[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 15:26

Zijn hoofd was echt goud waard. HOW ABOUT NO MARLINDE BYE BYE!
Maar hij mocht na die tijd grazen en dat maakte veel goed! :D

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:37

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:46

Kesje schreef:

Prachtig stuk. Tuurlijk Mark :')
Maar wel een beetje terecht. Betreft anticonceptie zijn mannen in mijn ervaring regel matig nalatig. Daarin waren de dames toch beter.

Ik heb vandaag mijn moeder op stang gejaagd. Traphekje gekocht en in een van de kamers een muur baby blauw geverfd. Die meent/hoopt nu dat er misschien een kleine aan komt(gaat een beetje lastig met twee vrouwtjes) word nog een leuke grap als ze er achter komt dat het om opvang kittens gaat :+

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:49

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 21:12

Ik vind dat Tikkie sturen voor anticonceptie echt een beetje dom. Jij wil geen kind en daar wil je zeker van zijn, daarom slik je de pil. Niet omdat je er stiekem beide vanuit gaat dat de vrouw toch wel de pil slikt/een spiraal heeft. Dat is tenminste hoe ik het zie. Ik wil zeker weten dat ik geen parasiet in mij heb groeien na de eerste beste horizontale tango, vrij partij, beurt, keer seks. En omdat IK dat zeker wil weten, slik IK de pil. Wil een vent zeker weten dat hij geen alimentatie hoeft te betalen de komende 21 jaar dan moet hij een condoom dragen. Als ik ergens zeker van wil zijn vind ik niet dat je de verantwoordelijkheid daar voor op een ander kan afschuiven.
Daarnaast betaal ik nog geen €15 voor een jaar de pil en nog geen €60 voor een spiraal (5 jaar, gezet door huisarts dus geen gynaecoloog-kosten). Het is echt geen wereldbedrag voor de zekerheid die ik er voor terug krijg.

Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 21:16

Sommigen nemen het nog serieus ook :') het gaat helemaal niet om dat tikkie, maar om het feit dat het niet gewoon vergoed wordt ;)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 21:28

Relaxed schreef:
Sommigen nemen het nog serieus ook :') het gaat helemaal niet om dat tikkie, maar om het feit dat het niet gewoon vergoed wordt ;)

En het feit dat veel mannen er gewoon niet bij stilstaan. Blijkbaar gebruikt vier op de tien jonge mannen geen condoom, ik nnen aan dat die niet allemaal een kinderwens hebben :=
Het gaat erom dat het als man een kleine moeite is om het symbolische gebaar te maken dat je bij wil dragen aan iets waar je zelf ook plezier van hebt. Bovendien heeft die vrouw het geld gedoneerd aan onderzoek naar de mannenpil :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 21:33

Ik heb nog zelden een man gehad die zelf met condoom aankwam.. Ze geloven op je blauwe ogen dat je de pil oid gebruikt. Ze zijn best dom :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 21:55

Condooms zijn ook ondingen. 3 maand gebruikt en zeker 4 kwijt geraakt tijdens de fun. Ik vertrouw condooms voor geen meter.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:02

Hoe dan? Ik gebruik ze al 10 jaar volledig probleemloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:07

Ik vind ze ook vreselijk, vieze stinkdingen..

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:14

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:18

Relaxed schreef:
Ik vind ze ook vreselijk, vieze stinkdingen..

Wingman heeft geen geurtje, dat is wel prettig. Verder vind ik het heerlijk dat ik niet meer de akward walk to the bathroom hoef te doen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 23:16

Handdoek tussen jou benen en lekker snurken.

En hoe? Tja... Vriend heeft ze er 4 keer kunnen uitvissen :') Beetje een bummer. 1 keer te laat gemerkt. Mocht op dat moment ook nog geen hormonen slikken. Ik kan jou zeggen dat ik echt dik in paniek was :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 23:20

:')

Marlinde arme pony :')

Vandaag in de trein hoorde ik al een klein mormeltje , zat bij mijn fiets en hoopte dat hij bleef met dat ding in de coupe . Maar nee hij kwam ermee naar mijn hoekje bij de deur , begon gelijk met krijsen maar op de 1 of andere manier toen het mij zag was er stilte de rest van de reis :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 23:28

DeMolenhoek schreef:
Handdoek tussen jou benen en lekker snurken.

En hoe? Tja... Vriend heeft ze er 4 keer kunnen uitvissen :') Beetje een bummer. 1 keer te laat gemerkt. Mocht op dat moment ook nog geen hormonen slikken. Ik kan jou zeggen dat ik echt dik in paniek was :')

Ja dat lijkt me wel paniek! :oo

Maar zeker zonder moet je echt wel plassen naderhand om blaasontsteking te voorkomen, dat risico heb ik ook nog nooit durven nemen.

Maar ieder z'n voorkeur/gewoontes

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 09:13

Ik heb nooit begrepen dat mensen dat kunnen. Als ik al moet plassen ervoor, kan ik echt niet yoga´en en ik kan niet zomaar besluiten om te gaan plassen omdat dat nueenmaal handig zou zijn.
Het komt wanneer het komt zeg maar :o . Is dat raar?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 09:47

Het werkt bij iedereen natuurlijk anders, maar ik moet vrijwel altijd wel even, er zijn maar weinig keren dat ik naderhand gewoon in slaap kan vallen/verder gaan met mijn dag zonder toiletbezoek.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 09:56

Hm wat dit betreft wel praktisch. Ze zeggen ook echt ´direct erna´ maar misschien is binnen het uur ook ok? Nja, het zal wel.

Ik doe eigenlijk alweer jaren zonder dus ik hoef me er ook niet druk over te maken :D (ik ben een beetje vreemd hoor wat dit betreft. Ben ook maar 2x verliefd geweest in mn hele leven, en verder hoef ik echt niet aangeraakt thank you very much).

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 10:24

AnnetteFlame schreef:
https://www.thebestsocial.media/nl/ophe ... conceptie/

Hier is ook nog een vervolg erop! Ik pleit ook voor weer het basispakket.

Ik zou ook naar de gyn moeten voor een spiraal en kost me dus ook 300 euro, wat ik er gewoon niet aan uit wil geven :')

Dat gaat dan weer wel van je eigen risico af he! Dus als je die toch al opmaakt dan is dat wel een goed idee en wordt het toch een soort van vergoed.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 10:30

Je hoeft maar 1 keer goed van je paard te vallen en eigen risico is op na ritje ambulance. Mooi jaar dan wel voor een spiraal of verstandskiezen verwijderen :Y) .

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 10:31

Oef, toch liever niet zo hard vallen hoor Eef! Maarja zo te horen ben je wel als nieuw tegen het eind van het jaar. Dat is toch wel weer positief:Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 12:22

Ik betaal voor een jaar pil €64 hier in België. Geloof dat het vergoeden voor jongeren pas kwam nadat ik de 21 al voorbij was, dus altijd uit eigen zak mogen dokken.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 14:11

Ik betaal 18 euro voor een kwartaal, dus 72 per jaar. Een kind is duurder denk ik dan maar :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 14:32

Ik zit op €130. De enigste pil die ik kan verdragen helaas.