Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Ik was vandaag in een HEMA en daar was het takkie kuiken pakje op. Maandag weer een poging.
Jozi is bozi.
[ Afbeelding ]
Zonnehoed schreef:Ik heb ook geen "fancy management trainingen" gevolgd, maar ik verwacht dat het de bedoeling is dat je zelf gaat nadenken over wat anderen van jou en jouw werk verwachten en of jij aan deze verwachtingen voldoet. Dus of je in de ogen van anderen voldoende functioneert.
Ineke2 schreef:Zonnehoed schreef:Ik heb ook geen "fancy management trainingen" gevolgd, maar ik verwacht dat het de bedoeling is dat je zelf gaat nadenken over wat anderen van jou en jouw werk verwachten en of jij aan deze verwachtingen voldoet. Dus of je in de ogen van anderen voldoende functioneert.
Ik ben het wel met Cissy eens dat de vragen aan de verkeerde persoon worden gesteld op deze manier.
Je kunt niet weten hoe anderen over jou denken, dat is altijd een gok en levert onnodige stress op om het op deze wijze te vragen.
Absolem schreef:Autistische dochter die op slooptour is . En fysieke begrenzing doet geen moer. Haar gevoel voor consequenties is niet bestaand. Dus op de trap zetten voor straf heeft geen bal zin .