Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 17:55

Dat zei ik net, niet, want ze weigert hier te posten _O-. Is onze stiekeme lieve stalker die alleen leest :P.

Nel: paaseieren _O- _O-

Ik had trouwens gister Vanilla Wonderland gebrand van Goose Creek. Je weet wel, waar die run op was en die iedereen wil! Ik moet zeggen dat ik 'm op het begin vreselijk vond. Droog rook ik héél lichtjes wat mint, maar voornamelijk vage kruiden waar ik mn vinger niet op kan leggen (wellicht lavendel ofzo) en vanille. Eenmaal aangestoken werd ik eerst vergast door de zoete geur van vanille. Gelukkig, zoals ik gewend ben van Goose ondertussen <3 , werd dit na een kwartiertje wat minder en kwamen ook de andere geuren naar boven. Toch wat mint, meer dan dat ik droog rook. De kruiden-combi was er ook erg lekker in én ik rook een vleugje hout. Al met al een héérlijk geur. Maar echt TOTAAL anders dan bijv. Twisted Peppermint, Jack Frost of alle andere vanille mint combinaties.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 17:57

Moet even kijken of ik dan niks heb. Anders ga ik graag mee naar de 1000pootje.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 18:02

>;) >;)

Ik zal straks FF reageren, nu nog bij pony :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 18:05

Heee stalkertje :D :):) :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 18:06

Yv_ schreef:
Dat zei ik net, niet, want ze weigert hier te posten _O-. Is onze stiekeme lieve stalker die alleen leest :P.

Nel: paaseieren _O- _O-

Ik had trouwens gister Vanilla Wonderland gebrand van Goose Creek. Je weet wel, waar die run op was en die iedereen wil! Ik moet zeggen dat ik 'm op het begin vreselijk vond. Droog rook ik héél lichtjes wat mint, maar voornamelijk vage kruiden waar ik mn vinger niet op kan leggen (wellicht lavendel ofzo) en vanille. Eenmaal aangestoken werd ik eerst vergast door de zoete geur van vanille. Gelukkig, zoals ik gewend ben van Goose ondertussen <3 , werd dit na een kwartiertje wat minder en kwamen ook de andere geuren naar boven. Toch wat mint, meer dan dat ik droog rook. De kruiden-combi was er ook erg lekker in én ik rook een vleugje hout. Al met al een héérlijk geur. Maar echt TOTAAL anders dan bijv. Twisted Peppermint, Jack Frost of alle andere vanille mint combinaties.

Misschien heb ik stiekem 2 doosjes besteld bij Ilovecandles...

Fijn om te weten hoe die ruikt!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 18:20

Yonker schreef:
Tja ik zou t sowieso niet doen, zou me dan erg bezwaard voelen. Maar zoals ik dr beetje kan inschatten gaat Annemarie uit van de goedheid van een mens.

Zelf een heel lief mens dus.
Dat is vaak wel jammer omdat men daar toch wel vaak misbruik van maakt. spreek uit ervaring.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 20:03

Hier staat rubarb and custard op van PS, echt een fijne geur!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 20:17

Ja inderdaad WME :j. Of zeiken om dingen... pff...

Hier net Cabin In The Woods verwisseld voor Black Sands van Kringle. Durfde 'm op de gok niet te nemen omdat er duidelijk kokos bij staat en ik dat zo muf vind worden. Eenmaal geroken vond ik 'm goed te doen en nu op de brander is-ie fantastisch! Toch maar even vaker kijken op de originele sites, want kokoswater is echt een totaal andere beleving dan kokos zelf. Lekkerrr!

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 20:36

Yv_ schreef:
Ja inderdaad WME :j. Of zeiken om dingen... pff...

Hier net Cabin In The Woods verwisseld voor Black Sands van Kringle. Durfde 'm op de gok niet te nemen omdat er duidelijk kokos bij staat en ik dat zo muf vind worden. Eenmaal geroken vond ik 'm goed te doen en nu op de brander is-ie fantastisch! Toch maar even vaker kijken op de originele sites, want kokoswater is echt een totaal andere beleving dan kokos zelf. Lekkerrr!

Oh goede tip! Ik mijd kokos nu ook bewust, ik hou totaal niet van een zware kokos lucht zoals je vaak in bodylotion oid tegenkomt :') Er valt dan toch wel wat af.

Hier staat Mulled Cider nu op van Village Candle. Heerlijk! Een wat zwaardere geur, maar de kaneel overheerst niet. Ik vind Village Candle tot nu sowieso een erg fijn merk :j

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:06

Hoi hoi! Ik zal me later nog eventjes netjes voor stellen.. Maar ik zit ws dinsdag pas weer achter een computer en hele verhalen typen via telefoon vind ik nooit zo fijn.

En foto's zijn toch leuker als verhaaltjes, dus hier alvast mijn buit van afgelopen vrijdag

Afbeelding
Maar dat was niet allemaal vd 1000poot hoor :P

De helft lag al ongeveer een maand bij Yv thuis :')

Afbeelding
Dit komt allemaal vd 1000 poot :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:10

Welkom! Dus jij ben San? Wat een mooie aanwinst joh!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:11

Ha San!!
Leuk dat je er ook bent!
En mooie buit!

Ik denk dat ik de 28e niet kan :(
Mijn vader wordt 65 en wil dat weekend iets gaan doen met z'n allen :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:12

Sanne eigenlijk ;)

Enne thanks!! Je voelt je net als een kind in een snoepjeswinkel hahaha

Hai Fleur!! :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:13

Oké, dag Sanne :j Ik ben Nele en sinds dit topic verslaafd aan WME :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:17

Paaseieren <<)

Heeeey Stalkertje O:)

Owww ben er stiekem zo benieuwd naar he Yv die Vanilla Wonderland want vond hem droog lekker!!
Ik heb campfire marshmallow op mn brander en jemig wat lekker <3 Yv is ervan overtuigd dat ik die kaars niet zo vond paar weken geleden... nou kan best weet het niet meer maar zo op de brander vind ik hem heerlijk :')
Beter dan pure cane sugar... die vond ik in het begin op de brander lekker en daarna zo tegenvallen -O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:25

Sterker nog .... Je zei zelfs "hmmpff bluhh bah getver", trok er een ezeltjes gezicht bij en toen zei je nog "neee, marshmallow is geloof ik niet mijn ding". Weet zelfs nog waar je zat op de bank :+ _O- .

Gaaaaf San! Heb je je WW al gebrand?

Mehh Raaj -O- . Maarrrr wel gezellig iets leuks doen met zn allen!

Fijn Celestial! Waar ruikt-ie precies naar? Krijg door de naam zo'n gluhwijn idee..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:30

Ja die wme verslaving had ik door _O-

Jammer dat ie tegen valt nel!

Die Vanilla wonderland ben ik ook benieuwd naar, vond de kaars ook erg lekker ruiken!!

Nee, MN bbw staat aan yv! Was bang dat die WW niet snel genoeg gepoold zou zijn, dus heb maar ff op safe gespeeld.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 23:36

Die woodwick kaarsen blijf ik het mooiste vinden. Leuke verzamelingen zo zeg.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-16 23:38

Welkom San!
Ik heb mooie aankopen voorbij zien komen :))
Een van mijn nieuwe bbw kaarsen :D
Afbeelding

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 23:46

waxmeltsenzo schreef:
Die woodwick kaarsen blijf ik het mooiste vinden. Leuke verzamelingen zo zeg.

Die nieuwe van Country Candle zijn ook prachtig! Eigenlijk een beetje hetzelfde idee als WoodWick, alleen dan zonder die zandlopervorm. Ook zo'n houten deksel, prachtig. Alleen het label is een stuk groter en meer aanwezig. Maar gelukkig is die ook wel strak.

En hoe bevalt-ie Lisitano?

Lekker San :D

Ik ga hier alles maar eens uitblazen en richting mn bedje. Fijne avond!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 23:52

Ik vind de woodwicks ook heel mooi!

Oh en lisitano, ik had btw de bbw bestelling gedaan :D

Truste!!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 08:16

Ik vind woodwick ook echt prachtig <3

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 08:55

Skessa_ schreef:
Ik vind de woodwicks ook heel mooi!

Oh en lisitano, ik had btw de bbw bestelling gedaan :D

Truste!!

Ik ben er zo blij mee! Helaas nog niet gebrand, het was lastig kiezen met al die nieuwe spullen :')
Ik heb nu al heel wat ongebrand staan..

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 10:00

Ik had gister dus de doos met 18 flessen open gemaakt aan aan de geuren die ik nog niet kon geroken.

Een aantal luchten zijn echt verrassend lekker en beter dan verwacht. Een aantal luchten had ik anders verwacht en vielen mij tegen.

Aveda Rosemary mint viel mij tegen omdat ik hem vanuit de fles echt heel sterk vind de mint overheerst maar ik ruik de rozemarijn wel het kan veranderen hoor eenmaal in melts maar ik had gehoopt op een wat meer rosemarijn en mint op de achtergrond het heeft nu iets weg van tandpasta ik vind hem lekker fris maar niet speciaal. Dat had ik trouwens ook met Jack Frost dus het zegt niet veel maar toch vind ik het jammer dat de rozemarijn niet sterker naar boven komt.

Japanese Cherry Blossom heb ik gekozen omdat ik daar body producten van heb en daar ruikt hij ook echt naar echt fijn.

De Egiptische draak daarin zit dragons blood verwerkt maar is toch iets anders wel heel erg lekker en ik denk dat iedereen die dragon's blood lekker vind deze ook lekker zal vinden hij is iets frisser.

Cin city die moet ik anders gaan noemen dat is een Nag champa. Hij is iets anders dan de Nag champa die ik had maar ik vind hem eigenlijk beter meer in de buurt komen van de echte nag champa. Ben heel blij met deze ook ;)

Patchouli musk heerlijk werkelijk. De musk is voor mijn gevoel overheerser wat vaak zo is in zo,n combi maar echt lekker vind ik hem door de musk is hij wel iets zoet als je daar niet van houd is het niet je geur ;)

Autumn day heerlijk lastig te omschrijven naar echt gewoon erg lekker denk dat veel mensen deze geur lekker zullen vinden.

Pink sands had ik nog nooit gehad ook niet van andere merken. Ik vind hem ok. Ik denk dat veel mensen hem wel lekker vinden ik vind het lijken op van die knetter snoepjes die gaan knetteren in je mond kan weer net op de naam komen maar dat was het eerste wat in mij op kwam.

Sugared Jasmine wist ik ook niet wat ik kon verwachten maar jeetje wat vind ik die onwijs lekker

Peony and blusch suede is de volle naam is een dupe van Jo malone en is echt lekker vind ik

Egiptian musk is iets anders dan het merk waar ik hem van had iets minder zoet ik vind hem ook heel erg lekker

Cozy vanilla is voor mij tot nu toe de lekkerste ''koffie'' lucht die ik gehad heb erg lekker en ik hou niet van vanille

Caramel apple cheese cake vind ik lastig te omschrijven meestal vind ik zulke luchten echt vies maar voor de verandering vind ik hem best lekker maar dat kan veranderen als melt wat ik eigenlijk verwacht.

Vanilla waffles die ruikt gewoon naar de suiker wafels met vanille de vanille daar is niet heel sterk aanwezig ;) vanuit de fles

O ja pumpkin patchouli vind ik ook heel lekker :j Pumkin vind ik overheerser en het gekke is ik ben niet zo van pumpkin maar toch vind ik deze net als pumpkin souffle erg lekker ruiken.

Dan zijn er veel luchten die ik al gehad heb en die zal ik niet opnoemen ;)

Zo dat was een hele rit met typen. Dit is hoe de geuren ruiken vanuit de fles en hoe ze op mij overkomen ieder reuk is anders maar ik ben heel blij met de luchten op de aveda na die had i echt heel anders verwacht. Maar meestal zitten er meer luchten die mij niet aanspreken bij de bestelling met nieuwe geuren dus mag niet klagen haha.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 10:22

Ik ben benieuwd Jolanda!

Yv_ schreef:
En hoe bevalt-ie Lisitano?

Beter! Ik bewaar 'm wel even voor het voorjaar geloof ik.
Droog vond ik deze echt smerig, heel chemisch en ik ben gek op kokos en gek op vanille.
Dus ik ben 'm maar gaan branden en dan is de geur echt veel fijner! Vrij zoet maar ook fris, de kokos en vanille haal je er zo uit in ieder geval :D

En hoe was je Crunchy Leaves? Bleef 'ie het goed doen?