Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:39

Toevallig ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:57

Ik verzend/koop alleen met code en met bedrijven waarvan ik weet dat de service en klantendienst goed zijn. Je bent ook geen stap verder met een code los je bij twijfel nergens terecht kan met vragen.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 17:02

Gisteren twee kampeertenten op MP en gistermiddag al nummer 1 verkocht én opgehaald. vanmorgen mailcontact met iemand voor tent 2. Inmiddels nog meer mail en een hoger bod. Nu vind ik dat als ik akkoord ga met een bod er niet op terug moet komen. Probleem was wel dat ze pas zondag kan komen en met vaak negatieve ervaring schiet ik er niets mee op als ik me aan mijn belofte houd en zij niet komt opdagen. Stelt ze zelf voor om een aanbetaling te doen! Ik beloof de advertentie op gereserveerd te zetten en als ik de aanbetaling binnen heb, gaat de advertentie eraf. Mijn advertentie is verwijderd. Super.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 15:54

Ik er herinner me er eentje van een hele tijd terug! Ik had een duif uit de voliere op Marktplaats gezet met een aantal foto's. Wordt ik een week of twee later opgebeld door een meneer die al erg moeilijk te verstaan was, maar ik kreeg door dat het over de duif ging. "Ja de duif op de foto!" dus ik zo "ja meneer het is de duif van de foto" weer een hoop gemompel en toen "Ja op foto 3 de duif die achter de duif op de foto zit die wil ik!" :') "Huh? euh die is niet te koop meneer" en toen werd ik me toch een potje uitgescholden, echt heel vreemd. Ik wist niet eens meer welke specifieke foto dat was en welke duiven daar dan op stonden, bleek echt nog geen kwart op te staan van een andere duif later toen ik terug keek.

Vandaag is iemand oud ijzer op komen halen voor een of andere liefdadigheid met gehandicapte kinderen. Ik twijfel of het daar echt voor is, maar ik ben er in iedergeval vanaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 09:24

Ik krijg plots verschillende mensen via mail voor mijn zadel, maar het zijn allemaal berichten in dezelfde lijn: dat ze er hooguit €200 (sommige bieden zelfs €50 of €100!) voor willen geven "want er zitten geen singel, stijgbeugelriemen of stijgbeugels bij". Heb maar geantwoord dat dat nooit standaard bij een zadel bij verkocht wordt. Ik heb mijn paard nog, zou wat zijn als ik dan plots die spullen ook mee zou verkopen en nieuwe moet aanschaffen terwijl die nog prima in orde zijn :')

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:22

Pearlx schreef:
Vandaag is iemand oud ijzer op komen halen voor een of andere liefdadigheid met gehandicapte kinderen. Ik twijfel of het daar echt voor is, maar ik ben er in iedergeval vanaf.

Oke, nu neemt diegene contact met me op dat het ijzer minder waard blijkt dan ze dacht. Of ik even de brandstof wil vergoeden die ze heeft "verspilt" aan het ophalen :evaw:

Ook de laatste keer dat ik iets gratis weggeef, mijn god zeg 8)7

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:24

Dat ze dat durven :oo :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:28

Whahahahaha wat heb je gezegd, dat dat leergeld is voor de volgende keer?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:28

hahahah wat een grap!
het heeft dus wel iets opgeleverd, laat ze daar maar nieuwe brandstof voor kopen :P

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:40

Pfff.. das lef hebben

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:52

Dat is zó brutaal dat het bijna lachwekkend is :') Wat een domme, achterbakse actie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:59

Pearlx schreef:
Pearlx schreef:

Oke, nu neemt diegene contact met me op dat het ijzer minder waard blijkt dan ze dacht. Of ik even de brandstof wil vergoeden die ze heeft "verspilt" aan het ophalen :evaw:

Oh my god, seriously?!
Die is niet goed wijs! Dat je überhaupt dan nog durft te bellen om zoiets.

Hier 2 aankopen gedaan via mp, geld overgemaakt en nu nog hopen dat het straks allemaal goede ervaringen worden.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:05

Ik heb momenteel allemaal onzinbiedingen op mijn ZGAN (letterlijk 2x een half uurtje gebruikte) Myler bit. Nieuwprijs 102, prijs gesteld op 60 excl. Het is de enige van dit type wat erop stond op het moment dat ik hem plaatste.

Krijg je biedingen van 30-40 euro. Ja daaaaag, daar blijft hij mooi voor liggen }:0 Ach ja, hij zit mooi in mijn kist met verkoopspullen en ligt me dus absoluut niet in de weg, er komt er vanzelf een om die fatsoenlijk biedt :)

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:06

Ik heb ongeveer een half jaar geleden via MP een muis gekocht. Ik kreeg hem netjes opgestuurd in de originele verpakking, dus dat zag er positief uit. Maar toen ik hem uitpakte bleek dat alle kieren en gaten vol zaten met huidcellen en andere viezigheid van de vorige eigenaar. :r

Beetje zoals dit
Afbeelding

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:07

ieh, die foto mag best in een linkje! ranzig....

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:10

IEUW! Daar kon ik bijna mijn lunch terug inspecteren :\ Gatsiedarre zeg.

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:17

colunder schreef:
Ik meld me hier ook even.
Ik ben altijd groot fan geweest van marktplaats ik probeer wel zoveel mogelijk in de buurt te kopen zodat ik het op kan halen, maar nu heb ik een grote bosatlas nodig(54e editie) voor mijn zoon en omdat die nieuw erg duur zijn heb ik er liever 1 2e hands.
Voor 40 euro 1 gevonden,29 januari betaald,maar helaas nog steeds niks ontvangen.
ik baal hier echt van,is toch best een hoop geld en nu kan ik alsnog opzoek naar een andere.

Ook wel weer een goede ervaring, boxjes van de computer kapot,binnen 24 uur ander voor 8 euro opgehaald via marktplaats.

Ik ga even voor je kijken, want wij hebben hier nog een Bosatlas liggen.

Kruipt weer onder een steen*

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:21

Ja echt! :r :r :r :r
Ik heb hem toen echt heeeeeel grondig ontsmet en nog een tijdje kunnen gebruiken. Maar de verkoper er wel even op geattendeerd dat hij zijn spullen wel schoon mag maken voordat hij ze opstuurt. Bij de voorafgaande correspondentie antwoordde hij steeds heel snel en vriendelijk en daarna hoorde ik ineens niks meer. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:38

Oh ik had hem niet eens meer schoon gemaakt, gadverdamme.. Was wel een andere gaan halen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 15:31

Renee1991 schreef:
Oh ik had hem niet eens meer schoon gemaakt, gadverdamme.. Was wel een andere gaan halen.

Ik hoef sowieso geen gebruikte muis. Je kan ze zo goedkoop nieuw krijgen... als ons toetsenbord thuis vies is, halen we ook gewoon een nieuwe. Vijftien euro en weer anderhalf jaar vooruit.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 15:58

Dit was ook geen goedkope muis. Ik zie ook geen reden om een goedkoop prulding tweedehands te halen. Ik wilde dit model graag hebben maar het was al van de markt.

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 16:19

Pearlx schreef:
Pearlx schreef:

Nee!!!! Je neemt ons in de maling!?!

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 16:44

haha echt te erg om brandstofkosten te vragen.

Hier net ook een koper aan de deur gehad voor mijn tuig.
Had gezegd minimale prijs is 250,-. Voor minder gaat het echt niet weg.
Komt ie aan dat ie niet meer dan 220,- op zak heeft. Ja jammer, maar ik ga niet nog eens in prijs naar beneden. ongedane zaken is deze meneer naar huis gegaan.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 17:46

magicmist schreef:
haha echt te erg om brandstofkosten te vragen.

Hier net ook een koper aan de deur gehad voor mijn tuig.
Had gezegd minimale prijs is 250,-. Voor minder gaat het echt niet weg.
Komt ie aan dat ie niet meer dan 220,- op zak heeft. Ja jammer, maar ik ga niet nog eens in prijs naar beneden. ongedane zaken is deze meneer naar huis gegaan.

Ohja dat hebben ze me ook vaak geflikt, dan alsnog minder geld meenemen dan afgesproken was! Dat trucje vind ik eigenlijk bijna net zo onbeschoft als brandstofkosten vragen voor een gratis iets 8)7

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 18:08

Pearlx schreef:
Pearlx schreef:

Nee joh! Hoe aso zeg