reeks aan opgroeiende veulens :p

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:42

Castilja schreef:
Ik weet niet of ik nou echt zo stom ben of dat het gewoon een foutje is; ik las ergens een recept dat je aardbeien drie uur in de oven op 210 graden moet zetten om zelf gezonde snoepjes te maken. Ik haalde ze er na een uur zwartgeblakerd uit terwijl ik me helemaal had verheugd :') :') :')

Was het 120gradsn? 210 is wel erg hoor om te drogen

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:16

Dat ik geen raad weet met mijn emoties. ;(
Mijn zus gaat zo hard achteruit.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:27

MoniekJ schreef:

Sterkte.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:42

Schuur_ schreef:
Castilja schreef:

Was het 120gradsn? 210 is wel erg hoor om te drogen

Nee staat echt 210 in het receptje waar ik het vandaan had, maar nu ik een beetje rondsurf wordt overal een veel lagere graad aangegeven. Ik probeer het nog wel een keertje op 120 of 90. :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:43

Gigantische nekpijn met knallende koppijn, voorhoofd en gezicht zijn steenkoud en geen koorts. En moet eigenlijk voor morgen een cognitieve test nog doen. %)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:44

MoniekJ schreef:

Veel sterkte. Y;(

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:48

Aan ‘ligde’ en ‘me kruis’ :=

En Jeroen v Koningsbrugge, echt de meest irritante figuur op de Nederlandse tv. En nauwelijks te ontwijken want hij zit in 1001 programma’s. Zelfs Maxim Hartman verdraag ik beter.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:58

Dat ik wil slapen maar jongens onder mn raam op een bankje "stoer" zitten te chillen en herrie maken.
Ga je moeder pesten ofzo :')
Ohja en ook geen anderhalve meter afstand houden :roll: