Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 12:52

Ook leuk! Have Fun!

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:10

Veel plezier! Erg lekker hoor sauna!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:22

De date met baardman was geslaagd, een gezellige avond. Wel erg metroman, erg wennen voor mij. Een goed eerste Tinder ervaring. Ik denk dat het hierbij blijft, het gaat voor mij anders alweer beklemmend werken. Dit wist hij vantevoren).

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:24

Huh na 1 date wordt het beklemmend? Wat is je doel dan? Met iedereen éénmalig daten? :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:30

Leuk Robijntjah!

Yvanka voor jou vind ik het ook zo leuk. Veel plezier! :)

Forumster dat snap ik even niet.. Beklemmend?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 18:18

Het staat er wat onduidelijk. Ik heb gemerkt dat mn relatiebreuk nog te vers is voor me. Het idee om weer in een relatie te rollen en dat vrijheidsbeperkende zou kunnen zijn, benauwd me. En met vrijheid bedoel ik niet mannen aflopen maar eropuit kunnen gaan, reizen, concertje. Even egocentrisch kunnen doen. Mijn ex wilde liever niet dat ik dat deed. Dat moet ik loslaten, maar die knop nog niet gevonden.

Wat ik wilde? Een andere man proberen. Na geflirt 'in real life' dacht ik okee en nu een stapje verder, hoe zou dat nu... Mensen probeerden me al een tijdje te overtuigen te tinderen juist om te vergeten dus daar ben ik dan.

Edit: in mijn profiel staat aangegeven dat ik geen haast heb een relatie aan te gaan.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 18:25

Maar je kunt toch ook ook gewoon een leuke tijd hebben zonder direct een relatie aan te gaan? :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 18:29

Dat is ook mijn insteek , maar dan moet ik geen gevoelige metroman aandoen denk ik :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 18:35

Renee heeft een date met 3 leukies!

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 07:55

:')

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 08:50

Tegelijk? :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 08:55

Ja! En ze zijn alledrie ook even leuk.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 09:17

Kwartetje? :')

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 09:27

F_Orumster schreef:
Het staat er wat onduidelijk. Ik heb gemerkt dat mn relatiebreuk nog te vers is voor me. Het idee om weer in een relatie te rollen en dat vrijheidsbeperkende zou kunnen zijn, benauwd me. En met vrijheid bedoel ik niet mannen aflopen maar eropuit kunnen gaan, reizen, concertje. Even egocentrisch kunnen doen. Mijn ex wilde liever niet dat ik dat deed. Dat moet ik loslaten, maar die knop nog niet gevonden.

Wat ik wilde? Een andere man proberen. Na geflirt 'in real life' dacht ik okee en nu een stapje verder, hoe zou dat nu... Mensen probeerden me al een tijdje te overtuigen te tinderen juist om te vergeten dus daar ben ik dan.

Edit: in mijn profiel staat aangegeven dat ik geen haast heb een relatie aan te gaan.

Herkenbaar hoor! Neem je tijd. Ik ben inmiddels ruim 2,5 jaar verder na mn relatiebreuk en pas nu komt er langzaam ruimte om weer te denken aan een stapje verder met iemand. Tot die tijd gewoon lekker genieten van wat er op je pad komt. En vergeet niet te communiceren! Misschien vul jij in dat je metroman gevoelig is en je daardoor geen leuke tijd kunt hebben met hem, maar misschien blijkt t mee te vallen als je erover praat met hem!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 13:18

Nog even op de vraag hoe snel afspreken. Ik spreek juist nooit snel af. Eerst een goeie voorselectie. :P anders zou ik steeds voor niets op date gaan en dat vind ik het niet waard. Kom er liever voor de date al achter dat het niks gaat worden :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 13:21

Geryon schreef:
Nog even op de vraag hoe snel afspreken. Ik spreek juist nooit snel af. Eerst een goeie voorselectie. :P anders zou ik steeds voor niets op date gaan en dat vind ik het niet waard. Kom er liever voor de date al achter dat het niks gaat worden :D

Ja dat deed ik ook.. Paar cruciale vragen moesten ook eerst even gesteld worden anders had daten geen zin. :D Zonde van mij tijd, geld, energie.. Eerst kijken of ze via Whatsapp normaal konden doen.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 13:28

Als het na een paar gesprekken via tinder/Whatapp klikt/goed voelt, dan ben ik wel van snel afspreken.
Dat doelloze heen en weer geapp, zo dadelijk klikt het in het echt niet...

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 13:45

Nickyyyy schreef:
Als het na een paar gesprekken via tinder/Whatapp klikt/goed voelt, dan ben ik wel van snel afspreken.
Dat doelloze heen en weer geapp, zo dadelijk klikt het in het echt niet...

Ik heb dat eens gehad. 2 maanden geappt. Dat was erg leuk. Maar eenmaal aan het daten was het al snel niks. Stalkerig typje werd het toen dus was er toen snel van genezen. Tidjens dat appen had ik wel afgesproken met wat andere, ook dat werd niks.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 15:08

Geryon schreef:
Nog even op de vraag hoe snel afspreken. Ik spreek juist nooit snel af. Eerst een goeie voorselectie. :P

Maar die goede voorselectie hoeft ook niet twee maanden te duren toch??
Je merkt al snel genoeg in een gesprek een klik, overeenkomst, zelfde point of view of wat dan ook.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 15:23

Hoe langer je wacht, hoe meer je een beeld vormt en verwachtingen schept.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 15:26

Ik zocht altijd een soort tussenweg, lang genoeg appen om een beetje beeld van iemand te hebben, dat was bij de 1 na een dag al en bij de ander na 3 weken, beetje afhankelijk van hoe de gesprekken lopen enzo.. maar daarna zou ik toch snel daten. Ik heb ook een paar keer meegemaakt dat we pas afspraken na weken appen, en dan viel het toch in het echt tegen. Voelde altijd wel wat zonde van mijn tijd dan.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 16:20

pff wordt al moe van de gedachte om zo lang met iemand te appen :+

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 16:36

Vind lang appen en veel appen niet altijd een drama, maar wel als de klik er in het echt ook is :D

Laatste date gehad met een jongen waar ik 3? dagen contact mee had, waarvan 1 avond vollop en de overige 2 dagen een paar berichtjes over en weer.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 17:04

Goof schreef:
Geryon schreef:
Nog even op de vraag hoe snel afspreken. Ik spreek juist nooit snel af. Eerst een goeie voorselectie. :P

Maar die goede voorselectie hoeft ook niet twee maanden te duren toch??
Je merkt al snel genoeg in een gesprek een klik, overeenkomst, zelfde point of view of wat dan ook.

In twee maanden zou ik denk ik mijn interesse verliezen :') , maar een aantal gesprekken vind ik te weinig. De eerste gesprekken zijn vooral informatie uitwisselen. Leuk met diegene praten vind ik niet al genoeg om voor af te spreken. Omdat uit ervaring blijkt dat 9 van de 10 keer het alsnog niks zou kunnen worden :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 17:09

Ik vind het belangrijk om basaal te weten met wat voor persoon ik te maken heb en of onze mening over bepaalde zaken niet al te ver uit elkaar ligt, maar daarna spreek ik wel graag snel af. Ben niet zo'n whatsapper en ik merk dat ik snel mijn interesse verlies als het gesprek niet spannend genoeg blijft.. Het komt echt maar weinig voor dat ik eindeloos berichten kan uitwisselen met iemand zonder dat ik op een gegeven moment denk " :roll: laat maar". Gebeurt soms zelf al als ik een afspraak met iemand maak te ver in de toekomst :o