Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Dat hoef je ook niet te verantwoorden.
Je kan hoogstens zeggen dat je niets gemeens bedoeld had met de foto, maar dat het blijkbaar verkeerd gevallen is en dat niet de bedoeling was.
En het daarbij verder laten.
Daarmee zeg je gewoon de waarheid. Want je bedoelde het niet verkeerd.
En de rest is dan aan de familie wat ze ermee doen. Willen ze erop doorgaan zeggen dat je dat niet wilt, dat je hebt gezegd erover wat er te zeggen valt. Want je weet al dat er niet mee te praten valt...dan is het er verder over hebben alleen maar aanleiding tot gedoe.
Voor de rest niets veranderen in wat je met en van je dieren vind want dat is oke.
Roosch schreef:Als er maandag aangedrongen gaat worden zou ik eruit flappen "joh ik veinsde alleen interesse en deed mijn best geïnteresseerd te zijn in jullie, op mijn manier ook al heb ik weinig met kinderen. Jammer dat het zo escaleert maar tabee!"
VuurVleugels schreef:Kraamcadeaus terugbrengen en in plaats daarvan alleen een papegaaienknuffel geven. Wel babyproof natuurlijk
Cayenne schreef:VuurVleugels schreef:Kraamcadeaus terugbrengen en in plaats daarvan alleen een papegaaienknuffel geven. Wel babyproof natuurlijk
Terugbrengen gaat niet meer![]()
Ik heb oa een houten speelgoedtrein laten bedrukken met zijn naam, gewicht, lengte en tijd van geboorte.
Ik gok niet dat er ergens een kind rond loopt met exact dezelfde naam en gegevens![]()
Rivendell: Dat is waar!