Had gisteren op Tiktok iets van zijn dochter geliked en daarop stuurde ze een berichtje, blijkbaar was ik daar nog mee bezig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Had gisteren op Tiktok iets van zijn dochter geliked en daarop stuurde ze een berichtje, blijkbaar was ik daar nog mee bezig
10 jaar geleden dat ik heb gereden
Relaxed schreef:Oh ennnn, ik ben gisteravond bij een paard wezen kijken om te gaan rijden![]()
Ik ben de afgelopen 2 jaar 50 kilo afgevallen, dus het kan weer.. Had er bij mijn ex ook wel over nagedacht omdat hij altijd zo druk was met zijn hobby's en ik die een beetje miste, maar kwam er steeds niet van. Dus 2 weken geleden advertentie op Marktplaats gezet en gisteren dus wezen kijken. Nu eerst rijkleding kopen en dan is het de bedoeling dat ik er later deze week een keer op ga10 jaar geleden dat ik heb gereden

daarnaast snap ik je gedachtegang helemaal hoor, als je je eigen verhaal van buitenaf zou horen is het zoveel makkelijker om te oordelen..
heel interessant en toch ook een soort ‘fijn’ om te weten dat dit niet iets is geweest waar ik als een van de weinige ‘in ben getrapt’ maar dat het echt veel voorkomt
en bij de volgende hoop je dat je het meteen opmerkt en kunt anticiperen..

En zo zijn er zoveel momenten geweest..
) Nu rijd ik dus nog in een leenauto van die garage rond, die heb ik sinds ex en ik uit elkaar zijn, want daarvoor reed ik steeds in zijn auto. De betreffende garage zit op een paar 100 meter van mijn ex zijn huis en ook aan de doorgaande weg waar hij dan steeds langs rijdt. Deze week was ik al bij de garage om eea te regelen en morgen moet ik nog een laatste keer heen om de leenauto terug te brengen. Vanmiddag kan ik mijn nieuwe (tijdelijke) auto ophalen die ik heb gekocht
Als ik dat hoorde corrigeerde ik dat, vond ie niet leuk
Als ie nou had gezegd onze auto, maar nee, zijn auto
Ik had m gedeblokkeerd en overal verwijderd, dat werkt voor mij beter, blokkeren maakt hem te belangrijk ofzo..
Hij is dus weer het slachtoffer van gemene Relaxed