Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NienkeV1994

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 16:40

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 16:53

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 17:40

*knip*
Laatst bijgewerkt door Aroha op 02-08-25 16:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 17:43

Holy moly...
Wat een begin van het jaar!

Sterkte en hopelijk knap je snel op :(:)

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 17:43

Zo wat een pech aan het begin van het jaar!
Beterschap! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 17:44

Wow Tammy, wat heftig zeg... Goed dat het nu iig zo ongeveer over is. Raar dat ze je hebben weggestuurd bij de HAP ook..

:(:)

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 17:44

aw, wat vervelend tammy! :(
(maar ik moest wel lachen om je vader, gewoon lekker de wereld rond gaan zeilen, goed plan!) :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 17:48

Beterschap, Tammy

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 17:49

Beterschap Tammy! Mijn ervaring is dat je je na de operatie snel beter gaat voelen.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 17:50

*knip*
Laatst bijgewerkt door Aroha op 02-08-25 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 18:01

Beterschap Tammy!

Mijn broertje heeft het vorige zomer in Berlijn gehad. Die zei zelf dat het allemaal wel mee viel maar mijn moeder was ook bang voor een blindedarmontsteking en de ouders van mijn vriend werken beide in de medische sector en toen die toch ook dachten dat het een blindedarmontsteking was, zijn ze snel naar de huisarts gegaan om vervolgens met een ambulance naar het ziekenhuis te kunnen om daar de rest van de week te blijven (en vervolgens in Nederland nog een week wegens een abces)

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 18:06

Beterschap Tammy!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 18:09

TammyVN schreef:
Emmaa_ ja we gaan waarschijnlijk een klacht indienen daarover, aangezien alle symptomen toen ook al een blindedarmontsteking aanduiden. Alle artsen etc die ik gesproken heb waren super boos. Als mijn moeder de symptomen niet had herkent had het heel anders kunnen aflopen.. Ding bleek echt net op tijd eruit gehaald te zijn. (Uberhaupt, als mijn ouders me niet hadden komen halen had ik waarschijnlijk knock out gegaan in bed, ben later op de eerste hulp in de wachtrij namelijk knock out gegaan).

Het feit dat je met zo veel pijn en zo veel overgeven nog niet opgenomen bent voor nader onderzoek vind ik al heel wat. Heb slechte ervaringen met de HAP maar gelukkig nooit zoiets... Stel je voor dat je ouders het niet hadden ontdekt idd, of je een dag later waren komen ophalen. Mijn oom heeft echt op het randje van de dood gezeten door een gebarsten blinde darm..

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 18:22

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 18:45

Aii sterkte!

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 19:15

Tammy, heel veel beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 20:29

sietje22 schreef:
Leuke instagram heb jij!

Dankje!

Tammy, heftig zeg, veel beterschap!

Ik heb ook een nieuwe, over hoe je zelf van kort naar lang haar kan gaan. Zelf een 3/4 pruik maken.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:07

Handige tutorial!! Ik ben al tijden opzoek naar iets om mijn bosje stro in een mooie bos te veranderen. Misschien dat ik dit gewoon een keer ga testen. Ik denk dat het alleen heel lastig is om via het internet haar te vinden wat matcht met mijn eigen haar. Ik ga liever niet verven omdat mijn haar al zo kwetsbaar is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:09

Bedankt en snap ik! Dit haar wat ik nu heb is ook net ietsiepietse te licht, dus ik denk dat ik alleen het pruik gedeelte verf en mijn haar zo laat :j

Altijd lastig ;)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:15

Met dat soort haar kun je vaak wel donkerder kleuren maar lichter wordt afgeraden. Het zou mooi zijn als je staaltjes kon opvragen. Of ik moet verschillende kleuren bestellen en wat niet goed is terugsturen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:17

Jeetje Tammy, heftig! Beterschap!

Toevallig sprak ik net iemand op het werk die dus ook kantje boord had gelegen door een gebarsten blindedarm en vervolgens is zijn dikke darm verkeerd uitgespoeld :oo . Bizar hoor!

Edit: Voor dun en weinig haar is zo'n wig niet geschikt :j. Veels te dik, je gaat een bobbel onder je haar zien. Ik had zelfs al een bobbel van balmain stukken ingenaaid én van balmain met die ringetjes en die zijn beduidend dunner dan de cap wat jij gebruikt. Het enige wat bij mij natuurlijk is, zijn losse extensions, maar die glijden er na 3 dagen uit.
Maar wel een heel leuk idee!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:24

Ik heb eerder clip extensions ingehad bij de kapper en als mijn haar netjes geföhnt is dan heeft het voldoende volume om het mooi te laten blenden.

Een vriendin is kapster en die wil ook ringextensions bij me zetten. Daar denk ik ook al een tijdje over na. Nadeel is dat ik gemiddeld 3x per week in het zwembad lig en dat komt het haar niet ten goede. Dus dan is zo'n u wig wel handig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:28

Yv, dit is ook echt meer een pruik dan een extra stukje volume. Bijna mijn hele haar zit er onder, behalve boven 2 delen (links en rechts van de scheiding) en links en rechts van mijn gezicht (ongeveer 1 cm breed). Ik heb zelf heel dik haar maar goed in laagjes geknipt en dat dat er onder zit zie je echt niet :D

Ik ga komende week nog een filmpje maken van hoe ik hem in doe, dan zie je het goed. Op speciaal verzoek is dat trouwens hahaha.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:30

Ik denk dat Yv doelt op dat het haar aan de bovenkant, wat je eroverheen flipt, niet te dun moet zijn omdat je dan de rand van de wig blijft zien.

Ik miste inderdaad het stukje dat je hem bevestigd. De lengte staat je wel goed.
Ik vond je filmpje erg leuk. Alleen je geluid is heel erg zacht, ik moest het volume goed opschroeven op mijn laptop.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:32

Nee, maar je zegt al: ik heb dik haar :D.
Heb ik niet! Geloof me, ik heb álles al geprobeerd om meer haar te krijgen, maar het is gewoon niet weggelegd voor me. Of ik moet elk uur gaan fohnen, want de volume is er ook met een uur al uit :').

Maar ben wel erg nieuwsgierig! Vind het leuk verzonnen.

Edit: nee, niet perse de rand zien. Maar euhm.. hoe leg je dat uit. mijn haar is dun, het is weinig en het valt als een baksteen naar beneden. Als ik dus (om even een voorbeeld te geven) een vistouwtje zou spannen van mijn ene oor naar mijn andere, dan zie je dat dus, omdat er een soort golfje komt waar mijn haar over dat touwtje heen valt. En een vistouwtje is dun, de wig is een heel stuk dikker, dus ga je die golf/overgang zien. Bij dun en weinig haar. Maar bij dik haar zul je er idd niks van zien en is het absoluut een leuke manier om lang haar te creëren :j.