Ik ben dit weekend via MP los gegaan. Morgen komt als het goed is alles zo'n beetje binnen. Vooral veel Tumble soul en vast een winterjas voor gup, weer een donkerblauwe houtje touwtje. Had hij afgelopen jaar ook en stond hem zo leuk. Voor druif heb ik een roze parka dus dan matchen ze in die zin ook een beetje
pmarena
Geplaatst: 06-08-18 11:22
lieveli schreef:
pmarena schreef:
Volgens mij zijn zulke opdrukken sowieso vaak erg kwetsbaar?
De opdruk bleef wel zitten maar het pakje viel uit elkaar.
Oh echt letterlijk?! Jeetje zeg.
Melia
Geplaatst: 06-08-18 14:23
Hier een Veloretti loopfiets besteld, vervroegd verjaardagscadeau... Dan kan hij mee op vakantie.
Hier over 1,5 week jarig en moet van de week maar even gaan shoppen voor dr verjaardag. Ze krijgt niet veel. Een Little tikes kleine glijbaan en een poppenhuis van Sylvanian family. Mn man en ik gaan van de week even samen wat halen met dr. Geef roze toch nog niet door.
Heb net dr bed besteld. Had een gelukje. Wilde gisteren dr Saartje Prum bed bestellen zag ik dat Loods 5 de showroommodellen er uit doet. En juist degene die ik wilde (trapgeveltje en helemaal wit met bedlade) maar te duur vond (€1500,- zou dus basismodel doen). Dus net alles geregeld en heb nu voor ong de helft het witte bed ipv van basismodel.
Zo zit ik alvast te azen op het vervolg autostoeltje dat we eigenlijk pas volgend jaar hoeven te hebben, hopelijk komt die ook een keer met mooie korting langs
Lie, had jij nou die marigold van mingo? Ik heb de coral en die kleur past bij zoveel kleding die ik heb. Zit te denken om ook de gele nog te bestellen. Groene helaas niet gevonden in de maat die ik wil.
Hier niet meer veel gekocht aan kleertjes. Straks voor de winter weer. Deze week gaan we voor een aantal dagen naar belgie dus dat wordt in elk geval een beetje wintercollectie van filou & friends inslaan.
Hier een paar weken terug het poppenhuis van ikea gekocht. Die ga ik restylen tot een maileg poppenhuis. Het is nu goudkleurig maar wordt oudroze aan de buitenkant met wit schoorsteentje. Binnenkant leuk behangetje. Meubeltjes en ik denk de muizen van maileg.
Oot heeft kleertjes gekregen van mijn tante en de huisjood, superleuke merken die ik niet kende. Zal het nog even opzoeken maar sws Jan van Trier en Miniman. Polootjes en jasje o.a.
simongek
Geplaatst: 06-08-18 20:58
lieveli schreef:
Oot heeft kleertjes gekregen van mijn tante en de huisjood, superleuke merken die ik niet kende. Zal het nog even opzoeken maar sws Jan van Trier en Miniman. Polootjes en jasje o.a.