Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
F_Orumster schreef:Het staat er wat onduidelijk. Ik heb gemerkt dat mn relatiebreuk nog te vers is voor me. Het idee om weer in een relatie te rollen en dat vrijheidsbeperkende zou kunnen zijn, benauwd me. En met vrijheid bedoel ik niet mannen aflopen maar eropuit kunnen gaan, reizen, concertje. Even egocentrisch kunnen doen. Mijn ex wilde liever niet dat ik dat deed. Dat moet ik loslaten, maar die knop nog niet gevonden.
Wat ik wilde? Een andere man proberen. Na geflirt 'in real life' dacht ik okee en nu een stapje verder, hoe zou dat nu... Mensen probeerden me al een tijdje te overtuigen te tinderen juist om te vergeten dus daar ben ik dan.
Edit: in mijn profiel staat aangegeven dat ik geen haast heb een relatie aan te gaan.
Geryon schreef:Nog even op de vraag hoe snel afspreken. Ik spreek juist nooit snel af. Eerst een goeie voorselectie.anders zou ik steeds voor niets op date gaan en dat vind ik het niet waard. Kom er liever voor de date al achter dat het niks gaat worden
Nickyyyy schreef:Als het na een paar gesprekken via tinder/Whatapp klikt/goed voelt, dan ben ik wel van snel afspreken.
Dat doelloze heen en weer geapp, zo dadelijk klikt het in het echt niet...
Goof schreef:Geryon schreef:Nog even op de vraag hoe snel afspreken. Ik spreek juist nooit snel af. Eerst een goeie voorselectie.
Maar die goede voorselectie hoeft ook niet twee maanden te duren toch??
Je merkt al snel genoeg in een gesprek een klik, overeenkomst, zelfde point of view of wat dan ook.