Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Loeky01 schreef:Dat mijn pakje waarschijnlijk vandaag niet komt. En ik snap het hoor, maar ik wilde hem graaag heel snel hebben. Net zoals mijn vriend zijn bestelling bij dezelfde winkel. Als ik dit had geweten was ik naar de winkel gereden in de hoop dat ze wat ik wilde zouden hebben.
Rituals toevallig?
__Sannne schreef:Loeky01 schreef:Dat mijn pakje waarschijnlijk vandaag niet komt. En ik snap het hoor, maar ik wilde hem graaag heel snel hebben. Net zoals mijn vriend zijn bestelling bij dezelfde winkel. Als ik dit had geweten was ik naar de winkel gereden in de hoop dat ze wat ik wilde zouden hebben.
Same here, maar helaas geen mogelijkheid om deze producten bij een winkel in de buurt te halen. Wacht nu op twee pakketjes, de ene zou afgelopen vrijdag al bezorgd worden (was een pre-order) en de ander zou uiterlijk gisteren geleverd worden. Zijn er allebei uiteraard nog niet. Snap dat het nu lastiger is met het Corona gedoe maar baal er wel van.
Independence schreef:Therapie was verrot zwaar en heeft me helemaal lamgeslagen.
vladimir1979 schreef:@san87, gisteren pas na kantoortijd aangemeld, ik hoop vandaag wat te horen. Er zaten ook andere dingen in de bestelling en die waren allemaal goed. Maar dit verbaasde me nogal, zoiets verwacht je niet nieuw uit verpakking te trekken...
xPabloBokt schreef:_San87_ schreef:
Heb je je bestelling terug kunnen sturen inmiddels?
Ik heb even bekokstoofd hoe ik het allemaal moet inpakken, dus hij gaat vanmiddag uit elkaar en helemaal in bubbeltjesplastic, dan met containerzakken erom en daar twee pakketten van maken. Heb van VidaXL gelukkig wel een derde postlabel gekregen (klantenservice is inmiddels prima.. of dat altijd is of omdat ik met juridisch jargon heb gegooid laten we even in het midden), dus ik kan in ieder geval in drie pakketten van redelijk formaat gaan versturen in plaats van twee gigantische ondingen. Ze weten dat hij in elkaar heeft gezeten dus ik ga er vanuit dat het met retourneren gedaan is.. en anders zijn ze nog niet van me af
Loeky01 schreef:_San87_ schreef:
Rituals toevallig?
Nee grote blauwe voornamelijk digitale spullen winkelketen. Een stofzuiger en een koptelefoon voor mijn vriend. IK. WIL. MIJN. STOFZUIGER
xPabloBokt schreef:@_San87_ nee dat heb ik ook wel afgeleerd, daar kopen. Ik heb het op dwaling gegooid
Hopelijk krijgen jullie allebei snel je geld terug! Ben echt blij dat ik nog niet betaald had
Marije_1997 schreef:xPabloBokt schreef:
Een contract met een bedrijfsarts is voor werkgevers verplicht per 1 juli 2018.
Nou hier is daar niets over bekend haha. Heb mijn nieuwe contract ook nog steeds niet (+/- 4 maanden verder) dus kan ook niet checken of het daar in staat of iets.
_San87_ schreef:xPabloBokt schreef:@_San87_ nee dat heb ik ook wel afgeleerd, daar kopen. Ik heb het op dwaling gegooid
Hopelijk krijgen jullie allebei snel je geld terug! Ben echt blij dat ik nog niet betaald had
Nah, de aanmaning is verstuurd. Dus dat zal wel loslopen.
Ik snap gewoon niet waarom het zo moeilijk is binnen de wettelijke termijn het betaalde bedrag terug over te maken.
xPabloBokt schreef:_San87_ schreef:
Nah, de aanmaning is verstuurd. Dus dat zal wel loslopen.
Ik snap gewoon niet waarom het zo moeilijk is binnen de wettelijke termijn het betaalde bedrag terug over te maken.
Ik snap ook niet waarom ze in tijden van deze drukte alle klantenservicelijnen dichtgooien. Gelukkig waren ze wel bereikbaar via Facebook, maar als ik gewoon even telefonisch had kunnen spreken dan was het allemaal veel sneller gegaan
kimberly1995 schreef:Marije_1997 schreef:
Nou hier is daar niets over bekend haha. Heb mijn nieuwe contract ook nog steeds niet (+/- 4 maanden verder) dus kan ook niet checken of het daar in staat of iets.
Is toch niet jouw probleem dat het niet gewaardeerd wordt? Je werkgever waardeert jou ook niet, dus waarom kies je nog steeds niet voor jezelf?
_San87_ schreef:Loeky01 schreef:Nee grote blauwe voornamelijk digitale spullen winkelketen. Een stofzuiger en een koptelefoon voor mijn vriend. IK. WIL. MIJN. STOFZUIGER
Ow. Hopelijk komt je pakket snel
.
Ik lees de laatste dagen vreselijk veel negatieve verhalen over Rituals, vandaar de vraag.