Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 19:11

Even weg geweest om paar boodschappen te halen. Maar de fietsen stalling zijn ze bezig met isolatie.

Kreeg het in de winkel al heel erg benauwd, maar nu thuis nog steeds. En we blijven maar zeehond imitatie houden zo.

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 19:58

Sterkte Nancy dat met recht een hele vervelende dag zo. Hopelijk kun je nu even ontspannen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 07:21

Virtuele knuffel van mij Nancy :(:)
En ja, je emoties staan in contrast met de emoties van familieleden van de chauffeur. Maar dat betekent niet dat jou emoties daardoor niet meer tellen. Het wás een pittige dag :(:)

Mijn ergenis, absoluut die wekker :+ Al heb ik voor de verandering weer eens een nacht goed geslapen!

Nonna1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 07:43

Dacht gisteren oh mn bestelde laarzen worden vandaag verzonden *\o/*

Maar nee.... om 22.00 een mail dat we wachten op een nieuwe datum van de leverancier. -O- Zo balen en zaterdag wedstrijd. Dus ik hoop dat ze deze week alsnog gaan komen

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 08:08

1 tip, niet de 1e keer met nieuwe laarzen op wedstrijd gaan rijden :')

Hier zo naar de huisarts. Medicatie die ik 1 keer per 3 dagen moet gebruiken en dan dus 72 uur hoort te werken. Telkens de 3e dag heb ik hele dag soort koorts aanvallen, ijskoud en dan zeiknat van zweet en weer ijskoud. Sowieso de laatste 12 uur maar begint s nachts al. Lijkt me niet de bedoeling dat je telkens maar 2 dagen echt profijt hebt en de 3e dag dan nog niet de pijn doe je zonder hebt maat je wel zo ellendig voelt dat je alsnog weinig kan....

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 08:17

Ik ben vanmorgen mijn medicatie vergeten te nemen.
Gebeurt mij echt nooit maar voel me nu echt bleh.

Nonna1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 08:17

Ah wat balen mywishmax! Hoop dat je je snel minder ellendig voelt :(:)

Wilde die laarzen deze week inrijden/lopen maar lijkt erop dat ik moet starten met die ouwe chaps

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 08:19

Ik erger me aan mijn paarden, ze lijken wel een Siamese tweeling de laatste twee dagen. Het ging juist zo goed :roll:
Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 08:25

Vandaag mooi weer om te wandelen.

Ik word wakker met hoofdpijn. Dus nu de gordijnen dicht en wachten. -O-

Hopelijk is het morgen weg. Heb dan wat belangrijks. :o

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 09:06

Veel sterkte Nancy, het lijkt mij erg heftig om mee te maken.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 09:11

Sintara schreef:
Ik erger me aan mijn paarden, ze lijken wel een Siamese tweeling de laatste twee dagen. Het ging juist zo goed :roll:
[ Afbeelding ]

Het is nooit saai met merries :D

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 11:14

Pff het wordt echt zo'n dag vandaag. Kon vanmorgen met moeite uit bed komen. Ach, haal dat halfuurtje wel in vandaag. Krijg ik telefoon van mijn zus. Hun auto moest naar de garage en haar man had (met zijn lammetakkengedrag) verlet dat ding gisteren avond al daar neer te zetten. Of ik achter haar aan kon om dat ding weg te brengen. Krijg ik onderweg een telefoontje van de dierenarts dat hij met 20 minuten bij ons is om te enten, dus nog meer gehaast. Echt net op tijd thuis, kan ik het paspoort van mijn paard niet vinden. Overal afgezocht, nergens te bekennen. Ondertussen is mijn vader ziek van de chemo, waar ik me onbewust ook altijd druk om maak. En vanmiddag moet mijn zus en vader naar het ziekenhuis en mijn auto moet naar de garage. Hopelijk krijg ik een fiets in die picanto gestouwd. Ondertussen ben ik total loss van gebrek aan slaap en HEMA training gisteren, die zonder goede rede eigenlijk niet zo leuk was als anders -O-

Nog sterkte aan iedereen die het nodig heeft. Nancy, ik hoop dat je het ongeluk een plekje hebt kunnen geven. Moet een vreselijk zicht zijn geweest :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 11:20

M’n hoofdpijn werd een aanval. Kon alleen maar onder een deken liggen slapen met de gordijnen dicht. Ogen opendoen was al heel pijnlijk.

Werd er aangebeld. Jehova’s.

Echt sterf. Ik ging bijna over m’n nek toen ik de deur open deed.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 11:26

MarlindeRooz schreef:
M’n hoofdpijn werd een aanval. Kon alleen maar onder een deken liggen slapen met de gordijnen dicht. Ogen opendoen was al heel pijnlijk.

Ik heb een sticker op de deur daarvoor, nu krijg ik geen verkopers/collecte/geloofsovertuigingen meer aan de deur. Kan je gewoon online bestellen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 11:36

Ik had mooi die deur dus niet opengedaan...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 11:39

Jolliegirl schreef:
Ik had mooi die deur dus niet opengedaan...

Ik verwachtte ook m’n pakketje lenzen. :+

En ik kan niet door de deur heenkijken helaas. Ik ga inderdaad zo’n sticker bestellen. :n

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 11:49

Ik had begin deze week een zieke kat rond mijn huis zitten. Stichting 1 gebeld en die ging terugkoppelen. Ondertussen ook op FB gezet of iemand de kat herkende.

Dat doe ik dus nooit meer! Uiteindelijk tegen iemand gezegd waar die kat zat en ze kwam kijken. Ik heb meteen mijn post verwijderd omdat er mensen mee bezig waren. Ondanks mijn tegenkanting heeft die vrouw toch het locale asiel gebeld die een stel hondenvangers sturen ipv te wachten op de speciale kattenstichting die ik had gecontacteerd. Nouja, uiteraard kat weg na de 'interventie' van de hondenvangers en een (spierwitte) vangkooi geplaatst.

Heeft dat ene vrouwtje dus een eigen post gemaakt met mijn adres op Facebook (al verwijderd ondertussen maarja) en heb ik hier aanloop van de meest rare figuren die komen zoeken naar de kat. Ik voel me helemaal niet meer comfortabel bij mijn huis dus dadelijk zet ik die vangkooi terug bij het asiel en de deuren draai ik 3 dubbel op slot. Ik weet niks meer van een kat.

O ja, ik vraag ook van al die types naam + adres en dat wordt absoluut niet gewaardeerd door ze.

Dit was dus de eerste en laatste keer dat ik zoiets doe.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 12:12

Ik heb 2 van die stickers bij mijn deur.
1 in het Nederlands en 1 in het Engels maar toch durven ze alsnog aan te bellen.
Maar lang leve een video ring deur bel en ik doe echt niet open als er zo'n knakker staat.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 12:13

Nu ook nog de grasmaaier van de gemeente om m’n huis heen. Zowel voor als achter heb ik gras. :+

Tijd voor m’n koptelefoon.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 12:41

Ik had een onderbeen van een paard (De botten alleen :+ ). Had. M'n pa heeft ze in de container gegooid... -:(-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 12:51

En deze dag gaat door zoals ik verwachte. Ik denk, lekker een instant noodles klaar maken voor lunch. Open ik het zakje, zitten er geen kruiden in. Ondertussen de pony ook alweer een keer terug op de juiste weide moeten zetten. Ze bekijken het maar met hun luxe stroomkast die toch nooit aangesloten gaat worden hoor. Ik ga zo'n draagbaar zonneenergie ding bestellen. Helemaal klaar met dat gedoe.

Vorig jaar heel de draad verwijderd, netjes opgerold, zodat ik het dit keer goed kon installeren. Kom ik thuis, hebben ze hier thuis alles weer precies zo opgehangen als het was. Daaaag drie dagen werk. Tot overmaat van ramp zit het draad achterin zo provisorisch vast dat ik het met geen mogelijkheid loskrijg. Achter het stevige draad blijven ze over het algemeen wel staan, maar die prikpennen worden het liefst zo ver mogelijk doorgebogen.

Edit: wordt net gebeld of ik nu kan komen naar mijn ouders. Mijn moeder heeft waarschijnlijk een herseninfarct. Had beter gewoon in bed kunnen blijven vanmorgen denk ik. Wat een poedersuiker dag.
Laatst bijgewerkt door denisesilver op 07-05-25 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 12:56

MarlindeRooz schreef:

Ik was gewoon over gegaan over de Jehova's. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 14:03

Denise wat heftig heel veel sterkte :knuffel:

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 14:29

Ik heb al weken trillende spiertjes in en rond mijn oog. Dus niet het ooglid, maar echt eromheen.
Sinds zaterdag ook een trillend spiertje aan de achterkant van mijn bovenarm en nu eentje erbij in mijn bil. Gelukkig zie je het niet echt en doet het geen pijn. Maar ik vind het vervelend

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 15:04

Veel sterkte denisesilver.