ElfBeau_067 schreef:Ik kan alleen nog maar hoesten. Getver wat heb ik daar een hekel aan.
Ja dit heb ik ook nu, gelukkig helpen de pillen en drank van de Etos. Dat geeft echt verlichting
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siggislief schreef:Het masseren was echt geen pretje, een scherpe pijn kwam er van af (omgeving enkel en omhoog)
en heb geprobeerd te ontspannen maar dat kon ik niet, merkte ook dat ik met mijn andere been lag te trillen.
Lau schreef:ElfBeau_067 schreef:Ik kan alleen nog maar hoesten. Getver wat heb ik daar een hekel aan.
Ja dit heb ik ook nu, gelukkig helpen de pillen en drank van de Etos. Dat geeft echt verlichting
CupCakes_ schreef:Dat ik eigenlijk door de omstandigheden flink aan het bier wil gaan, maar morgen om 06.00uur de wekker weer gaat.
Iets met een ex-vriend.
maralyn schreef:CupCakes_ schreef:Dat ik eigenlijk door de omstandigheden flink aan het bier wil gaan, maar morgen om 06.00uur de wekker weer gaat.
Iets met een ex-vriend.
Even een opkikker.
Je ex is het niet waard om te zuipen.
Zuipen moet leuk zijn, om leuke herinneringen te hebben.
Je ex verdient geen bier, wijn of speciale drank ofzo.
Je ex verdiend een droge cracker zonder beleg.
Tenminste, dat zou mijn waarde zijn er aan.
Conclusie.
Niet drinken.
Lost niks op.
Melk ook niet. Maar is wel goedkoper.
TessaxQuincy schreef:Bankpas kwijt![]()
Ben eigenlijk nooit iets kwijt maar m'n bankpas telkens, vorige keer was in december en toen vond ik 'm terug een dag nadat ik de oude had geblokeerd en een nieuwe had aangevraagd.
Adjepatatje8 schreef:TessaxQuincy schreef:Bankpas kwijt![]()
Ben eigenlijk nooit iets kwijt maar m'n bankpas telkens, vorige keer was in december en toen vond ik 'm terug een dag nadat ik de oude had geblokeerd en een nieuwe had aangevraagd.
Oh, dat ken ik![]()
Even een lijstje waar je m misschien kan vinden!
- Laatste tas waar de boodschappen of andere gekochte artikelen in zaten.
- Koelkast/Diepvries (verder geen ervaring mee hoor)
- Zakken van de kleding die je het laatste aanhad toen je je bankpas nog had.
- Alle vervoermiddelen even binnenstebuiten keren
Ik hoop dat je de bankpas weer vind voordat je een nieuwe aanvraagd! Succes met zoeken