Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:gohya schreef:Bij een gebits behandelaar betaal je alleen als er iets behandeld moet worden.Is er alleen na gekeken,dan betaal je helemaal niks.
Tandarts hoor ik vandaag,die komt hier vanmiddag.
Maar wel voorrijkosten toch?
karuna schreef:Klopt dat is het, eigenlijk is het beleefd om het laatste stukje te laten liggen. Hiermee laat je aan de gastheer of vrouw zien dat er niet te weinig is geserveerd. Maar ja zo zonde om dat laatste stukje zielig alleen in een bakje te laten liggen huilen. Dus ik vraag altijd netjes en knaag het daarna op
Sammie schreef:Dat is wel bij meer beroepen zo. Ik vermoed zomaar dat een buschauffeur ook wel eens snel naar de wc gaat als hij vijf minuten moet wachten op een busstation.
Judith_ schreef:Nep bloed of bloed van een mens zou niet geaccepteerd worden door het lijf van een hond. Wel bestaat er een hondenbloedbank waar je als baasje je hond bloed kan laten doneren.
wortelsussie schreef:Als een dier, neem even een hond, tijdens een operatie teveel bloed verliest en dus bloed bij moet krijgen, is dit bloed dan van dieren of mensen? Of is dit 'nep' bloed, dus gemaakt?