Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Pearlx schreef:Vandaag is iemand oud ijzer op komen halen voor een of andere liefdadigheid met gehandicapte kinderen. Ik twijfel of het daar echt voor is, maar ik ben er in iedergeval vanaf.
Pearlx schreef:Pearlx schreef:Vandaag is iemand oud ijzer op komen halen voor een of andere liefdadigheid met gehandicapte kinderen. Ik twijfel of het daar echt voor is, maar ik ben er in iedergeval vanaf.
Oke, nu neemt diegene contact met me op dat het ijzer minder waard blijkt dan ze dacht. Of ik even de brandstof wil vergoeden die ze heeft "verspilt" aan het ophalen![]()
Ook de laatste keer dat ik iets gratis weggeef, mijn god zeg
colunder schreef:Ik meld me hier ook even.
Ik ben altijd groot fan geweest van marktplaats ik probeer wel zoveel mogelijk in de buurt te kopen zodat ik het op kan halen, maar nu heb ik een grote bosatlas nodig(54e editie) voor mijn zoon en omdat die nieuw erg duur zijn heb ik er liever 1 2e hands.
Voor 40 euro 1 gevonden,29 januari betaald,maar helaas nog steeds niks ontvangen.
ik baal hier echt van,is toch best een hoop geld en nu kan ik alsnog opzoek naar een andere.
Ook wel weer een goede ervaring, boxjes van de computer kapot,binnen 24 uur ander voor 8 euro opgehaald via marktplaats.
Pearlx schreef:Pearlx schreef:Vandaag is iemand oud ijzer op komen halen voor een of andere liefdadigheid met gehandicapte kinderen. Ik twijfel of het daar echt voor is, maar ik ben er in iedergeval vanaf.
Oke, nu neemt diegene contact met me op dat het ijzer minder waard blijkt dan ze dacht. Of ik even de brandstof wil vergoeden die ze heeft "verspilt" aan het ophalen![]()
magicmist schreef:haha echt te erg om brandstofkosten te vragen.
Hier net ook een koper aan de deur gehad voor mijn tuig.
Had gezegd minimale prijs is 250,-. Voor minder gaat het echt niet weg.
Komt ie aan dat ie niet meer dan 220,- op zak heeft. Ja jammer, maar ik ga niet nog eens in prijs naar beneden. ongedane zaken is deze meneer naar huis gegaan.