Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Veraaaaah schreef:Niet echt een ergernis maar vandaag is mijn opa overleden![]()
Wel een ergernis: ik wilde vanmiddag een dutje doen want door het ziekbed nauwelijks geslapen. Waren mijn voeten zo verdomde koud dat ik weer niet kon slapen.
Vanavond op tijd het bed in!
MarlindeRooz schreef:Kun je niet een klacht indienen bij de verhuurder?Asociale buurvrouw met haar rotmuziek. Echt lig met een reden nog in bed. Als ik herrie wilde ging ik wel naar buiten. Ben echt in staat haar wat aan te doen.
Knudd schreef:Slecht slaapritme en nu al wakker zijn en waarschijnlijk tegen een uur of 10 weer crashen. Fantastisch
Mkango schreef:MarlindeRooz schreef:Kun je niet een klacht indienen bij de verhuurder?Asociale buurvrouw met haar rotmuziek. Echt lig met een reden nog in bed. Als ik herrie wilde ging ik wel naar buiten. Ben echt in staat haar wat aan te doen.
12 uur geslapen en nog steeds doodmoe, overprikkeld en stikchagrijnig... Ik háát emoties.
Zoe_97 schreef:Mkango schreef:Kun je niet een klacht indienen bij de verhuurder?
12 uur geslapen en nog steeds doodmoe, overprikkeld en stikchagrijnig... Ik háát emoties.
Een klacht omdat iemand op de middag muziek luistert? We spreken niet over 6 uur sochtends of 11 uur S avonds
DiscoDipp schreef:Wat er vannacht allemaal weer gedaan en gebeurt is met al dat vuurwerk. Hier zijn prullenbakken opgeblazen, in Urk hebben ze de politie bekogeld met zwaar vuurwerk.
Snap niet dat mensen niet eens gewoon ‘nee’ kunnen accepteren. Stelletje IQloze
LukieBradley schreef:Gecondoleerd Vera![]()
Echt zondag moet een rustdag zijn maar nee.
Halve ochtend bezig om voor mijn 2 nieuwe kipjes medicijnen te regelen.
Dierenarts van dienst nam niet op en dergelijk
Dan bel je de spoed, stel er is echt zwaaaaar nood.![]()
Uiteindelijk gelukt hier om de hoek al ben ik wat duurder uit.
Vervolgens ging het geven niet zo makkelijk ook en zijn de kippen mega kwaad dat ze nu niet op de tv mogen slapen
Mijn huis is een ontploffing en ik kom tijd te kort.
Maar ik ga zo met een vriendin naar epplejeck omdat ik zielig ben en zij nog een cadeautje krijgt
Zoe_97 schreef:Wat lenaa_tje zegt: dit is niet de eerste en enige keer dat ze haar muziek zo hard heeft staan, en ook niet alleen op dit tijdstip als ik Marlinde mag geloven.Een klacht omdat iemand op de middag muziek luistert? We spreken niet over 6 uur sochtends of 11 uur S avonds