Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imaudy schreef:Knudd schreef:Ik heb direct energiemaatschappij gebeld, mevrouw aan de telefoon vond het ook erg raar, maar slimme meter gaf op afstand echt dat getal aan. Ze gaan het intern oppakken en hopelijk krijg ik vandaag nog reactie. Ik hoop dat het gewoon opgelost kan worden, heb niet zoveel behoefte aan een giga rekening en daardoor in de schulden te komen
Dat is het verbruik voor een kleine woning voor een maand! Inderdaad meteen werk van maken. Het lijkt wel of er een lek is.
fleurtjeuh schreef:Heb ik ook aangegeven.
Haar antwoord: Ons magazijn is groter dan die van de ikea, ik ga ze niet vragen te zoeken naar een lind
(ja, ze schreef het consequent met een d....)
Uiteindelijk heb ik een kortingscode van 10% gekregen, die ik via de chat kreeg..
Toen ik vroeg of ze die ook wilde mailen was haar antwoord: ja kan hem nu toch kopieren en bewaren?
Al met al heb ik een negatieve beoordeling gegeven aan het gesprek.
DuoPenotti schreef:fleurtjeuh schreef:Heb ik ook aangegeven.
Haar antwoord: Ons magazijn is groter dan die van de ikea, ik ga ze niet vragen te zoeken naar een lind
(ja, ze schreef het consequent met een d....)
Uiteindelijk heb ik een kortingscode van 10% gekregen, die ik via de chat kreeg..
Toen ik vroeg of ze die ook wilde mailen was haar antwoord: ja kan hem nu toch kopieren en bewaren?
Al met al heb ik een negatieve beoordeling gegeven aan het gesprek.
wat een raar antwoord.... als ze de jassen kunnen vinden in dat grote magazijn, dan hebben ze het lint ook....
Maar misschien werken er alleen maar Polen oid die ze de instructie alleen het lint en gooi de jas verder aan de kant niet eens kan geven.
Dat op de pakbon staat dat ze dat moeten pakken en klaar.
Captain schreef:fleurtjeuh schreef:De klantsenservice van de large.nl
Ik heb een nieuwe jas besteld, deze zou een lint op de rug moeten hebben.
Maar die mist
Hun oplossing? stuur de hele jas maar terug, dan krijg je een nieuwe
Ja, wat wil je dan? Dat ze een lint sturen en je hem er zelf op moet naaien?
Gini schreef:Nu, ik heb nu al wel vaker zulke verhalen gelezen en ik moet zeggen dat ik dan altijd een beetje moet grinniken. We bestellen spullen (van polyester) van over de hele wereld die helemaal individueel tot aan onze deur gebracht worden. En pas wanneer een zending retour moet, dan is het slecht voor het milieu.
Ik denk dan: zeg gewoon dat je baalt van de moeite die je moet doen voor de retour en dat je nog steeds niet het gewenste product hebt, maar trek a.u.b. de milieukaart niet.
Lau schreef:Echt wat een gezeik we wisten dat we weer een piek zouden krijgen want winter……. Dus doe normaal leer er mee leven en rot op met je mondkapjes zo klaar met dit gezeik… ga zorgen dat er ruimte is in de zorg en laat die maatregelen lekker.