Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sabini

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:13

Hahahaha die berichten. Geniaal! :')

Goed punt petitparis.. Ik zou daar ook op die manier in staan.

Wat ik me afvraag trouwens... Hebben jullie een tekst onder je foto('s)? En zoja, wat voor tekst? :o

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:20

Geryon schreef:
Nou de meid die met mijn vriend gaat terwijl ze weet dat ie een vriendin heeft, krijgt het even hard terug. Zoiets doe je niet :n

Het is altijd nog dan je vriend die fout zit en in principe niet die meid.

Mijn eerste vriendje ging vreemd en weet dus donders goed hoe het heeft gevoeld. Toch waren er veel meer signalen dat je relatie niet klopt. Als ze het je vertellen is dan nog minder duidelijk dan die signalen. Ik pik liever zelf de signalen op en praat in mijn relatie dan dat m'n partner vreemdgaat en het me verteld wordt door een andere vrouw.

Mijn huidige vriend durf ik m'n hand voor in het vuur te steken dat hij niets met een ander zal doen. Dat heeft zo z'n redenen. M'n ex daarentegen heeft t nooit toegegeven maar signalen gaven toch heel wat anders en dan luister ik toch liever naar dat onderbuikgevoel.

Je kunt wel heel makkelijk de 'buitenstaander' de schuld geven van het verdriet wat je hebt van je vreemdgaande partner. Het is je partner die je dit aan doet en niet die ander..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:22

Ik blijf erbij. Tenzij die andere een bekende / vriendin van je is.
Dan vind ik ze beide fout.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-10-16 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:22

Als een meid bewust doorgaat ondanks dat ze weet dat mijn vriend bezet is heb ik er echt geen goed woord voor. Vind ik getuigen van weinig (zelf)respect.

Vriend hang ik aan z'n banketstaaf aan de hoogste boom...

Maar gelukkig hoef ik me bij mijn vriend geen zorgen te maken, hij zal zichzelf niet kunnen aan kijken meer, hij is heel principieel

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:24

Nou, zoals hier gezegd wordt sommigen dingen zijn voor de 'lol'. Kan dan ook getuigen van te weinig (zelf)respect. En bij dat secondlove zit je dus niet aan een relatie vast.. dat is voor een hoop het fijne eraan. Dat was bij mij echter niet het geval..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:27

:')

Grappige is dat ik dus bij m'n huidige vriend (wat echt nog heel pril is) totaal geen onderbuik gevoel heb. Heb altijd gedacht dat dat aan mij lag maar sinds het over is met m'n ex geen seconde meer last van gehad :')
Dat gevoel had dus gewoon gelijk en ik was geen paranoïde mens.
Weer wat geleerd: Onderbuik gevoel volgen!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:34

Robijntjah schreef:
:')

Grappige is dat ik dus bij m'n huidige vriend (wat echt nog heel pril is) totaal geen onderbuik gevoel heb. Heb altijd gedacht dat dat aan mij lag maar sinds het over is met m'n ex geen seconde meer last van gehad :')
Dat gevoel had dus gewoon gelijk en ik was geen paranoïde mens.
Weer wat geleerd: Onderbuik gevoel volgen!

Precies. Kwam ik ook toen achter. Ondertussen 14 maanden samen ofzo en 0x zoiets gehad. Zit wel goed. Die vriendin zou het namelijk niet eens van me aannemen dus zou dan geen zin hebben. En Tsja. Misschien egoïstisch (ja dat is het wel eigenlijk), maar zo zijn mensen nou eenmaal ook wel een beetje geboren. Vaak genoeg dat ik voor anderen kies en die situatie dus niet gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:41

Daar ben ik nu heel erg mee bezig. Ben dingen totaal anders aan het doen: Kiezen voor mezelf, m'n eigen leven bepalen eigenlijk. Soms heel eng dit nieuwe pad maar het levert me meteen heel veel op. Begin m'n grenzen veel beter op te merken en ook beter aan te geven. En ook in m'n nieuwe liefdesleven gaat het er heel anders aan toe! Ik zei toevallig van de week nog: Het was een kei harde les maar op welke andere manier dan ook had ik 'm niet geleerd (aangenomen :') ). Had dit echt zo nodig om van m'n oogkleppen af te komen.

Waar ik voorheen riep: Kan ik niet, lukt me niet pak ik nu alles aan. Ben zo in positieve zin veranderd!
Eigenlijk best trots op :o

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:06

suikermeisje schreef:
Geryon schreef:
Nou de meid die met mijn vriend gaat terwijl ze weet dat ie een vriendin heeft, krijgt het even hard terug. Zoiets doe je niet :n

Het is altijd nog dan je vriend die fout zit en in principe niet die meid.

Mijn eerste vriendje ging vreemd en weet dus donders goed hoe het heeft gevoeld. Toch waren er veel meer signalen dat je relatie niet klopt. Als ze het je vertellen is dan nog minder duidelijk dan die signalen. Ik pik liever zelf de signalen op en praat in mijn relatie dan dat m'n partner vreemdgaat en het me verteld wordt door een andere vrouw.

Mijn huidige vriend durf ik m'n hand voor in het vuur te steken dat hij niets met een ander zal doen. Dat heeft zo z'n redenen. M'n ex daarentegen heeft t nooit toegegeven maar signalen gaven toch heel wat anders en dan luister ik toch liever naar dat onderbuikgevoel.

Je kunt wel heel makkelijk de 'buitenstaander' de schuld geven van het verdriet wat je hebt van je vreemdgaande partner. Het is je partner die je dit aan doet en niet die ander..

Kom op houd jezelf niet zo voor de gek. Bewust meedoen is net zo goed fout. Dat je geen relatie/vriendschap met iemand hebt betekent niet dat het oke is om diegene willens en wetens zoiets aan te doen! Ik snap niet hoe mensen dit voor zichzelf goed kunnen praten. Dit is echt precies waarom er zoveel problemen zijn in de wereld, egoisme en het geen fiets boeien van een ander.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:21

Ik zou nooit degene willen zijn waarmee een man vreemd gaat.. Omdat ik niet mee wil werken aan het pijn doen van een ander. Maar ook niet omdat ik vreemdgaan een mega afknapper vind dus dan hoef ik die vent al niet, ook niet voor de lol. Daarnaast ben ik graag prioriteit en niet een scharreltje voor ernaast. :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:25

Jildau schreef:
Ik zou nooit degene willen zijn waarmee een man vreemd gaat.. Omdat ik niet mee wil werken aan het pijn doen van een ander. Maar ook niet omdat ik vreemdgaan een mega afknapper vind dus dan hoef ik die vent al niet, ook niet voor de lol. Daarnaast ben ik graag prioriteit en niet een scharreltje voor ernaast. :D

Nou inderdaad. Zou zo een vent nog niet willen joh. Vind zo iemand en degene die eraan mee doet echt twee stumperds samen.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 07:43

Toen ik erachter kwam dat mijn ex ging met de buurvrouw (die toen het begon net verhuisd was), ben ik toch wel enorm boos ook op haar geweest hoor. Ze wist van mijn bestaan, ze kende mij... hoe kun je dan met een gozer gaan appen en afspreken waarvan je dat weet?
Tuurlijk ook enorm boos op m'n ex, maar moet ze beide niet tegen komen.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 08:16

Zullen we weer terug gaan naar waar dit topic omdraait en niet blijven doorgaan over wie er wel en niet schuldig zijn aan vreemdgaan?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 09:13

Hoe staan jullie tegenover met twee tegelijk daten? En wanneer is dat not done?

Date nu 2 maand met iemand maar dat verloopt op dit moment zo ontzettend moeizaam vanaf zijn kant.. En heb wel leuke gesprekken met een ander maar daar nog nooit mee afgesproken omdat ik al met nummer 1 aan het daten was. Vinden jullie het fout om dan een keer met nummer 2 af te spreken? Of moet ik dan eerst nummer 1 afsluiten?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 09:22

Ik zeg gewoon doen, je bent aant daten en het loopt moeizaam. Als deze leuk is gewoon lekker daten :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 09:24

Ligt eraan wat je onder daten verstaat denk ik. Als je alleen met elkaar afspreekt zonder echt uit te hebben gesproken dat het serieus/exclusief is... Zelf zou ik het wel zeggen tegen de eerste, of dat eerst afsluiten.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 09:27

Er is niks uitgesproken want de duidelijkheid waar ik om vraag krijg ik niet. Geen idee wat hij wil en daar kan ik erg slecht tegen. Beetje het idee ook dat ik prioriteit nummertje 17549 ben zeg maar. Met veel moeite nu vrijdagavond afgesproken en denk dat ik dan maar ga vragen wat hij ervan vindt als ik een ander ga daten en nogmaals ga vragen wat hij nou eigenlijk wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 09:45

Nou Jildau, dan lekker voor jezelf kiezen en daten met nr 2 :j

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 09:47

Vreselijk is daten toch, ik heb er soms echt genoeg van. Maar ik ben het eens met relaxed

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 09:48

Jildau schreef:
Er is niks uitgesproken want de duidelijkheid waar ik om vraag krijg ik niet. Geen idee wat hij wil en daar kan ik erg slecht tegen. Beetje het idee ook dat ik prioriteit nummertje 17549 ben zeg maar. Met veel moeite nu vrijdagavond afgesproken en denk dat ik dan maar ga vragen wat hij ervan vindt als ik een ander ga daten en nogmaals ga vragen wat hij nou eigenlijk wil.

Niet kiezen is ook kiezen ;)
Als deze man je niet geeft wat jij wil heeft hij kennelijk al lang zijn keuze gemaakt. En jij bent niet zijn keuze ;)
Lekker daten met een ander dus. En vrijdagavond ook je tijd er niet meer aan verspillen.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 09:53

altijd je gevoel volgen. Mannen die niet kunnen kiezen/duidelijkheid geven of dit niet op z'n minst toegeven/onder woorden brengen (kan altijd dat er iets is waardoor ze twijfelen oid), die gaan dat nooit kunnen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 10:17

Toch is het lastig want we hebben het zo leuk als we samen zijn en het was de eerste keer dat ik echt dat liefde op het eerste gezicht gevoel had. Maar het kost me veel energie op deze manier dus denk dat ik de hoop dat het beter wordt maar op moet geven, hoe pijnlijk ook want ben wel echt gek op hem. Hij heeft nu zijn werk afgezegd zodat ik vrijdagavond kan komen dus vind niet gaan geen optie. Spreek ook liever even in het echt met hem.

Furrow: inderdaad! Mijn oma ging mij even vertellen hoe heerlijk deze periode is en dat ik ervan moet genieten. Euh hoe dan? :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 10:21

hahah echt he, ik ben gewoon terug manloos maar ga even niet zoeken. Ik heb het echt gehad

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 10:21

Gracezellaa schreef:
Zullen we weer terug gaan naar waar dit topic omdraait en niet blijven doorgaan over wie er wel en niet schuldig zijn aan vreemdgaan?
Helemaal mee eens..

@Jildau: met twee tegelijk daten vind ik pas 'not done' als je met één van de twee naar bed gaat. Het ligt ook helemaal aan de intentie die je hebt. En de intentie die je date heeft..
Als je al het gevoel hebt dat je prioriteit nummertje zoveel bent, weet je toch genoeg? ;)

Anyhow.. ik ben nog steeds nieuwsgierig naar de tekst in jullie tinder-profiel. En hoe belangrijk vinden jullie zo'n tekst? :o

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 10:35

Sabini schreef:
Anyhow.. ik ben nog steeds nieuwsgierig naar de tekst in jullie tinder-profiel. En hoe belangrijk vinden jullie zo'n tekst? :o

Mijn 1e zin was:
Wil jij kinderen? Swipe me weg en de mazzel, ik niet namelijk.

:+ :+