Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ReadTheRulez schreef:Oh ik kan t net zo goed verkeerd hebben hoor. Maar ik kan me wel voorstellen dat het zo voelt, als je er het hele weekend bent geweest zonder iets te vermoedden etc en hij pas op de laatste avond laat weten het niet te voelen.
Ik zou me gebruikt voelen
Lynnepinny schreef:Imaginaerum schreef:Ik had verrassend veel laaggeletterde mannen. Als ze niet begrijpen wanneer je me/mijn, d/t of hoofdletters gebruikt, dan sloeg ik even over.Maar ik vond zo ongeveer de hele Tinderpopulatie niets. Tonnie Testosteronnie's, vissers, hopeloze mannen met "sneue" bio's, ga maar door. Te weinig vikingen (bij voorkeur met weinig baard), dus ik slaap voorlopig lekker met m'n kat.
Tonnie testosteronnie
Sneeuwvlok23 schreef:Super knappe mensen naar links swipen herken ik ook wel. Als ze waaaay out of my league zijn zie ik het punt niet om mezelf toe te voegen aan de duizenden likes die ze al hebben. En het is een goede manier om de tinderbots te ontwijken. Zelf kijk ik het meeste naar uitstraling, en een glimlach helpt een hoop. Qua uiterlijk heb ik ook wel echt een typ maar ik probeer daar wel een beetje vanaf te stappen. Bio's scan ik vlug maar tenzij daar red flags in staan geef ik ze weinig aandacht. De meeste zijn toch onorigineel en vooral marketing.Wat ik me trouwens afvroeg, waar kijken jullie naar tijdens het swipen? Wanneer spreekt een persoon jullie echt aan? e.g. heeft diegene een leuke glimlach, grappige bio of komen jullie interesses overeen? Of is diegene gewoon super knap?
Ailill schreef:Is dat serieus een ding? Kan me niet herinneren dat ik die ooit voorbij heb zien komen. Zelf erger ik me suf aan de "Ik hou m'n glaasje wijn omhoog"-foto's. Waarom weet ik niet maar ik cringe echt elke keer als ik ze zie.Een lift-selfie, dat is echt een no-go hier
Rawr schreef:Jammer dat voor hem het gevoel niet goed zat, Daffodil. Natuurlijk doet dat zeer als je er zelf wel toekomst in zag en mag je er verdrietig om zijn. Hij ging denk ik al wel met twijfel het weekend met je in maar had misschien de gedachte dat jullie weekend samen die twijfel weg kon nemen maar kwam aan het einde dus tot een andere conclusie.
Sneeuwvlok23 schreef:Super knappe mensen naar links swipen herken ik ook wel. Als ze waaaay out of my league zijn zie ik het punt niet om mezelf toe te voegen aan de duizenden likes die ze al hebben. En het is een goede manier om de tinderbots te ontwijken. Zelf kijk ik het meeste naar uitstraling, en een glimlach helpt een hoop. Qua uiterlijk heb ik ook wel echt een typ maar ik probeer daar wel een beetje vanaf te stappen. Bio's scan ik vlug maar tenzij daar red flags in staan geef ik ze weinig aandacht. De meeste zijn toch onorigineel en vooral marketing.Wat ik me trouwens afvroeg, waar kijken jullie naar tijdens het swipen? Wanneer spreekt een persoon jullie echt aan? e.g. heeft diegene een leuke glimlach, grappige bio of komen jullie interesses overeen? Of is diegene gewoon super knap?Ailill schreef:Is dat serieus een ding? Kan me niet herinneren dat ik die ooit voorbij heb zien komen. Zelf erger ik me suf aan de "Ik hou m'n glaasje wijn omhoog"-foto's. Waarom weet ik niet maar ik cringe echt elke keer als ik ze zie.Een lift-selfie, dat is echt een no-go hier
Hier ben ik nadat m'n baard voor een vorige date heb afgeschoren (big mistake) hem weer aan het laten groeien en ik ga pas weer tinderen als ik door de awkward stage ben en nieuwe foto's wil maken. Toch wel fijn om te lezen dat nog niet iedereen daar op afknapt.
Rytir schreef:Nee, alles wat rood is is juist een dikke plus, dus ook een rode baardGoed dat je aan de tere huidjes denkt rawr! Zo'n net te lange stoppelbaard schuurt. Verder vind ik het wel mooi zolang het niet te lang is. En op een of andere manier knap ik af van een rode baard als de haarkleur (dus op het hoofd) anders is.