Goed punt petitparis.. Ik zou daar ook op die manier in staan.
Wat ik me afvraag trouwens... Hebben jullie een tekst onder je foto('s)? En zoja, wat voor tekst?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geryon schreef:Nou de meid die met mijn vriend gaat terwijl ze weet dat ie een vriendin heeft, krijgt het even hard terug. Zoiets doe je niet
Robijntjah schreef:![]()
Grappige is dat ik dus bij m'n huidige vriend (wat echt nog heel pril is) totaal geen onderbuik gevoel heb. Heb altijd gedacht dat dat aan mij lag maar sinds het over is met m'n ex geen seconde meer last van gehad![]()
Dat gevoel had dus gewoon gelijk en ik was geen paranoïde mens.
Weer wat geleerd: Onderbuik gevoel volgen!
suikermeisje schreef:Geryon schreef:Nou de meid die met mijn vriend gaat terwijl ze weet dat ie een vriendin heeft, krijgt het even hard terug. Zoiets doe je niet
Het is altijd nog dan je vriend die fout zit en in principe niet die meid.
Mijn eerste vriendje ging vreemd en weet dus donders goed hoe het heeft gevoeld. Toch waren er veel meer signalen dat je relatie niet klopt. Als ze het je vertellen is dan nog minder duidelijk dan die signalen. Ik pik liever zelf de signalen op en praat in mijn relatie dan dat m'n partner vreemdgaat en het me verteld wordt door een andere vrouw.
Mijn huidige vriend durf ik m'n hand voor in het vuur te steken dat hij niets met een ander zal doen. Dat heeft zo z'n redenen. M'n ex daarentegen heeft t nooit toegegeven maar signalen gaven toch heel wat anders en dan luister ik toch liever naar dat onderbuikgevoel.
Je kunt wel heel makkelijk de 'buitenstaander' de schuld geven van het verdriet wat je hebt van je vreemdgaande partner. Het is je partner die je dit aan doet en niet die ander..
Jildau schreef:Ik zou nooit degene willen zijn waarmee een man vreemd gaat.. Omdat ik niet mee wil werken aan het pijn doen van een ander. Maar ook niet omdat ik vreemdgaan een mega afknapper vind dus dan hoef ik die vent al niet, ook niet voor de lol. Daarnaast ben ik graag prioriteit en niet een scharreltje voor ernaast.
Jildau schreef:Er is niks uitgesproken want de duidelijkheid waar ik om vraag krijg ik niet. Geen idee wat hij wil en daar kan ik erg slecht tegen. Beetje het idee ook dat ik prioriteit nummertje 17549 ben zeg maar. Met veel moeite nu vrijdagavond afgesproken en denk dat ik dan maar ga vragen wat hij ervan vindt als ik een ander ga daten en nogmaals ga vragen wat hij nou eigenlijk wil.
Gracezellaa schreef:Helemaal mee eens..Zullen we weer terug gaan naar waar dit topic omdraait en niet blijven doorgaan over wie er wel en niet schuldig zijn aan vreemdgaan?