Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 10:05

Mezelf. Dat ik geen "nee" kan zeggen zonder smoesjes of er om heen draaien. |o

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 10:09

Aan mijn pw week en dat je wel goed leert maar het antwoord niet meer weet.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 10:43

Mijn man, die mijn gedachtenkronkels nog niet begrijpt al leg ik ze letterlijk uit.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 10:51

Het proberen via digid schapen af te melden wat niet lukt.
Ben ingelogd, klik op schapen aan en afmelden en niks gebeurt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 11:35

DeMolenhoek schreef:
Eigenlijk al bijna een hele week. Mijn vader die bij de minste scheet van mijn moeder weer belt en zich wentelt in zelfmedelijden. Ze zijn aan het scheiden dus mijn moeder is blijkbaar door en door slecht.

Maar ik erger mij vooral aan het feit dat hij gisterenavond belde en liet weten niet meer naar mijn verjaardag te komen as mijn moeder er is en dat ik maar moet kijken of ze vroeger weg kan en dat hij erna nog komt. Nou pech hoor {:)-:( Hij doet lastig, niet mijn moeder. Elk verhaal heeft 2 kanten. Ik ging op mijn verjaardag aankondigen dat ik zwanger ben. Nou, als hij er niet is, dan heeft hij pech, kan hij het maar van een ander horen. Bah, klein kind dat het is {:)-:( :r

Ooh heel herkenbaar! Mijn vader is precies zo...
Ze zijn nu 2 jaar gescheiden gelukkig voor beide partijen. Maar Ooh na de scheiding werd het een vervelend ventje. Hij was zielig, hij deed alles, hij hij hij hij. Echt verschrikkelijk, ik heb nog een half jaar met hem in een huis gewoond en het was niet te harden.
Ik had al een depressie en een burn-out maar daar hield hij totaal geen rekening mee. Ik deed alles in huis, opruimen, poetsen, koken de dieren verzorgen. En niks was goed! En als ik hem dan vroeg of hij iets wilde doen dan was het huis te klein. Dan zat ik alleen op mijn luie reet op mijn kamer. Vind je het heel gek als hij het enige gezelschap is. Hij deed ook altijd alsof die scheiding totaal geen effect op mij had. Want ik moest maar normaal doen. Als ik vroeg of hij mij met rust liet of uit mijn kamer ging. Dan begon hij met schreeuwen. Maar als hij mij vroeg om hem met rust te laten moest er respect voor zijn. Hij mocht altijd wel over mijn grenzen. Maar ik mocht hem niks vragen. En nu heeff hij een nieuwe vriendin waar hij heel schijnheilig mij zwart heeft gemaakt. En zelf de leuke vent speelt die geterroriseerd werd door zijn dochter. Ineens gaat hij ook uit en besteedt hij aandacht aan haar kinderen en kleinkinderen. Maar dat heeft hij aan mij nooit gedaan... En nog steeds laat hij mij linksliggen. Als ik ooit kinderen krijg bestaat hij niet! Voor mij is hij gewoon dood nu ik ben zo klaar met die zielige inhalige domme vent.

Gefeliciteerd met je zwangerschap <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 12:13

Thanks iedereen!

Oh inderdaad Lau, voor zijn vriendin en de kinderen kan alles. Maar voor zijn eigen kinderen, ho maar! Hij heeft mij en mijn zus in de tijd buiten gegooid, 4 maand nadat hij mijn ma had buiten gegooid, want hij ging bij zijn vriendin gaan wonen. Zus is verdorie nog bezig aan haar studies en was net 18. Maar als we er wat van zeiden, dan gunden we hem zijn geluk niet...

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 14:13

Dat ik hier in het AMC nergens normaal kan werken aan mijn stage want de stopcontacten werken niet en de wifi is zo gigantisch ruk {:)-:(

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 14:54

Aan mijn uiterlijk..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 14:56

Aan Lidl die mijn bestelling dus in stukjes gaat opsturen. Zaagblaadjes heb ik in ieder geval nu binnen nu de rest nog. {:)-:(

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 15:37

De Grammy nominees :roll: Gaat echt nergens meer over.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 15:48

Dat ik nog een shirtjevoor de kerst zoek en niks kan vinden! En ik leuke make-up had gezien maar alles online uitverkocht is en ik morgen dan toch maar naar de winkel moet {:)-:(

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:03

Dat ik van m'n pfeiffer moet stilzitten/uitrusten, maar m'n ADHD me dat niet laat doen ( :):) dit is echt mijn hoofd :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:13

De legpuzzel waarvan de laatste loodjes gewoon zwaar piep zijn {:)-:(

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:16

Mensen die anorexia, racisme, depressie en selfharm gaan lopen romantiseren voor aandacht -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:32

Eske_B schreef:
Dat ik van m'n pfeiffer moet stilzitten/uitrusten, maar m'n ADHD me dat niet laat doen ( :):) dit is echt mijn hoofd :') )

Sorry maar ik moet hier door aan Jochem meyjer denken

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:23

Mijn moeder die haar zin niet krijg en maar even besloot waar andere familie bij was mij even de grond in te werken.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 22:52

Rommelende darmen met veel lucht (verplaatsing) en daardoor lijk ik wel 3 maanden zwanger, heb ook nog een fikse keelontsteking dus gaat lekker hier... -O-

lotteenjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 00:08

Ik kan er nog steeds niet bij dat mensen het zooooo raar vinden dat ik al 3 jaar een vaste relatie heb. En ze dan altijd moeten zeggen maar je moet wel leven he meisje. WAAAATTT? Ik ben 18 ja maar heb volgens mij wél mijn soulmate gevonden?.

En dat er regelmatig door iemand gevraagd word of hij wel alles voor mij overheeft en of hij niet vreemdgaat...

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 01:35

Huisgenoot die zijn vrienden meeneemt en al mijn eten opeet, fiets omgooit, herrie maakt, en verder alles een troep

Wat een ellende, morgenochtend super vroeg op.. reken maar dat ik met mn leren jodphurs de trap af ga }:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 07:00

Klompen kopen en de trap af klossen :D

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 08:22

lotteenjoy schreef:
Ik kan er nog steeds niet bij dat mensen het zooooo raar vinden dat ik al 3 jaar een vaste relatie heb. En ze dan altijd moeten zeggen maar je moet wel leven he meisje. WAAAATTT? Ik ben 18 ja maar heb volgens mij wél mijn soulmate gevonden?.

En dat er regelmatig door iemand gevraagd word of hij wel alles voor mij overheeft en of hij niet vreemdgaat...

Had ik toen op die leeftijd ook ja.... alsof je niet kan leven met partner! Moet je eerst de slet uithangen voordat je een vaste relatie mag hebben ofzo? Je leeft zoals je wilt en de ene wilt graag losgaan, de ander vastigheid. Zo stom.... Net als, ga je nu al trouwen? Maar je bent nog zo jong! Uhm ik woon ook al 3 jaar samen. Wat is dan het verschil als je bent getrouwd? Dat er een ring om je vinger zit? (Tuurlijk nog wel meer, maar dat heb je ook met een samenlevingscontract e.d. dus ja.)

Alsof je ineens niet meer vrij kan leven zodra je een partner hebt...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 09:15

Mijn groepsgenoot.
Manmanman. Is het nou echt ZO moeilijk?

20 nov heb ik d'r al verteld dat ik mijn bestandje niet geupload kreeg in het programma (verkeerd bestandsformaat en veel te groot) en dat ik een USB stick mee zou nemen zodat ze hem vanaf daar kon kopiëren op haar eigen PC.
Ook met de docent overlegd, die vond het helemaal prima.

23 nov is de opdracht uitgevoerd.

En nou krijg ik vanochtend een appje "Hoi, heb jij je bestandje geupload? Het is mij gelukt."

Waarom, vertel me alsjeblieft waarom, me het nu ineens wèl zou lukken? {:)-:( |o

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 10:19

Arethe schreef:
Dat UPS zegt dat ik niet thuis was terwijl ik dat wel was en geen bel heb gehoord plus geen briefje in de bus.
En dit 10 minuten was voordat de klantenservice dicht ging dus ze de bezorger ook niet meer konden bellen.

Nog steeds UPS. Dat de bezorger schijnbaar niet kan lezen en 2x op een verkeerd adres mijn pakket heeft aangeboden. Straat, postcode etc alles anders. Nu maar wachten tot of hij vandaag wel zijn/haar leesbril op heeft.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 11:53

Collega waar ik wederom een discussie mee aan moet gaan omdat die fouten maakt omdat die regeltjes niet snapt. En als ik dan probeer uit te leggen waarom hetgeen dat die doet niet klopt komt die allemaal met tegenargumenten die kant nog wal slaan. Luistert absoluut niet naar wat ik probeer uit te leggen en haalt er allemaal dingen bij die voor mijn verhaal niet relevant zijn en roept vervolgens "ik snap het niet!".

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 12:12

lotteenjoy schreef:

same here. Zelfs “vriendinnen” die echt uitgaansbeesten zijn zeggen dat ik het moet uitmaken zodat ik ook mee op mannenjacht kan enzo.. nou.. liever niet..