LiannePuthzy schreef:Dat mijn vader een halve appeltaart aan de kippen heeft gevoerd, appeltaart ligde nog geeneens 1 dag in de koelkast
Hebben de kippen geklaagd?

Ik ben ontzettend moe en niet vooruit te branden en mijn hond wil uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LukieBradley schreef:LiannePuthzy schreef:Dat mijn vader een halve appeltaart aan de kippen heeft gevoerd, appeltaart ligde nog geeneens 1 dag in de koelkast
Hebben de kippen geklaagd?![]()
Ik ben ontzettend moe en niet vooruit te branden en mijn hond wil uit
Marije_1997 schreef:Nayomie schreef:Fotografen die allemaal naar een locatie gaan met paard. Is ook totaal niet corona proof.
Op een locatie is afstand houden wel makkelijker. Maar dan moet je natuurlijk niet met 10 man gaan staan.
Nayomie schreef:Marije_1997 schreef:
Op een locatie is afstand houden wel makkelijker. Maar dan moet je natuurlijk niet met 10 man gaan staan.
Deze locatie helaas niet. Mensen houden daar 0,0 rekening mee, zeker omdat die locatie te klein is voor de hoeveelheid mensen die daar komen.
Marije_1997 schreef:Nayomie schreef:Marije_1997 schreef:
Deze locatie helaas niet. Mensen houden daar 0,0 rekening mee, zeker omdat die locatie te klein is voor de hoeveelheid mensen die daar komen.
Dat is wel echt slecht. Ik begin ook weer met shoots plannen. Maar ik zorg er wel voor dat ik afstand kan houden en foto's kunnen pas ingezien worden als ik ze via mail stuur.
Nayomie schreef:Marije_1997 schreef:Dat is wel echt slecht. Ik begin ook weer met shoots plannen. Maar ik zorg er wel voor dat ik afstand kan houden en foto's kunnen pas ingezien worden als ik ze via mail stuur.
Ik bedoel het niet als misgunnen, maar ben er zelf geweest en weer weggegaan want ook al nam ik afstand, stonden fotografen alsnog naast me, ongetemde kinderen om mijn been hangen, voetgangers die geen rekening houden, terwijl ik constant opzij ging. Eigenlijk moet de gemeente daarop handhaven, maar dat gebeurt daar te weinig. En nu zo veel fotografen daar komen met paard, is er helemaal weinig ruimte.
Nayomie schreef:Ja bizar hè? Mensen zijn er volgens mij wel klaar mee, een interesseren die regels ook niet meer.Nja goed, ik snap ook wel dat je tussen moederende ganzen niet gaat lopen, of in het water gaat staan. wilde dit jaar alsnog een keer heen, maar dat wordt hem op deze manier niet. Ik ga wel veulens opzoeken om te fotograferen.
Nayomie schreef:Oh heerlijk! Dus eind van dit jaar heb je je eigen paard in alle seizoenen gefotografeerd?
Michelle, hmm dat klinkt niet goed nee. Zou het zeker weten terugsturen.
Castilja schreef:Ik weet niet of ik nou echt zo stom ben of dat het gewoon een foutje is; ik las ergens een recept dat je aardbeien drie uur in de oven op 210 graden moet zetten om zelf gezonde snoepjes te maken. Ik haalde ze er na een uur zwartgeblakerd uit terwijl ik me helemaal had verheugd![]()
![]()
Schuur_ schreef:Castilja schreef:Ik weet niet of ik nou echt zo stom ben of dat het gewoon een foutje is; ik las ergens een recept dat je aardbeien drie uur in de oven op 210 graden moet zetten om zelf gezonde snoepjes te maken. Ik haalde ze er na een uur zwartgeblakerd uit terwijl ik me helemaal had verheugd![]()
![]()
Was het 120gradsn? 210 is wel erg hoor om te drogen