Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

petitparis

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 10:43

uhm ik had duidelijk iets meer staan :+

Actief, recht voor de raap, want eerlijk duurt het langst
Hou van dieren in het bijzoinder hodnen en paarden, lekekr eten, lezen muziek, lachen...
Ben op zoek naar vriendschap en wie wat wat kan komen: "niet geschoten is altijd mis"
dus heb je vragen: shoot

de paar mannen waarmee ik gechat heb, vonden me idd nogal direct :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 10:46

In die van mij staat: feminazi haatheks. Is waarschijnlijk langer dan jij.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 10:46

Sabini: Omdat ik soms denk dat dat gevoel komt door mijn eigen onzekerheid en het misschien niet een terecht gevoel is. ;)

Ik heb geen tekst nu. Had eerst gewoon m'n hobby's/passies enzo. Vind het bij een man handig als ze de lengte erin zetten. :D

Furrow: Bah wat poedersuiker om te horen zeg.. Sterkte!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 10:48

Ik heb wat kernwoorden, mijn woonplaats (ik werk in drie provincies en hoofdkantoor zit in Alkmaar. Dat is nogal verwarrend :)) ), mijn lengte omdat ik niet met kortere mannen wil daten :+ en dat dickpics niet cool zijn.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 10:58

Ik heb momenteel ook geen tekst staan.
Vind het dan wel weer leuk om de tekstjes van mannen te lezen.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 11:42

Bij mij staat: ik weet niet zo goed wat ik hier doe :+

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 11:51

praktisch gedaan, Berdien!

Ik probeer even te graven in m'n memory, maar kan me niet meer herinneren wat ik eronder had staan. Gevat was het wel, haha

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 11:51

Sabini schreef:
Anyhow.. ik ben nog steeds nieuwsgierig naar de tekst in jullie tinder-profiel. En hoe belangrijk vinden jullie zo'n tekst? :o

Ik heb destijds 1 zin gebruikt, ik heb de foto op mijn profiel als eerste foto gebruikt en toen erbij gezet 'Yes, I'm the original Red Riding Hood. Only this version has some added ink'

Ging best prima :+

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 12:20

Ik had ooit 'let's make some new cliché's' werkte ook goed :D
Nu geen tinder meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 12:21

Ik had er een paar zinnen onder staan, sowieso mijn lengte (en dan nog mannen die in discussie gaan omdat ze het onzin vinden dat ik geen kleinere man wou) en dat ik geen kinderwens heb, dus dat ze vooral verder moeten kijken als zij dat wel hebben (en ook daar gaan mannen over in discussie :roll: )

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 13:12

Relaxed schreef:
Ik had er een paar zinnen onder staan, sowieso mijn lengte (en dan nog mannen die in discussie gaan omdat ze het onzin vinden dat ik geen kleinere man wou) en dat ik geen kinderwens heb, dus dat ze vooral verder moeten kijken als zij dat wel hebben (en ook daar gaan mannen over in discussie :roll: )

Nou he, bij mij ook!
Heb je een match, beginnen ze vervolgens te zeuren dat ze kinderen willen en welke goede reden ik dan wel niet heb dat ik ze niet wil? Alsof ik een reden nodig heb, doei doei :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 13:20

Goof schreef:
Relaxed schreef:

Nou he, bij mij ook!
Heb je een match, beginnen ze vervolgens te zeuren dat ze kinderen willen en welke goede reden ik dan wel niet heb dat ik ze niet wil? Alsof ik een reden nodig heb, doei doei :evaw:

Haha idd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 13:32

Echt? Die ervaring heb ik helemaal niet.

Ik had mijn lengte in mijn profiel staan en wat kerneigenschappen.

De helft van de mannen leest toch niet ;)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 14:11

Ik had soms wel mannen die echt meteen begonnen over het feit dat ze het heel raar vonden dat ik alleen maar 'professionele' foto's op m'n profiel had en ze niet geloofde dat ik dat dan was .. :+ Beetje teveel catfish gekeken denk ik, haha. Ik las de bio's eigenlijk nooit, tenzij de foto's heel interessant waren maar daar ging het vaak al fout :+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:40

Ik had er gewoon niks in staan, werkte ook :')

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:54

Ik heb de laatste tijd mijn lengte in mn bio staan, muziek smaak en mijn kruising :') (ik ben nederlands - afrikaan) Merk wel de laatste tijd dat ik wat leukere matches heb die tenminste praten. Ik heb geen idee of jongens dit wel echt lezen, ik ben altijd wel erg nieuwsgierig wat in de bio van de jongens staan vaak niet zo veel zinnigs :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:57

Ik heb alleen mijn lengte er in staan. Dit scheelt weer een vraag en vaak wordt je niet geliked door kleinere mannen haha.
Verder heb ik er een foto tussen staan waarbij ik een schaap knuffel, dus de meeste openingszinnen gaan over het schaap. erg makkelijk haha!

Vaak krijg ik te horen waarom heb je alleen je lengte er in staan en verder niets, mijn antwoord is dan vaak dat het toch niet gelezen wordt en als hij wat wil vragen dit mag _O-

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:31

Ik heb er helemaal niks in staan, zou ook geen idee hebben wat er wel in moet :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:43

De meeste lezen het toch niet en als ze het lezen moet er op vrijwel alles wat er in zou kunnen staan een opmerking worden gemaakt. Dat vond ik scheitirritant dus dan beter geen tekst :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:59

Queelens schreef:
De meeste lezen het toch niet en als ze het lezen moet er op vrijwel alles wat er in zou kunnen staan een opmerking worden gemaakt.

Bij mij resulteerde dat in de opmerking:"Wow, jij klinkt echt als mijn droomvrouw."
Waarop ik zei: "trouwen??"
Ijs gebroken, een week later woonden we samen :') <3 <3

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:45

Geweldig Goof!

Ik had gister een date die geen date was en daarom was t stom.
Ja je volgt t nu al niet meer he?
Ik ging bijkletsen met een kennis van vroeger die ik al 15 jaar ofzo niet meer gezien heb en amper gesproken. Puur vriendschappelijk en dat was t ook echt, en super gezellig. En ineens een paar uur later dacht in fack wat is dit een leuke man!
Eigenlijk t type wat ik via tinder hoop tegen te komen op een date (maar dan tref ik echt de meest bizarre gasten) en nu tref ik er 1 en is t totaal geen date *aaarrrggghhh* nou dus dat.

* gaat maar weer een avondje swipen op d'r app *

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:28

Wat niet is kan toch komen?
Of is hij al bezet?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:41

Jildau schreef:
Er is niks uitgesproken want de duidelijkheid waar ik om vraag krijg ik niet. Geen idee wat hij wil en daar kan ik erg slecht tegen. Beetje het idee ook dat ik prioriteit nummertje 17549 ben zeg maar. Met veel moeite nu vrijdagavond afgesproken en denk dat ik dan maar ga vragen wat hij ervan vindt als ik een ander ga daten en nogmaals ga vragen wat hij nou eigenlijk wil.

Nou mijn gevoel was weer eens juist. Hij belde me vanavond op om er na 2 maanden daten een punt achter te zetten.. Auw.. Hoeveel liefdesverdriet kun je aan per jaar?

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:45

Ik ben een stille meelezer hier, sinds mijn relatie uit is ook tinder geinstalleerd :o We zien wel wat eruit komt ;)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 23:04

Jildau schreef:
Jildau schreef:
Er is niks uitgesproken want de duidelijkheid waar ik om vraag krijg ik niet. Geen idee wat hij wil en daar kan ik erg slecht tegen. Beetje het idee ook dat ik prioriteit nummertje 17549 ben zeg maar. Met veel moeite nu vrijdagavond afgesproken en denk dat ik dan maar ga vragen wat hij ervan vindt als ik een ander ga daten en nogmaals ga vragen wat hij nou eigenlijk wil.

Nou mijn gevoel was weer eens juist. Hij belde me vanavond op om er na 2 maanden daten een punt achter te zetten.. Auw.. Hoeveel liefdesverdriet kun je aan per jaar?

Wat vreselijk, dit voelt echt herkenbaar! als je erover wilt praten mag je altijd bij mij terecht