Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 13:19

Ik denk dat wat jij behoudend noemt, eigenlijk heel gezond is. Voor het paard lichamelijk, maar ook voor de genenpoel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 13:32

_San87_ schreef:
Ik denk dat wat jij behoudend noemt, eigenlijk heel gezond is. Voor het paard lichamelijk, maar ook voor de genenpoel.
Ja, eens hoor. Al die moderne kunstgrepen zijn imo ook lang niet allemaal vooruitgang.

Met het oog op bloedspreiding, zou ik echter wel liever zien dat KI wordt toegestaan. :o Sperma laten overkomen vanuit bijvoorbeeld de VS of Australië is toch wat anders dan een heel paard (hengst of merrie) heen en weer verschepen, zoals nu gebeurt. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 13:49

Mkango schreef:
_San87_ schreef:
Ja, eens hoor. Al die moderne kunstgrepen zijn imo ook lang niet allemaal vooruitgang.

Met het oog op bloedspreiding, zou ik echter wel liever zien dat KI wordt toegestaan. :o Sperma laten overkomen vanuit bijvoorbeeld de VS of Australië is toch wat anders dan een heel paard (hengst of merrie) heen en weer verschepen, zoals nu gebeurt. :=

Ja, dat is wel weer een punt idd.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 13:52

Dat mensen zo verrot kunnen zijn :n
Zit nu op ID te kijken, moeder vermoord en haar drie kleine kinderen verdronken in een bad -:(-
Waarom verbaas ik me nog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 14:03

Een erg late winterdip ofzo. Heb echt m'n week niet. Ik vind sneeuw hartstikke leuk maar niet meer in maart.. Kan weer helemaal niks doen vind met sneeuw ergens heen moeten rijden (met de scooter) doodeng (vervelende klap gemaakt jaren geleden daardoor) maar moet echt naar de winkel en naar de drogist vandaag... |o

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 14:07

Nyaleti schreef:
Britta31 schreef:
De hond ligt naast mij op de bank scheten te laten :(

Haha dit is echt verschrikkelijk ja :')

Ik voel me een beetje genaaid.
Heb volgende week vakantie maar zit nog in de ziektewet.
Zou met m'n moeder naar Rome gaan, super leuk en heel veel zin in.
Ik netjes m'n trip geannuleerd wantja, ziek. Zou in principe best kunnen gaan en het zou me mentaal heel goed doen maar kon het niet maken tegen over m'n werk, de week erna zou ik sowieso meer last hebben.

Blijkt nu dat ik mijn vakantie uren gewoon moet opnemen vanuit de Arbo wet (of welke wet, idk) want ik zou in principe leuke dingen kunnen doen, ik lig niet aan m'n bed gekluisterd. Dus in principe had ik gewoon op vakantie kunnen gaan. Als ik toch echt vakantie uren moet opnemen vind ik dat ik ook vrij ben om te gaan en te staan waar ik wil.

Niet netjes naar m'n werk maar wordt er in Juni toch uitgegooid als m'n eerste contract af loopt. := (2 maanden gewerkt, nu al 2 maanden ziek en dan rustig uren opbouwen, tja)

Geen idee wat ik zou doen als ik al eerder wist dat ik m'n vakantie verplicht moest opnemen, waarschijnlijk was ik alsnog niet gegaan maar ik baal nu gewoon heel erg.
Had er zoveel zin in, wat leuke tijd met m'n moeder en haar mee op sleeptouw nemen..
Gelukkig kan zij nu alsnog gaan met een vriendin maar zij haalt ook enorm.

Als je ziek bent mag dat juist niet van je vakantie uren gaan voor zover ik weet.

Ik was een tijd langdurig ziek, maar mijn aangevraagde vakantie, de uren daarvan, bleven gewoon staan. Even goed nakijken hoor.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 14:22

Sanniejtjuh schreef:
Nyaleti schreef:

Haha dit is echt verschrikkelijk ja :')

Ik voel me een beetje genaaid.
Heb volgende week vakantie maar zit nog in de ziektewet.
Zou met m'n moeder naar Rome gaan, super leuk en heel veel zin in.
Ik netjes m'n trip geannuleerd wantja, ziek. Zou in principe best kunnen gaan en het zou me mentaal heel goed doen maar kon het niet maken tegen over m'n werk, de week erna zou ik sowieso meer last hebben.

Blijkt nu dat ik mijn vakantie uren gewoon moet opnemen vanuit de Arbo wet (of welke wet, idk) want ik zou in principe leuke dingen kunnen doen, ik lig niet aan m'n bed gekluisterd. Dus in principe had ik gewoon op vakantie kunnen gaan. Als ik toch echt vakantie uren moet opnemen vind ik dat ik ook vrij ben om te gaan en te staan waar ik wil.

Niet netjes naar m'n werk maar wordt er in Juni toch uitgegooid als m'n eerste contract af loopt. := (2 maanden gewerkt, nu al 2 maanden ziek en dan rustig uren opbouwen, tja)

Geen idee wat ik zou doen als ik al eerder wist dat ik m'n vakantie verplicht moest opnemen, waarschijnlijk was ik alsnog niet gegaan maar ik baal nu gewoon heel erg.
Had er zoveel zin in, wat leuke tijd met m'n moeder en haar mee op sleeptouw nemen..
Gelukkig kan zij nu alsnog gaan met een vriendin maar zij haalt ook enorm.

Als je ziek bent mag dat juist niet van je vakantie uren gaan voor zover ik weet.

Ik was een tijd langdurig ziek, maar mijn aangevraagde vakantie, de uren daarvan, bleven gewoon staan. Even goed nakijken hoor.

Tenzij je al weer deels werkt, dan maak je wel weer gebruik van je vakantieuren ook al ben je ziek.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 14:40

GLS is al ruim een uur te laat met bezorgen. 1st world problems natuurlijk maar er zitten hobbyspulletjes in en ik heb zo veel zin om daar wat leuks mee te gaan doen. Wachten duurt laaang :):)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 14:42

Ben door alles van dreamschool heen.
Maar ik wil meer.... Meer!!! :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 14:49

Dit weer -O- Kan die sneeuw ook uit?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 15:12

zo moe :Z

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 15:15

Mensen die niet eerlijk zijn , mijn onderbuik gevoel zat er niet naast dit keer.

En sneeuw hier ligt zeker een paar cm en het sneeuwt zeker door. Al heb ik hoop dat dit de laatste keer is dat koning winter zo toeslaat.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 15:16

Zebrastreep schreef:
Mensen die niet eerlijk zijn , mijn onderbuik gevoel zat er niet naast dit keer.

Onderbuik is vaak heel betrouwbaar.

Hier sneeuwt het hardop. Stom :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 15:17

De dag duurt zo lang als je alleen zit

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 16:01

De sneeuw storm die nu over gaat. Om nog maar niet te hebben over het feit dat het nog geen moment droog is geweest.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 16:03

Dit weer. Hou op, ik wil lente!

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 16:16

Dat het sneeuwt maar het niet blijft liggen. :\

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 16:35

Ik wil weer een graatje of 10+ zodat we lekker in de tuin kunnen hobbyen.

Ben het bankhangen met een deken nu wel zat aan het worden.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 16:41

Het is 20 graden in huis en ik heb het koud...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 17:08

fleurtjeuh schreef:
Het is 20 graden in huis en ik heb het koud...

Ik ook! :brr: -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 17:20

TessaxQuincy schreef:
Dat het sneeuwt maar het niet blijft liggen. :

Ruilen?
Afbeelding
:')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 17:25

denisesilver schreef:
Krijg net te horen dat de kat van oma is overleden. Beestje zal niet ouder zijn geweest dan een jaar of vijf. Vermoeden een hartstilstand. Is de stress rondom oma toch teveel geweest :(

Helaas is gebeurd wat ik dacht toen ik het berichtje las, gisteren is oma overleden. Ben benieuwd wanneer de bom gaat barsten. Het hondje is gelijk mee naar ons gekomen en dat gaat gelukkig heel goed met de katten.

Afbeelding

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 17:57

AyDeeDee schreef:
TessaxQuincy schreef:
Dat het sneeuwt maar het niet blijft liggen. :

Ruilen?
[ [url=m/EhbQ4N.jpg]Afbeelding[/url] ]
:')

Ja stuur maar hierheen :+
Hier nu zo maar 't gaat heeeel langzaam dus denk niet dat het nog veel meer wordt.
Afbeelding

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 18:12

Captain schreef:
Ik heb net geleerd dat er een apparaatje bestaat die je aan de vulva van het paard hecht om te zien of de geboorte op gang is gekomen.

Waar zijn we mee bezig? Ik vind dit echt veel en veel te ver gaan. ;(

https://foalstart.com/hoe-werkt-het/

Ik zag het in een topic voorbij komen en heb toen op google gekeken en zag dat er een aantal jaar geleden al een topic over gemaakt is. Ik vind deze methode echt belachelijk en ja, heb me ingelezen. En de excuses ook! Het is verdoofd dus merrie heeft er geen last van. _-:( sinds wanneer is het normaal om dingen in een paard te naaien? Wat is er mis me waken wanneer het zo ver is? Want met zo,n magneet kan je alsnog te laat zijn en als het veulen verkeerd ligt heb je er ook niets aan. Waarom verzinnen we steeds meer van dit soort gruwelijke dingen?!

Zouden we dan ook bij mensen moeten doen: wenaaien twee magneten in je doos en als de baby komt krijgt je partner een sms. Dan is hij hopelijk optijd voor de bevalling. -:(- Nee, dat is niet zielig want je wordt verdoofd. Voel je niets van. Aldus de opmerkingen van de voorstanders.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 18:30

Bah de sneeuw lijkt alleen maar erger te worden en er door heen rijden is echt al helemaal bagger maar had geen keus.