Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 09:58

Zag een bijna perfecte verzorgplek voorbij komen, mis paarden zo, maar heb voorlopig simpelweg geen tijd/energie -O-

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 11:03

Eske_B schreef:
Zag een bijna perfecte verzorgplek voorbij komen, mis paarden zo, maar heb voorlopig simpelweg geen tijd/energie -O-

+1 hier ook net een contract gekregen en daarnaast gewoon erg druk met andere dingen

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 15:04

Mijn moeder die doodleuk aan mijn baas verteld dat ik vanaf de zomer nieuw werk heb. Maar dat weet ik pas vanaf dinsdag, dus ik heb dat nog niet aan mijn baas kunnen vertellen.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 17:00

nicole_floor schreef:
Mijn moeder die doodleuk aan mijn baas verteld dat ik vanaf de zomer nieuw werk heb. Maar dat weet ik pas vanaf dinsdag, dus ik heb dat nog niet aan mijn baas kunnen vertellen.

Ik geloof indd ook dat ik heel erg boos zou zijn op mijn moeder.
Dit is niet aan haar om er uberhoudt er over te hebben met je baas.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 17:00

Dat er niks gevraagd word maar gewoon medegedeeld en verwacht word dat ik help.......en mijn eigen planning moet ik maar vergeten, want ja mijn ouders zijn belangrijker. {:)-:(

Ikke ikke en de rest kan stikke.........

En balen dat het vinden van een huisje ook niet echt wil lukken....misschien toch maar eens kijken of er toch iets van voorrang te regelen is anders verkas ik wel richting auto en ga ik daarin wonen al zal dat niet echt fijn zijn. :=

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 18:44

wemkelover schreef:
nicole_floor schreef:

Ik geloof indd ook dat ik heel erg boos zou zijn op mijn moeder.
Dit is niet aan haar om er uberhoudt er over te hebben met je baas.

Nee precies, was ook best pissig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 00:55

De auto die recht op mij af kwam toen ik op de fiets zat... Gelukkig zag de bestuurder mij nog op tijd.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 08:16

__Sannne schreef:
En zulk soort Nederlandse first world problems zijn dus mijn ergenis van de dag. :')

Echt he? Mijne dus ook. Anderzijds ook jaloers op het feit dat je je daar druk om kunt maken.

Saleisha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 13:46

Heb eindelijk de luie zondag waar ik al weken naar uit kijk maar kan er totaal niet van genieten nu..

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 14:44

Zand in Mn bed

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 20:19

Aan mezelf het wilde nog niet eens lukken om op het goede been licht te rijden. -O-

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 21:35

Ik heb me vooral aan mezelf geërgerd; ik heb hoofdpijn, ben niet vooruit te branden en heb uitstel gedrag waar je u tegen zegt :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 21:37

Mijn buikpijn

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 21:56

Dunglish. Dear lord. Als je het niet kunt, doe het dan gewoon niet :roll:

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 22:26

Steeph schreef:
Dunglish. Dear lord. Als je het niet kunt, doe het dan gewoon niet :roll:

Bijna alle colleges gegeven door Nederlanders...

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 12:37

Aan mijn dijen :+

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 12:49

Aan mijn mega onprofessionele groepje waar ik mee moet werken op school, voor een echte klant...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 13:13

Aan een collega die vragen aan mij gaat stellen over zijn werk over dingen die hij makkelijk zelf kan ontdekken wanneer hij verder kijkt fan z'n neus lang is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 17:18

Dat ik vandaag vanaf half 11 uur tussenuren had voor het college van 14:20 uur. Is het eindelijk zover, komt de docent niet opdagen. Heel erg fijn. Had dus gewoon lekker om half 11 naar huis kunnen gaan.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 19:27

Dat UPS zegt dat ik niet thuis was terwijl ik dat wel was en geen bel heb gehoord plus geen briefje in de bus.
En dit 10 minuten was voordat de klantenservice dicht ging dus ze de bezorger ook niet meer konden bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 10:35

Eigenlijk al bijna een hele week. Mijn vader die bij de minste scheet van mijn moeder weer belt en zich wentelt in zelfmedelijden. Ze zijn aan het scheiden dus mijn moeder is blijkbaar door en door slecht.

Maar ik erger mij vooral aan het feit dat hij gisterenavond belde en liet weten niet meer naar mijn verjaardag te komen as mijn moeder er is en dat ik maar moet kijken of ze vroeger weg kan en dat hij erna nog komt. Nou pech hoor {:)-:( Hij doet lastig, niet mijn moeder. Elk verhaal heeft 2 kanten. Ik ging op mijn verjaardag aankondigen dat ik zwanger ben. Nou, als hij er niet is, dan heeft hij pech, kan hij het maar van een ander horen. Bah, klein kind dat het is {:)-:( :r

DarkCupid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 10:39

DeMolenhoek schreef:
Eigenlijk al bijna een hele week. Mijn vader die bij de minste scheet van mijn moeder weer belt en zich wentelt in zelfmedelijden. Ze zijn aan het scheiden dus mijn moeder is blijkbaar door en door slecht.

Maar ik erger mij vooral aan het feit dat hij gisterenavond belde en liet weten niet meer naar mijn verjaardag te komen as mijn moeder er is en dat ik maar moet kijken of ze vroeger weg kan en dat hij erna nog komt. Nou pech hoor {:)-:( Hij doet lastig, niet mijn moeder. Elk verhaal heeft 2 kanten. Ik ging op mijn verjaardag aankondigen dat ik zwanger ben. Nou, als hij er niet is, dan heeft hij pech, kan hij het maar van een ander horen. Bah, klein kind dat het is {:)-:( :r

Wat ontzettend kinderachtig van hem. Maar, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 10:41

DeMolenhoek schreef:

Herkenbaar helaas.... mijn ouders zijn al 5 jaar gescheiden, maar ineens doet mijn vader moeilijk.... Hadden laatst een etentje van hem, nodigde hij zelf mijn moeder uit. Nu as weekend sinterklaasviering bij mijn broer. Nee ik kom niet, als ma ook komt. Wij over een tijdje etentje op kerstavond, weer hetzelfde. Ok dan niet. Wij wilden ook een aakondiging ergens van gaan doen op kerstavond. En dan is hij er maar niet bij hoor, hij zoekt het maar uit....

Gefelicireerd met je zwangerschap!

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 11:01

Liefde..

DarkCupid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 11:01

Ik irriteer mij aan dat ik een bitje 2 weken terug besteld had,en postNL die kwijt is geraakt. Ze hebben een onderzoek ingesteld tot 22 December, maar ik heb het 16 en 17 december echt nodig, op wedstrijd... fiets postNL.