Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:20

Wat een leuke bio :')

Ik heb er geen op dit moment. -O-

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:20

Ik hou ook niet van baarden, ja een week oud baardje en dan weer eraf aub

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:21

MyWishMax schreef:
Wat een leuke bio :')

Ik heb er geen op dit moment. -O-
Geen baard?

MyWishMax

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:23

Die ook niet, nee! :') Maar die krijg ik gelukkig ook niet.

Geen bio dus

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:35

MyWishMax schreef:
Die ook niet, nee! :') Maar die krijg ik gelukkig ook niet.

Geen bio dus
Ik lees ze eigenlijk pas als de foto's interessant zijn, grapig hoe iedereen dit op zijn eigen manier doet :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:40

Ik heb geen idee wat ik er in zou moeten zetten, zonder zo'n inspiratieloos riedeltje wat iedereen heeft te krijgen. Ik ben niet zo heel goed in het typen van persoonlijke stukjes. Laat mij maar zakelijke dingen schrijven. :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:42

En gewoon een paar verzamelen die leuk zijn en daar een eigen draai aan geven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:45

Mijn ervaring is dat het toch amper gelezen wordt.. Ik heb sowieso altijd mijn lengte erin staan en dan nog vragen hoe lang ik ben :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:48

MyWishMax schreef:
Ik heb geen idee wat ik er in zou moeten zetten, zonder zo'n inspiratieloos riedeltje wat iedereen heeft te krijgen. Ik ben niet zo heel goed in het typen van persoonlijke stukjes. Laat mij maar zakelijke dingen schrijven. :+
Is dit niet iets?

Afbeelding

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:56

Ailill schreef:
MyWishMax schreef:
Is dit niet iets?

[ [url=m/0CNlOT.png]Afbeelding[/url] ]

Hahaha. Hij mag hier wel langs komen.

Baardje vind ik wel leuk, maar is geen must.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 14:14

Ohhh mag ik die schoonmaker!!!!! Man wat lijkt me dat zalig.....

Ik weet het ook ff niet. We zijn natuurlijk op vakantie geweest om uit te zoeken of het meer is dan "alleen leuk". Die vakantie was top, hebben we ook daarna uitgesproken en nog veel meer dingen ondernomen gezamelijk. Dat gaf mij het gevoel dat we toch echt wel een stuk verder dan alleen leuk waren. En echt hoor, ik doe niet aan samenwonen, claimen, vakanties volgend jaar boeken etc. Ik ben wat dat betreft net een vent. Ik vind zo in het weekend prima maar laat mij verder mijn week maar gewoon in mijn eentje. En zo nu en dan een weekend alleen zit ik ook niet mee.

Maar ik heb zondagmiddag wel iets genoemd over oud en nieuw, dat is het enige wat ik me kan bedenken en voor iemand die nog nooit een lange relatie gehad heeft, is dit misschien wel een trigger. Hij heeft ook toegegeven dat iets als bindingsangst een rol kan spelen, zijn zus idem dito. Heeft misschien te maken met hoe ze opgegroeid zijn. Maar goed, ik heb ook aangegeven dat ik niet degene ben die m gaat overhalen, ik trek niet aan mensen daar vind ik mezelf te veel voor waard!

Zijn gevoel is van hem, ik kan daar van alles van vinden maar het blijft van hem. Wat me steekt is het moment, waar ie inmiddels wel uitgebreid zijn excuses voor aangeboden heeft en de manier waarop. Maar ergens in mijn achterhoofd zit ook nog een stemmetje wat zegt, misschien gaat ie zich nog wel realiseren dat wat wij hadden, wel echt zo ongeveer in de buurt van ideaal komt......We gaan t zien, ik laat het rusten en werk me in de tussentijd het lazarus! Goed voor de geldstroom want ik heb besloten gewoon een paard erbij te kopen.

MarcoBorsato, wat fijn dat je dat hier zo neerzet. Ik ga er ook echt vanuit dat het geen kwaaie opzet is, zo zit ie niet in elkaar en ik denk de meeste mensen niet.

MwM, pffff das hard idd. Denk dat mijn ex me ook hard vond maar die was denk ik vergeten dat ik m al onderhand tig kansen geboden had waar hij niets mee deed. Het houdt een keer op.

Relaxed, ik kan me heel goed voorstellen dat een vakantie idd het moment kan zijn om een knoop doorte hakken. Daarom hield ik er na onze vakantie ook serieus rekening mee dat hij toch misschien, ondanks dat het superleuk was, aan zou geven dat er voor hem qua gevoel weinig veranderd was. Juist doordat hij dat niet deed en we toch wel echt opschaalden zeg maar, hield ik er nu geen rekening mee.

En Ailill, ik houd echt van zulke bio's als de jouwe, het zegt wat over je en dat is goed! Ik kon overigens mijn bio gewoon online zetten, stond er dus nog in.....zal m zo even opzoeken.

Oh en geen, ik herhaal, GEEN baarden en snorren....ieuw!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 14:37

Ailill schreef:
Mand schreef:
Wat zijn jullie tinderbio's eigenlijk?
Alstu:

[ [url=m/uVbfKf.png]Afbeelding[/url] ]

Een hele bijbel aan bio :') Mijne is letterlijk "Ik geef je waarschijnlijk meer hoofdpijn dan hoofd" :+

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 14:54

Ik lees hier vooral mee eigenlijk, maar dit is mijn tinderbio! Afbeelding
Overigens niet heel erg actief omdat ik sowieso eigenlijk nog nooit gedate heb en ik het in deze tijd nog lastiger vind haha

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 14:57

Ik had dan ook wel een bijbel als bio. :')

"Me: ambitious, aware, committed, smartass. Cat lady, not so undercover horse lover, nerd, most of the time a metalhead, but my music taste is as broad as my hips.

You: funny, sharp tongue, sensitive. Inspire and challenge me.

I don’t care about your height or what kind of car you drive. I do care about having great chemistry, a good laugh, epic conversations, honesty and mutual respect.

Nice to know: scientist and teacher in a policy job, co-parent of a 4 y/o, not looking for ONS/FWB. Not everyone’s cup of tea and that is fine. :)"

Krijg haast wel weer de neiging om weer te gaan Tinderen, maar ik moet wel in m'n achterhoofd houden hoe ongelukkig en onzeker ik ervan werd.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 15:12

You can't choose your father, but you can choose your daddy. :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 15:22

MyWishMax schreef:

Zakelijke bio dan? "Wij zoeken" en "Wij bieden u" :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 15:24

Inderdaad, of schrijf een leuke vacature!

Sneeuwvlok23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 16:39

Neverland schreef:

Hahahaha. weet alleen wel zeker dat je hier hele foute openingszinnen mee gaat krijgen :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 17:13

Neverland schreef:

Stopstopstop :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 17:17

Daar ga je zulke foute matches op krijgen :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 17:19

Ik ga ook weer tinder maken, ik ga zo stuk om die boomerinsta.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 23:32

Ik heb nu zo'n haat aan Tinder... Ik trek ook allemaal rare figuren aan maar het kan natuurlijk ook nog aan mij liggen :') ik neem niks meer serieus, wacht wel tot corona ooit over gaat en ik weer naar de kroeg kan. Waarschijnlijk zijn mijn kinderen tegen die tijd ook vast het huis uit, dat scheelt wellicht ook weer := Maar toch, blijft uit verveling swipen een dingetje waar ik steeds weer in trap...

Valt me wel echt op dat er ineens meer mannen op Tinder lijken te zitten. Voorheen heb ik het nog wel eens uitgespeeld maar nu blijf ik maar swipen...

Naar rechts gaan de netjes ogende mannen met sprekende ogen. Geen patsers, geen oorbellen, geen hele lange baarden. Een bio vol spelfouten gaat ook naar links. Oh mannen met één foto ook, alleen maar foto's met zonnebril... Mannen met snapchat...

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 23:51

Tja daten op de "normale" manier gaat bijna niet, dus ik vind het niet zo vreemd dat er meer mensen op Tinder zitten.

Alleen vind ik het tot nu toe niet heel erg veel bijzonders wat er op zit ik kan maar geen leuke matches krijgen.

Maar ja misschien ben ik ook wat kritisch, weet niet.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 09:55

Ooooh zou dat het zijn!!

Ik zeg ook niet dat ik het raar vind, maar het gehalte onbeschofte mannen lijkt daarmee aanzienlijk verhoogd te zijn... De verveling slaat toe, net als de type berichten: "hey zullen we de smalltalk maar skippen en gewoon n*ken?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 10:57

Dat heb ik gelukkig nog niet gehad, maar echt geïnteresseerd zijn ze ook niet.