Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 22:47

.... paasei man wat een figuur :=
Elke keer melding maken! Hoe frustrerend het ook is als je dan weer een "nee niet erg genoeg" terug krijgt. Tegen een kind van 5 uitvallen is niet ok.

Met een mes er achteraan en er kwam geen politie? Volgende keer anders brengen "er loopt hier een verward persoon met een mes" dan staan ze er zo :=

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 00:11

Erger mij aan m'n knieën die flink pijn doen (zo pijn hebben ze in geen maanden gedaan) en aan een beginnende verkoudheid. Kom op jongens, doe even leuk en pijnloos mee want vrijdag wil ik 4 dagen zorgeloos de toerist uit kunnen hangen en van Hot naar her kunnen lopen zonder pijn... :x

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 00:19

Aan iemand waar ik tot vorige week mee bevriend was die me werkelijk het bloed onder m'n nagels vandaan haalt. Mevrouw werkt hier in het dorp met verstandelijk beperkten en altijd als ze een rondje deed met één van hun ging ze lopen roepen en zwaaien naar me bij mijn huis, waar ze werkt zit hier namelijk echt om de hoek.
Nu zijn we vorige week op een hele rare manier uit elkaar gegaan omdat haar akelige karakter blijkbaar even de overhand nam dankzij alcohol en ze mij letterlijk voor alles uitgemaakt heeft.
Daarna is het gelukkig stil gebleven, tot vanavond.
Fietst ze op een duo fiets met een cliënt doodleuk voor mijn huis langs al schreeuwend, ik hoorde een man heel hard schreeuwen dus keek even op en vervolgens ook een vrouwenstem, kijk nog eens.
Ja hoor de welbekende duo fiets met haar en een cliënt. Fietsten natuurlijk wel snel door maar pfff dat zij zich zo verlaagd oké, maar dat ze die cliënten er blijkbaar in mee sleept vind ik wel een beetje ernstig en creepy...
Kan ze me niet gewoon met rust laten?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 00:28

Overleden kat gevonden langs de weg ;( dierenambulance kan hem morgen pas ophalen, dus ik heb hem in het gras gelegd. Met mijn vest, want ik vond het zo naar dat ik hem daar alleen achter moest laten ;(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 00:37

Wat verdrietig en wat lief van je ;(

Ik ben klaar wakker, stuiter stuiter

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 00:44

Ik nu ook. Kom we gaan ergens koffie halen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 01:04

Ik had net nog een bloedneus dus durf eigenlijk niet te gaan slapen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 02:58

Niobe schreef:
Overleden kat gevonden langs de weg ;( dierenambulance kan hem morgen pas ophalen, dus ik heb hem in het gras gelegd. Met mijn vest, want ik vond het zo naar dat ik hem daar alleen achter moest laten ;(

Wat lief van je!

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 04:08

Alweer wakker liggen, al een uur...
Moet straks naar kantoor :(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 06:26

Raya11 schreef:
Aan iemand waar ik tot vorige week mee bevriend was die me werkelijk het bloed onder m'n nagels vandaan haalt. Mevrouw werkt hier in het dorp met verstandelijk beperkten en altijd als ze een rondje deed met één van hun ging ze lopen roepen en zwaaien naar me bij mijn huis, waar ze werkt zit hier namelijk echt om de hoek.
Nu zijn we vorige week op een hele rare manier uit elkaar gegaan omdat haar akelige karakter blijkbaar even de overhand nam dankzij alcohol en ze mij letterlijk voor alles uitgemaakt heeft.
Fietst ze op een duo fiets met een cliënt doodleuk voor mijn huis langs al schreeuwend, ik hoorde een man heel hard schreeuwen dus keek even op en vervolgens ook een vrouwenstem, kijk nog eens.
Ja hoor de welbekende duo fiets met haar en een cliënt. Fietsten natuurlijk wel snel door maar pfff dat zij zich zo verlaagd oké, maar dat ze die cliënten er blijkbaar in mee sleept vind ik wel een beetje ernstig en creepy...

Melding maken bij haar werk?

Ik moet eruit maar ik wil niet

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 06:37

Nyaleti schreef:
.... paasei man wat een figuur :=
Elke keer melding maken! Hoe frustrerend het ook is als je dan weer een "nee niet erg genoeg" terug krijgt. Tegen een kind van 5 uitvallen is niet ok.

Met een mes er achteraan en er kwam geen politie? Volgende keer anders brengen "er loopt hier een verward persoon met een mes" dan staan ze er zo :=

Ze komen wel, maar de vorige keer begonnen die ook al over dat het de jeugd is die haar uitlokt en lastig valt omdat ze weten hoe ze is. Die keer hadden wij gebeld omdat ze met een schoffel achter een stel kinderen aan liep. De kinderen willen ze niet spreken, gaan alleen verhaal halen bij mevrouw en die beweert vast dat de kinderen haar lastig vallen.

De keer met het mes heeft de politie haar meegenomen, en de volgende dag liep ze weer rond alsof er niks was gebeurt. Maar ze is ondertussen wel al meerdere keren terug naar huis gegaan om iets, al is dat dan geen mes, op te halen om de jeugd te bedreigen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 07:31

Raya11 schreef:

Melding van maken bij de betreffende organisatie. Zo hoor je je niet te gedragen bij deze doelgroep. Dat is erg verwarrend voor die mensen en ze worden er op den duur onhandelbaar door, omdat ze denken dat ze de juiste dingen doen. Deze doelgroep moet voor die 'vriendin' in bescherming genomen worden. Een officiële waarschuwing van hogerhand naar haar toe is in deze het beste.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 07:47

Voor de verandering staan we weer in de file -:(-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 07:59

Mijn handen s ochtends. Zo stram..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 08:39

@raya ik zou ook een melding maken.
Ze moet juist een stabiele persoon zijn voor de cliënten.
Je kunt afwachten of ze het nog een x doet.
Of dat het bij 1x blijft.
Maar ik ben er bang voor

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 08:42

Gister mijn spalkje losgebeten met een kauwgompje... hoe dan? Het irriteert mega erg, gelukkig mag ik mij om 11 uur al melden bij de tandarts.

Puppy is aan het wisselen dus in de fase, waar kan ik op bijten. Nu ligt hij op zijn touw te kauwen en ik begrijp het helemaal en ben blij dat hij nu even zijn eigen speelgoed gebruikt, maar dat geluid van dat touw wanneer hij erop kauwt |o

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 09:23

Weet niet of het een ergernis moet zijn of niet. Onverwachts dagje vrij omdat (alweer) iemand voor de trein gesprongen is, en wij met geen mogelijkheid voor de middag in Leeuwarden konden komen. Ik doe een kunstopleiding, waarbij ik 3/5 dagen hele dagen op het atelier zit en echt geen lessen kan missen. Geluk bij een ongeluk, we hadden vandaag één van die lessen die niet op het atelier is, dus kan er thuis aan werken.

Maar gatsie, het was de intercity die vlak voor mijn sprinter bij ons station langs rijdt en ik zag hem nog stilstaan vanaf het station. Dit is ook al de zoveelste keer in een paar weken dat het hier gebeurt.

Naja ik maak er maar wat positiefs van, ik ga vanmiddag dan maar lekker op een flinke buitenrit

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 10:23

Mensen een appje sturen die vervolgens gewoon helemaal niet reageren. Serieus, is het echt zoveel moeite om even iets terug te sturen? >;)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 10:23

Niobe schreef:

De anticlimax was dat ik daarna in slaap ben gevallen :')
Even kijken of bokt dit pakt, zien jullie hieronder 2 koffiekopjes?:
☕☕

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 10:27

Telpeva schreef:
Niobe schreef:

De anticlimax was dat ik daarna in slaap ben gevallen :')
Even kijken of bokt dit pakt, zien jullie hieronder 2 koffiekopjes?:
☕☕

Jep
Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 10:31

Hihi leuk :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 10:44

De tape om gaasje op zijn plek te houden laat los. Pleister blijf ook niet zitten.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 10:46

charrr91 schreef:
Mensen een appje sturen die vervolgens gewoon helemaal niet reageren. Serieus, is het echt zoveel moeite om even iets terug te sturen? >;)

Ik kan daar ook niet tegen!

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 10:47

imaudy schreef:
charrr91 schreef:

Ik kan daar ook niet tegen!

Vooral omdat de meeste ook nog de hele dag met dat ding in hun handen lopen _-:( Je hoeft echt niet meteen te reageren maar gewoon helemaal niet.. Vind dat zo onbeschoft

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 10:56

charrr91 schreef:

Deze deel ik ook. Helemaal als je midden in een gesprek zit, diegene jou wat vraagt en vervolgens niks meer zegt op jouw reactie plus wedervraag. Doe je toch ook niet aan de telefoon of zo? :=