Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:@penotti Ja. Ik ben het met je eens. Vliegen: begin maar een met 21% btw op een ticket te vragen.
Verder zou ik een voorstander zijn van een beperkt aantal vlieg kilometers per persoon per jaar. Krijg je niet meer van die mensen die een keer per maand naar hun huis in Spanje vliegen.
elnienjo schreef:rien10 schreef:@penotti Ja. Ik ben het met je eens. Vliegen: begin maar een met 21% btw op een ticket te vragen.
Verder zou ik een voorstander zijn van een beperkt aantal vlieg kilometers per persoon per jaar. Krijg je niet meer van die mensen die een keer per maand naar hun huis in Spanje vliegen.
Geen kinderkortingen meer, maar kindertoeslagen (iedereen heeft last van kinderen in vliegtuigen)
Ik hoop wel weer te kunnen gaan vliegen. Maar ik heb mezelf in elk geval niet voortgeplant.
elnienjo schreef:rien10 schreef:@penotti Ja. Ik ben het met je eens. Vliegen: begin maar een met 21% btw op een ticket te vragen.
Geen kinderkortingen meer, maar kindertoeslagen (iedereen heeft last van kinderen in vliegtuigen)
Ik hoop wel weer te kunnen gaan vliegen. Maar ik heb mezelf in elk geval niet voortgeplant.
_Lois_ schreef:Kom even binnenvallen.
Ben woensdag ochtend getest, nog steeds niet gebeld...
Meer mensen met deze ervaring? Je kan zelf nergens heen bellen maar het is ruim 48 uur en ik kan hierdoor nu niet werken (werk in eerstelijns zorg).
Ik ben er vrij zeker van dat ik een gewone verkoudheid heb maar ja ik moet wachten tot de uitslag...
Ann schreef:Waarom zit Nederland 'vol' met 17 miljoen mensen? Het is misschien afhankelijk van de regio waar je woont, maar ik struikel buiten echt niet over de mensen omdat het hier zo 'vol' is? En de mensen die het te 'vol' vinden hier, kunnen er toch ook zelf voor kiezen om ergens te gaan wonen waar de bevolkingsdichtheid lager is dan in Nederland?
LadyMadonna schreef:Ann schreef:Waarom zit Nederland 'vol' met 17 miljoen mensen? Het is misschien afhankelijk van de regio waar je woont, maar ik struikel buiten echt niet over de mensen omdat het hier zo 'vol' is? En de mensen die het te 'vol' vinden hier, kunnen er toch ook zelf voor kiezen om ergens te gaan wonen waar de bevolkingsdichtheid lager is dan in Nederland?
Graag! Is alleen niet zo eenvoudig....
Als het allemaal zo simpel was vertrok ik gisteren nog...
tokedri schreef:tienus63 schreef:De pest is gewoon dat covid een totaal nieuwe ziekte is en de symptomen zijn zo divers, van lichte tot ernstige symptomen.
Lichte symptomen die grote restverschijnselen kunnen achterlaten en andersom.
Als men toen wist wat men nu weet, was het al stuk eenvoudiger.
En dan nog is het moeilijk te voorspellen wat de juiste revalidatie en behandeling is.
Ben jij weer helemaal opgeknapt?
Ik heb al 13 weken klachten. Had lichtere symptomen als jij maar heb nu nog steeds oa druk op m’n borst, branden en prikken in m’n luchtpijp enz
Iris82 schreef:Iris82 schreef:Haai. Het topic wordt een beetje overspoeld door allerlei politieke issues.
Ben woensdag om 13u getest. Hoopte de uitslag ook al te hebben.
Negatief.