Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
beert schreef:Nah, zou jij dat wel (willen) geloven na het ontvangen van zo'n brief?Maar bij dat soort verhalen die zo ziekelijk zijn en waarvan hij zoveel details bekend maakt, vraag ik me af wat er daadwerkelijk gebeurd is en wat zijn fantasie is. Ik bedoel, het zal geen lieverdje zijn geweest, maar sommige details zijn zo "geromantiseerd" beschreven, dat het een beetje verzonnen lijkt. Ook dat die moeder van een van de kinderen na twee uur gesprek met die vent niet geloofde wat er gebeurd was (stond ergens op wiki), zegt natuurlijk ook iets.
Ik heb een beetje het idee dat deze meneer vanwege de aandacht ook wat aangedikt heeft. Zoveel verdwenen kinderen (volgens hem) en dan maar veroordeeld voor drie moorden is verdacht.
beert schreef:Maar bij dat soort verhalen die zo ziekelijk zijn en waarvan hij zoveel details bekend maakt, vraag ik me af wat er daadwerkelijk gebeurd is en wat zijn fantasie is. Ik bedoel, het zal geen lieverdje zijn geweest, maar sommige details zijn zo "geromantiseerd" beschreven, dat het een beetje verzonnen lijkt. Ook dat die moeder van een van de kinderen na twee uur gesprek met die vent niet geloofde wat er gebeurd was (stond ergens op wiki), zegt natuurlijk ook iets.
Ik heb een beetje het idee dat deze meneer vanwege de aandacht ook wat aangedikt heeft. Zoveel verdwenen kinderen (volgens hem) en dan maar veroordeeld voor drie moorden is verdacht.
ferropaard schreef:ze zag hem nergens.. nou die is niet uitgestapt . Mag hopen dat die opslag overleden is. Wel apart met zijn hoofd in de autohttps://www.gelderlander.nl/auto/vrouw-ramt-hert-in-duitsland-en-rijdt-naar-huis-met-dier-in-grille~a7b0ddb0/
Een vrouw heeft een hert aangereden, bleek toen ze thuis was vast te zitten in de grill van de auto.
Pas op, schokkende foto/video.
Ook luguber in het artikel “ Volgens de Duitse krant Bild sterft er elke drie minuten een hert in het verkeer in Duitsland.”
Dat vind ik veel
Citaat:Na een aanrijding met een wild dier ben je verplicht de politie te bellen. Doorrijden is strafbaar. De politie regelt vervolgens dat een faunabeheerder het gewonde dier opspoort of het dode dier opruimt. Je mag het aangereden wild nooit meenemen naar huis of aan iemand anders geven. Ook dat is strafbaar. Maak altijd foto's van de situatie.