Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMyrth schreef:Ik zoek een plafondkap voor boven een hanglamp, of een ander goed idee!
Wij hebben een nieuwe lamp, maar het kapje bedekt niet het hele stroompunt in het plafond.
Daarom zoeken we een groter kapje, we hebben 15cm nodig maar ik kan alleen 10 of 12 cm vinden.
Weet iemand waar dit nog te vinden is? Of heeft iemand een ander idee om het af te werken?
[ [url=m/UAWDiv.png]Afbeelding[/url] ]
xMyrth schreef:Ik zoek een plafondkap voor boven een hanglamp, of een ander goed idee!
Wij hebben een nieuwe lamp, maar het kapje bedekt niet het hele stroompunt in het plafond.
Daarom zoeken we een groter kapje, we hebben 15cm nodig maar ik kan alleen 10 of 12 cm vinden.
Weet iemand waar dit nog te vinden is? Of heeft iemand een ander idee om het af te werken?
Veulen84 schreef:Ik zoek een filmpje... Een paar weken geleden zag ik ergens een filmpje over dekens ophangen. Ging met een touw over een balk en dan met een klip aan de gespen van een deken.
Kan hem echt nergens meer vinden... Iemand?
Lizz schreef:Veulen84 schreef:Ik zoek een filmpje... Een paar weken geleden zag ik ergens een filmpje over dekens ophangen. Ging met een touw over een balk en dan met een klip aan de gespen van een deken.
Kan hem echt nergens meer vinden... Iemand?
Ik moest ook even zoek, maar denk dat deze het is.
https://m.facebook.com/photo.php/?photo ... 9559682801
Video staat in de comments.
Janine1990 schreef:Oh, Simon Levelt had ik nog niet gekeken!
Die die jij linkt van Sostrene Grene is heel erg klein helaas, anders had ik die inderdaad gedaan. Ze zijn namelijk prachtig
Van Koffieloods is ook erg mooi, alleen niet stapelbaar![]()
En nog een nieuw verzoek... Ik ben op zoek naar foto's van foto's op aluminium. Ik krijg alleen van die promo foto's te zien en ik wil graag weten hoe het er in het echt uit ziet. Dus aan de muur. Hoe is het materiaal als het ware? iBood heeft erg leuke deals, daar wil ik gebruik van gaan maken.
Muga schreef:Iemand die bekend is in de omgeving van Hellendoorn en een leuke wandelroute voor gezin met 2 kids kent.... Google vindt wel wat, maar ervaringen zijn welkom!
_Christina schreef:Muga schreef:Iemand die bekend is in de omgeving van Hellendoorn en een leuke wandelroute voor gezin met 2 kids kent.... Google vindt wel wat, maar ervaringen zijn welkom!
Sallandse heuvelrug en dan in de verre hoek van de parkeerplaats bij de hoofdingang parkeren, daar het bos in. Dat is volgens mij echt de kinderhoek met genummerde houten eekhoorns enzo. Hoe dat precies zit, weet misschien iemand anders. Er staat denk ik ergens een bord met uitleg.
Met al deze regen mogelijk wel wat modderig.
Jet schreef:xMyrth schreef:Ik zoek een plafondkap voor boven een hanglamp, of een ander goed idee!
Misschien zoiets: https://www.vintshop.nl/xxl-plafondplaa ... zwart.html , die is wel erg groot, maar beter dan te klein denk ik.
Molly1230 schreef:Ik ben op zoek naar sites die goede en betaalbare BH's verkopen (cup G). Hoeft niet enorm mooi maar niet een te hoog 'oma' gehalte.