[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

beert

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 18:36

Maar bij dat soort verhalen die zo ziekelijk zijn en waarvan hij zoveel details bekend maakt, vraag ik me af wat er daadwerkelijk gebeurd is en wat zijn fantasie is. Ik bedoel, het zal geen lieverdje zijn geweest, maar sommige details zijn zo "geromantiseerd" beschreven, dat het een beetje verzonnen lijkt. Ook dat die moeder van een van de kinderen na twee uur gesprek met die vent niet geloofde wat er gebeurd was (stond ergens op wiki), zegt natuurlijk ook iets.

Ik heb een beetje het idee dat deze meneer vanwege de aandacht ook wat aangedikt heeft. Zoveel verdwenen kinderen (volgens hem) en dan maar veroordeeld voor drie moorden is verdacht.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 19:33

beert schreef:
Maar bij dat soort verhalen die zo ziekelijk zijn en waarvan hij zoveel details bekend maakt, vraag ik me af wat er daadwerkelijk gebeurd is en wat zijn fantasie is. Ik bedoel, het zal geen lieverdje zijn geweest, maar sommige details zijn zo "geromantiseerd" beschreven, dat het een beetje verzonnen lijkt. Ook dat die moeder van een van de kinderen na twee uur gesprek met die vent niet geloofde wat er gebeurd was (stond ergens op wiki), zegt natuurlijk ook iets.

Ik heb een beetje het idee dat deze meneer vanwege de aandacht ook wat aangedikt heeft. Zoveel verdwenen kinderen (volgens hem) en dan maar veroordeeld voor drie moorden is verdacht.
Nah, zou jij dat wel (willen) geloven na het ontvangen van zo'n brief?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 19:37

beert schreef:

Je zou er van verschieten hoeveel seriemoordenaars maar veroordeeld zijn voor enkele moorden. Gewoon weten dat hij/zij het was maar geen fysiek bewijs hebben.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 19:45

Maar 100 is wel een heel groot verschil met 3. En zeker jonge kinderen worden sneller vermist, ook in die tijd.

Daarbij vind ik het opvallend dat de brieven erg gedetailleerd zijn en dat als een moeder verhaal komt halen, hij niet wil praten. Je vertelt al die details niet als je er niet trots op bent.

Ik denk dat als mijn kind vermist is en de kans groot dat hij dood is, dat ik het zou willen afsluiten.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 14:34

Zolang je geen bevestiging hebt blijf je hopen, zeker als het om je eigen kind gaat

ferropaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 17:38

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 17:49

Ah gatver.... wat naar.
Ik zou echt overstuur zijn. |(

Maar is dit een hert of een ree?
Wij hebben ook al 2 keer een ree aangereden. We rijden veel tussen de bossen en de velden en dan ineens springen ze voor je auto.
2 keer gestopt, geen te drukke weg daarvoor. Dan heb je gelukkig niet zo'n verrassing bij thuiskomst.
Heel naar vond ik het, echt niet leuk om mee te maken.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 18:30

ferropaard schreef:
https://www.gelderlander.nl/auto/vrouw-ramt-hert-in-duitsland-en-rijdt-naar-huis-met-dier-in-grille~a7b0ddb0/

Een vrouw heeft een hert aangereden, bleek toen ze thuis was vast te zitten in de grill van de auto.

Pas op, schokkende foto/video.

Ook luguber in het artikel “ Volgens de Duitse krant Bild sterft er elke drie minuten een hert in het verkeer in Duitsland.”

Dat vind ik veel :
ze zag hem nergens.. nou die is niet uitgestapt . Mag hopen dat die opslag overleden is. Wel apart met zijn hoofd in de auto

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 19:08

Jij zat naast haar? Als ik een hert aanrij, dan kijk ik ook achterom en loop eventueel achterlangs de auto. Alhoewel ik dan wel voorlangs zou lopen om de schade op te nemen. Maar goed, dat ligt wel aan de situatie en hoe veilig het is.

Ga er maar vanuit dat die op slag dood was, want je moet behoorlijke vaart hebben om met je kop door zo'n grill te gaan.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 19:11

Gebeurt dit op de snelweg stap je natuurlijk niet even uit.
En als je dan dichtbij de snelweg woont denk je ook wel, rij wel naar huis en kijk dan wel.

Maar eigenlijk moet je stoppen en kijken.
Citaat:
Na een aanrijding met een wild dier ben je verplicht de politie te bellen. Doorrijden is strafbaar. De politie regelt vervolgens dat een faunabeheerder het gewonde dier opspoort of het dode dier opruimt. Je mag het aangereden wild nooit meenemen naar huis of aan iemand anders geven. Ook dat is strafbaar. Maak altijd foto's van de situatie.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 19:51

Het is in Duitsland gebeurd. Daar kunnen de regels anders zijn :-)

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 19:57

Zullen er ook geen tegenliggers geseind hebben. :=

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 19:58

Zullen er ook geen tegenliggers geseind hebben. :=

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 21:10

Ik zag vanmorgen nog een dode ree langs de oprit. Zo sneu.. je zal t maar raken met je auto..

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 21:32

Ja, je zult zo'n auto je tegemoed zien komen... := Ik zou ook vooral achter de auto en in de berm kijken.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 21:36

Je controleert toch ook of je auto aan de voorkant geen schade heeft?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 21:46

Ik zou eerst op zoek gaan naar dat hert, en als ik denk veilig verder te kunnen rijden thuis mn auto inspecteren... Vooral als de adrenaline mee speelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 22:08

Hoe dan ook, dit moet sowieso toch een fikse klap geven? Dan stop je toch op de eerst mogelijke plek, of dat nu een tankstation is of na de afrit van de autostrade?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 22:44

Op de B81 in de Harz stop je niet even en ga je niet uitgebreid om je auto lopen, de kans dat je aangereden wordt, is erg groot. Het is een tweebaans slingerweg door het Harzgebergte met veel waarschuwingsborden voor motorrijders en veel gedenktekens op beschadigde bomen. Ik heb die weg vorig zomer twee weken dagelijks gereden bij daglicht en heb er nog wel eens nachtmerries van. Die vrouw heeft anderhalve kilometer doorgereden naar haar huis, dat was wellicht de eerste veilige plek om uit te stappen en uitgebreid te kijken

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 12:06

Wat mij opviel in het filmpje is dat het lijkt alsof ze ook nog een beeld laten zien dat er een hert afgeschoten word, of ben ik gek?

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 12:09

Ja dat is inderdaad een raar stukje!
Maar die ander blijft gewoon staan.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 12:14

Ja inderdaad. Die zal dan wel op dat moment geen kogel hebben gekregen. Maar vond het een raar stukje in dit filmpje, wat had dat er nou mee te maken.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 13:30

Filmpje had er ook niks mee te maken, leek meer een stukje van de Oostvaardersplassen ofzo?

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 14:26

Ja inderdaad, dat dacht k ook.

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 22:31

Voor de verzekering is wel de oorzaak van de schade duidelijk :D