Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ReadTheRulez

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 00:18

Oh ik kan t net zo goed verkeerd hebben hoor. Maar ik kan me wel voorstellen dat het zo voelt, als je er het hele weekend bent geweest zonder iets te vermoedden etc en hij pas op de laatste avond laat weten het niet te voelen.

Ik zou me gebruikt voelen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 07:15

Dat ben jij misschien ook wel maar je kunt niet weten of dat ook voor Daffodil geldt.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 07:24

Waarom zou je je gelijk gebruikt voelen?

Mensen kunnen nou eenmaal van gedachten veranderen, of twijfelen. Er gelijk maar vanuit gaan dat je gebruikt wordt is wel erg overdreven negatief imo.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 07:40

Ik vind het zo minderwaardig klinken.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 08:23

Ik denk niet eens dat hij het van te voren wist, maar dat het te dichbij kwam.
Maar ja het is gissen wat er in zijn hoofd rondgaat.

Blijft rot.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 09:24

Bij mij is het ook een keer uitgegaan na in mijn ogen een gezellig weekend. Ik wist dat er al iets een beetje stroef liep soms, maar verder ging het eigenlijk prima. En toen de laatste ochtend "ik twijfel over ons". Tja.. heel rot, maar het was oprecht wel over voor hem. oliebol happens en ik ben er ook nog steeds niet overheen, maar je kan er niks aan doen als het toch niet klikt zoals je had verwacht.
Ik denk niet dat ie met dat idee het weekend in stapte.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 09:26

ReadTheRulez schreef:
Oh ik kan t net zo goed verkeerd hebben hoor. Maar ik kan me wel voorstellen dat het zo voelt, als je er het hele weekend bent geweest zonder iets te vermoedden etc en hij pas op de laatste avond laat weten het niet te voelen.

Ik zou me gebruikt voelen

Zoiets heeft geen goed moment. Je gaat iemand pijn doen, timing is dan altijd auwtch. Als hij het voor het weekend had gedaan, had hij het langverwachte weekend verpest. Als hij het tijdens had gedaan, had hij het weekend ook verpest. Misschien voelde die tijdens het weekend nog niet wat die zondagavond zou gaan voelen. Who knows.
Een gebroken hart is op zich al pijnlijk genoeg, gooi dan toch niet zo nonchalant nog wat olie op het vuur.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 09:50

Lynnepinny schreef:
Imaginaerum schreef:
Ik had verrassend veel laaggeletterde mannen. Als ze niet begrijpen wanneer je me/mijn, d/t of hoofdletters gebruikt, dan sloeg ik even over. :evaw: Maar ik vond zo ongeveer de hele Tinderpopulatie niets. Tonnie Testosteronnie's, vissers, hopeloze mannen met "sneue" bio's, ga maar door. Te weinig vikingen (bij voorkeur met weinig baard), dus ik slaap voorlopig lekker met m'n kat. :')

Tonnie testosteronnie _/-\o_

Deze gaat mijn archief in naast de takkentrol V.

Of het nu berekenend was, te vroeg, te laat, het kwam te dicht bij, het gaat erom dat daffodil nu het gevoel heeft dat ze aan het lijntje is gehouden. En dat gevoel is poedersuiker en er is een gebroken hart en daar mag ze best verdrietig om zijn.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 12:18

Jammer dat voor hem het gevoel niet goed zat, Daffodil. Natuurlijk doet dat zeer als je er zelf wel toekomst in zag en mag je er verdrietig om zijn. Hij ging denk ik al wel met twijfel het weekend met je in maar had misschien de gedachte dat jullie weekend samen die twijfel weg kon nemen maar kwam aan het einde dus tot een andere conclusie. :(

Sneeuwvlok23 schreef:
Wat ik me trouwens afvroeg, waar kijken jullie naar tijdens het swipen? Wanneer spreekt een persoon jullie echt aan? e.g. heeft diegene een leuke glimlach, grappige bio of komen jullie interesses overeen? Of is diegene gewoon super knap?
Super knappe mensen naar links swipen herken ik ook wel. Als ze waaaay out of my league zijn zie ik het punt niet om mezelf toe te voegen aan de duizenden likes die ze al hebben. En het is een goede manier om de tinderbots te ontwijken. Zelf kijk ik het meeste naar uitstraling, en een glimlach helpt een hoop. Qua uiterlijk heb ik ook wel echt een typ maar ik probeer daar wel een beetje vanaf te stappen. Bio's scan ik vlug maar tenzij daar red flags in staan geef ik ze weinig aandacht. De meeste zijn toch onorigineel en vooral marketing.

Ailill schreef:
Een lift-selfie, dat is echt een no-go hier :')
Is dat serieus een ding? Kan me niet herinneren dat ik die ooit voorbij heb zien komen. Zelf erger ik me suf aan de "Ik hou m'n glaasje wijn omhoog"-foto's. Waarom weet ik niet maar ik cringe echt elke keer als ik ze zie.

Hier ben ik nadat m'n baard voor een vorige date heb afgeschoren (big mistake) hem weer aan het laten groeien en ik ga pas weer tinderen als ik door de awkward stage ben en nieuwe foto's wil maken. Toch wel fijn om te lezen dat nog niet iedereen daar op afknapt. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 12:25

Ik heb destijds 3 dagen na onze vakantie aangegeven te willen scheiden.. Het ging al een tijdje niet meer, maar die vakantie stond gepland en ik had echt nog ergens de hoop dat het beter zou gaan met die vakantie. Dat was niet zo en toen heb ik de knoop doorgehakt. Een maand later was het nog steeds niet leuk geweest, dus het moment is nooit goed.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 12:30

Daf, wat rot zeg :(:) Ik vind dat ook moeilijk, zo eindigde mijn huwelijk ook onverwachts. :+ Ik heb dan eerlijk gezegd liever dat het voor het 'leuke' gezegd wordt of aangegeven dat er twijfels zijn, maar goed.

Qua baard. Ik val eigenlijk niet op mannen met baard, als ik mijn type beschrijf is dat zonder baard. Met swipen blijkt dat toch minder uit te maken :') Ook in het echt/in relatie maakt het me minder uit haha. Behalve hele dikke baarden, dat vind ik nog steeds niet echt wat.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 12:34

Oh ik vind een baard altijd wel een plus :j Of het nou een baardje is of een echte, dat maakt niet zoveel uit. Het moet wel verzorgd zijn én geen overeenkomsten vertonen met de kerstman/sinterklaas. Dus zo heel lang.. nah.

Timing is en blijft altijd rot, er is nooit echt een goed moment. Het is hoe dan ook zuur, voor degene die de knoop doorhakt en degene die het moet aanhoren.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 12:37

Ik ben niet echt van de baarden, ligt er ook een beetje aan in welke mate en of het staat bij die persoon, maar jij kan hem echt goed hebben hoor! :j

Hier lekker aan de klets & met een collega aan het kijken of we een dubbeldate kunnen fixen :))

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 12:40

Oh ik vind baarden wel mooi! <3 Maar dan wel een echte mooie baard, niet zo'n vies schaamhaarpluisje onder aan je kin.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 12:42

Ja een schaamhaarbaard. :r Als je baard alleen rond je kin zit me zo'n vies snorretje erbij scheer het dan please weg. :r

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 12:43

Baarden, bij mannen roep ik ja, bij vrouwen liever niet :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 12:43

Oohhh ja bah _O- Dat had mijn eerste vriendje, zo'n plukje aan zijn kin. Het paste wel bij de rest van hem (lang zwart haar, tatoeages, piercings, zanger in death metal band) máár toch. Doe óf een volledige baard of niet. Niet zo'n plukje.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 12:49

Rawr schreef:
Jammer dat voor hem het gevoel niet goed zat, Daffodil. Natuurlijk doet dat zeer als je er zelf wel toekomst in zag en mag je er verdrietig om zijn. Hij ging denk ik al wel met twijfel het weekend met je in maar had misschien de gedachte dat jullie weekend samen die twijfel weg kon nemen maar kwam aan het einde dus tot een andere conclusie. :(

Sneeuwvlok23 schreef:
Wat ik me trouwens afvroeg, waar kijken jullie naar tijdens het swipen? Wanneer spreekt een persoon jullie echt aan? e.g. heeft diegene een leuke glimlach, grappige bio of komen jullie interesses overeen? Of is diegene gewoon super knap?
Super knappe mensen naar links swipen herken ik ook wel. Als ze waaaay out of my league zijn zie ik het punt niet om mezelf toe te voegen aan de duizenden likes die ze al hebben. En het is een goede manier om de tinderbots te ontwijken. Zelf kijk ik het meeste naar uitstraling, en een glimlach helpt een hoop. Qua uiterlijk heb ik ook wel echt een typ maar ik probeer daar wel een beetje vanaf te stappen. Bio's scan ik vlug maar tenzij daar red flags in staan geef ik ze weinig aandacht. De meeste zijn toch onorigineel en vooral marketing.

Ailill schreef:
Een lift-selfie, dat is echt een no-go hier :')
Is dat serieus een ding? Kan me niet herinneren dat ik die ooit voorbij heb zien komen. Zelf erger ik me suf aan de "Ik hou m'n glaasje wijn omhoog"-foto's. Waarom weet ik niet maar ik cringe echt elke keer als ik ze zie.

Hier ben ik nadat m'n baard voor een vorige date heb afgeschoren (big mistake) hem weer aan het laten groeien en ik ga pas weer tinderen als ik door de awkward stage ben en nieuwe foto's wil maken. Toch wel fijn om te lezen dat nog niet iedereen daar op afknapt. :+

Noooo baard gaat eigenlijk ook standaard na links

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:01

Berdien schreef:
Oohhh ja bah _O- Dat had mijn eerste vriendje, zo'n plukje aan zijn kin. Het paste wel bij de rest van hem (lang zwart haar, tatoeages, piercings, zanger in death metal band) máár toch. Doe óf een volledige baard of niet. Niet zo'n plukje.
Maar niet iedere man heeft een volle baard.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:01

Ja dan kan je het dus beter afscheren. _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:04

Ja precies. Mijn vriend heeft een hele korte baard, omdat een langere baard hem niet staat/die niet mooi vol is. Als je geen volle baard hebt is dat helemaal niet erg, maar scheer hem dan inderdaad af.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:12

Wat zijn jullie tinderbio's eigenlijk?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:17

Goed dat je aan de tere huidjes denkt rawr! Zo'n net te lange stoppelbaard schuurt. Verder vind ik het wel mooi zolang het niet te lang is. En op een of andere manier knap ik af van een rode baard als de haarkleur (dus op het hoofd) anders is. >;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:18

Mand schreef:
Wat zijn jullie tinderbio's eigenlijk?
Alstu:

Afbeelding

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:19

Rytir schreef:
Goed dat je aan de tere huidjes denkt rawr! Zo'n net te lange stoppelbaard schuurt. Verder vind ik het wel mooi zolang het niet te lang is. En op een of andere manier knap ik af van een rode baard als de haarkleur (dus op het hoofd) anders is. >;)
Nee, alles wat rood is is juist een dikke plus, dus ook een rode baard :j