Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:54

Mijn zus die gepikeerd is dat ik niet meega naar de efteling morgen. Ben een hele week ziek thuis geweest, ben nog steeds misselijk als ik wat eet, en kan de stallen niet doen zonder te drijven in het zweet. Haar kinderen hebben me aangestoken :roll:

Valerie93

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:15

Dat ik nog last heb van het roesje wat ik heb gehad. Vreselijk dat slome gevoel in mijn hoofd

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:17

MarlindeRooz schreef:
Ik was vandaag in een HEMA en daar was het takkie kuiken pakje op. Maandag weer een poging. -O-

Jozi is bozi.
[ Afbeelding ]

Nou :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:19

Zonnehoed schreef:
Ik heb ook geen "fancy management trainingen" gevolgd, maar ik verwacht dat het de bedoeling is dat je zelf gaat nadenken over wat anderen van jou en jouw werk verwachten en of jij aan deze verwachtingen voldoet. Dus of je in de ogen van anderen voldoende functioneert.

Ik ben het wel met Cissy eens dat de vragen aan de verkeerde persoon worden gesteld op deze manier.
Je kunt niet weten hoe anderen over jou denken, dat is altijd een gok en levert onnodige stress op om het op deze wijze te vragen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:03

Ik heb laatst een interessante nascholing gehad. Ik ben dus weer helemaal geïnspireerd maar behalve wat dingen optimaliseren bij mezelf, kan ik momenteel niks met deze kennis en nieuwe informatie. Vind mezelf even sad.
Vrienden boeien niet over dit onderwerp en collega's.. ja komt niet echt ter sprake.

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:22

Ineke2 schreef:
Zonnehoed schreef:
Ik heb ook geen "fancy management trainingen" gevolgd, maar ik verwacht dat het de bedoeling is dat je zelf gaat nadenken over wat anderen van jou en jouw werk verwachten en of jij aan deze verwachtingen voldoet. Dus of je in de ogen van anderen voldoende functioneert.

Ik ben het wel met Cissy eens dat de vragen aan de verkeerde persoon worden gesteld op deze manier.
Je kunt niet weten hoe anderen over jou denken, dat is altijd een gok en levert onnodige stress op om het op deze wijze te vragen.

Ik denk dat het vooral ligt aan je werkomgeving en het type persoon, maar zulk soort vragen zijn niet per definitie voor de verkeerde persoon. In een omgeving waar het geven en ontvangen van feedback voldoende wordt gestimuleerd, heb je als werknemer wel een beeld van wat anderen van jou functioneren vinden. Ik vind het zelf ook wel normaal dat je daar een beeld van hebt, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dat vanuit mijn werk gewend ben. Ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen passend of vanzelfsprekend is.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 54 min geleden

Absolem schreef:
Autistische dochter die op slooptour is . En fysieke begrenzing doet geen moer. Haar gevoel voor consequenties is niet bestaand. Dus op de trap zetten voor straf heeft geen bal zin .

Dat heeft überhaupt naar mijn mening nooit zin...

Wat vervelend dat ze dit doet..heb je enig idee wat de reden is dát ze dit doet?
Kan je haar kaderen door haar terug in het hier en nu te halen? Door iets te gaan doen met haar, teruggaan naar hetgeen waar je mee bezig was?

Hopelijk is er niets ergs kapot gemaakt..

Ik erger me aan de ABSURDE brandstofprijzen.....

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 32 min geleden

Tipje voor de mensen die zich ergeren aan de hoge brandstofprijzen, installeer de app direct lease tankservice. Daarin zie je de tankstations in jouw buurt en met de prijzen erbij.

Nog 'n tip voor de mensen die in omgeving Venray wonen, ga tanken bij Fieten Olie in Oostrum, dat is 1 van de goedkopere tankstations.