Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_flower schreef:Kan iemand mij advies geven in nette half hoge laarzen die warm zijn en waterdicht?
Moeten niet te lomp ogen, omdat ik maar 1.60 ben.
DewiRox schreef:Blue_flower schreef:Kan iemand mij advies geven in nette half hoge laarzen die warm zijn en waterdicht?
Moeten niet te lomp ogen, omdat ik maar 1.60 ben.
Hoe net wil je het hebben? Ik ben zelf super blij met mijn Sandra laarsjes. Netjes, maar toch stoer. En ze zijn waterdicht en omdat ze echt leer zijn ook 'warm'.
DewiRox schreef:Wendy, ik zou denk ook even op de site kijken van only/vila/vero moda. Die hebben vaak wel van die mooie shirts vind ik.
Ik heb mezelf weer eens in een jurkje gehesen vandaag. Eigenlijk vind ik het wel heel erg leuk, dus ik moet het gewoon vaker aan en dan gaat het misschien ook eens wennen.
[ [url=m/twt6GA.png]Afbeelding[/url] ]
ElizeVdS schreef:Ik ben op zoek naar een leuk jurkje. Liefst met halflange/driekwart mouwen. Jurkje moet aansluitend zijn. Ik heb onlangs twee jurkjes gekocht, die hier onder in deze kleur en donkerblauw/wit en die staat leuk. Zoek een beetje zoiets. Moet netjes maar ook een beetje casual zijn. Mag best een knalkleurtje (knalblauw/rood) hebben.
[ Afbeelding ]