LF, ik dacht idd ook dat jij wou minderen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hebben ook afgesproken dat als hij wel met anderen wil daten hij dat dan even meld. Dan kan ik kijken of ik dat oké vind, of dat ik dat niet wil en dan stopt wat wij hebben. Klinkt dramatisch of streng, maar we kunnen er zelf prima over praten

Te fijn om er mee door te gaan, dat dode paard ga ik niet aan trekken.UltimOo schreef:Haha vaker niet dan wel is mijn ervaring idd
Die dude van vorige weekend, die zei 23 te zijn maar net 20 bleek, heeft ook gewoon een vriendin ben ik via fb achter gekomen.
Nou daar was vorig weekend niks van te merken anders
Tanya schreef:UltimOo schreef:Haha vaker niet dan wel is mijn ervaring idd
Die dude van vorige weekend, die zei 23 te zijn maar net 20 bleek, heeft ook gewoon een vriendin ben ik via fb achter gekomen.
Nou daar was vorig weekend niks van te merken anders
Ik ben daar misschien poedersuiker in, maar als ik erachter kom dat een jongen waarmee ik date/afspreek een vriendin heeft, laat ik dat weten aan zijn vriendin. Andersom zou ik het ook willen weten als mijn vent met andere meiden af gaat spreken en doet alsof hij single is.
SophievdV schreef:Als mijn vriendinnen zouden weten dat mijn man mij bedriegt dan vind ik dat ze dat moeten vertellen. Maar een wildvreemde.. Ik weet niet.

niet mijn verkering/huwelijk dus niet mijn zaak. 

Hij begint wel steeds vaker aandacht van mij te vragen hoe beter hij mij gaat leren kennen, maar toch lijkt hij mij wel een standvastig persoon wat zijn relatie betreft. Maar ja je weet het nooit.