iirrssjjee schreef:Spenk schreef:Dan moet je dat uitzetten, daar ben je zelf bij.
Tsja, ik wist van het bestaan van bundelkorting. Maar geen idee dat die standaard zo hoog stond he.... Dat "merk" je pas als iemand dus artikelen van je wil overkopen in bundel.
Maar gelukkig moet je dan wel het verzendformaat bevestigen, dan zie je al dat de prijs aangepast is door het systeem en kan je al aan de bel trekken. Hoef je niks te annuleren.

Ik heb nu eens iets via aangepast verzenden met brievenpost gedaan, een sleutelhanger van 1.5 euro.
Kan geen drama worden, maar let daar dus mee op: vinted stort je geld en verzendkosten pas door als ontvanger aangeeft dat het goed is aangekomen Dus alle macht ligt bij de koper die doodleuk kan zeggen niets gekregen te hebben en dan heb je niet eens je verzendkosten want er is geen track en trace bij brievenpost. Je moet ook bewijs verzending ingeven in het systeem, bij mij was dat een foto van de gefrankeerde omslag en heb ook nog beelden gemaakt als ik het in de bus duwde.
En eer je aanpaste verzendkosten kan ingeven ben je ook even bezig, want artikel mag nog niet gekocht zijn, dan moet je het in een categorie plaatsen die aangepast verzenden toe laat, zoals peuterbedden, dan geef je de verzendkosten op en daarna mag koper het kopen.