Tellen kan ik niet op mijn manier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariett schreef:Ik ben zo zenuwachtig, als PostNL kuren gaat vertonen breng ik dat pakketje verdorie zelf wel![]()
Ik hoop voor (mij en) mijn lootje dat het pakketje morgen aan komt! Zou wel moeten..
Chasingmood schreef:mo jouw hint
blacky15 schreef:Hoi iedereen,
Ten eerste mijn excuses, ik zou afgelopen vrijdag een verslag posten van mijn pakket, maar er kwamen helaas wat dingen tussen waardoor ik het nu pas kan doen.
Vorige week dinsdag besloot ik na school naar mijn huis te gaan, ik woon op kamers aan de andere kant van het land en het pakket zou wel op mijn kamer aankomen. De eerstvolgende keer dat ik weer op mijn kamer zou komen was vrijdag, ik had gehoopt dat het pakket in die tijd zou aankomen en dat gebeurde.
Ik kreeg een pakket binnen die niet helemaal vierkant stond, ik was me van te voren dus al aan het afvragen hoe dat zou komen. Het was mooi ingepakt in glimmend roze pakpapier met hartjes, helaas is de foto van het pakket op wonderbaarlijke wijze verdwenen.![]()
Toen ik het openmaakte zag ik dat het pakket bestond uit twee aan elkaar geplakte dozen, dat verklaarde waarom het niet helemaal recht stond. Eenmaal de cadeautjes gepakt had ik het volgende:
[ [url=m/KekxAj.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hint was meteen duidelijk aangegeven:
[ [url=m/X91wMn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eenmaal alle cadeautjes uitgepakt had ik het volgende:
[ [url=m/JP9M0f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een waxinelichthouder
Douchespulletjes
Een kerstbeertje (die echt heel zacht is)
Chocolaatjes
En speciale sloffen, waar van die zakjes met bolletjes (je hebt er een naam voor) in zitten die je dan weer kan opwarmen.
[ [url=m/aBzKgD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al met al super leuke cadeautjes, alles heeft al een leuk plekje gekregen en ik ben er super blij mee. Ik ben me ervan bewust dat ik een van de moeilijkere lootjes was, maar dit pakket vond ik zeer zeker geslaagd!
Met de hint op zak ging ik in de trein als een gek opzoek naar iemand met turtle in zijn naam, helaas was die persoon niet te vinden. Later bedacht ik me dat Murthul best goed mijn Secret Santa zou kunnen zijn, klopt dit? Heel erg bedankt voor het pakket in iedergeval
Alwiene schreef:Mariett schreef:Ik ben zo zenuwachtig, als PostNL kuren gaat vertonen breng ik dat pakketje verdorie zelf wel![]()
Ik hoop voor (mij en) mijn lootje dat het pakketje morgen aan komt! Zou wel moeten..
Ik ken iemand die nog geen pakketje heeft en die jij prima had kunnen brengen, je zit hier toch niet te hinten ofzo he?
Roosch schreef:Superleuk allemaal!
Hier nog niks. Organisatie zouden jullie eens willen vissen/kijken of je in de berichten kunt zien of mijn pakket verzonden is?
SSS van Roosch schreef:Lieve Roosch,
Geen zorgen je pakketje is op de bus alleen laat post NL het afweten
Ik hoop dat hij snel binnen is ben zo razend benieuwd na je reactie
Liefs jou Secret Santa