Gister redelijk weer, droog en niet veel wind. De temperatuur de hele dag rond de 6 graden.
Nu trekt de wind flink aan, ziet er erg grijs uit buiten. De luchtdruk is naar beneden gekeldert vannacht van gister 1010 naar nu 998. Temperatuur nog geen idee van, voelt wel koud aan. Brr.
Vieze miezer wij krijgen hier natte sneeuw hoorde ik op de radio... Dat kan ik wel aan
PrizTwir
Geplaatst: 28-01-15 11:07
hier miezer, grijs en harde wind.
Anoniem
Geplaatst: 28-01-15 12:28
Vndaag wordt het nog het nog stormachtig, vooral aan de kust. Ook veel neerslag, er komt een buienlijntje over wat ze een bow echo noemene, als die bepaalde vormen aanneemt zoals dus een bow kan er heel veel neerslag, maar ook valwinden uit komen. Ook kan het hier en daar onweren. Vanavond wordt het geleidelijk kouder. Morgenochtend zal het nog regenen maar in de loop van de dag gaat het over in natte sneeuw. Morgenavond en nacht krijgen we serieuze sneeuw, maar de kaarten laten nog niet duidelijk zien waar. Wel kun je rekenen op plaatselijk 10 cm of meer. De kust kan last krijgen van het snow-lake-effect. De zee is nog warm, er komt hele koude lucht over heen, de zee gaat verdampen en hoe harder dat gaat stijgen hoe meer sneeuw er direct weer omlaag komt.
Vrijdag en zondag wordt er ook nog sneeuw verwacht. Dus voorlopig zitten we in winters weer
Oh nee he, dan krijgen we van die vieze sneeuw als vorige keer. Eerst veel regen en daarna sneeuw , word van die blubssneeuw en dat dan minimaal 10 cm.Daarna lekker aanvriezen en elke stap word een gevaar voor eigen leven
Moet morgen ochtend 7 uur weer op fiets zitten , vast niet zo'n bui als zaterdag
Ik denk dat we met sneeuw in de aqua Mundo liggen volgende week ^^
Shirley
Geplaatst: 28-01-15 13:15
Je hebt ook altijd kans op een miljoen in de Staatsloterij, moet ook nog steeds hier vallen
Anoniem
Geplaatst: 28-01-15 13:16
Shirley schreef:
Je hebt ook altijd kans op een miljoen in de Staatsloterij, moet ook nog steeds hier vallen
fique
Geplaatst: 28-01-15 13:18
Ik heb toch liever sneeuw dan regen. Vind het nu wel al kouder worden. En begint nu toch wel te stormen. Ben zo blij dat ik het hooi voor vanmiddag alvast voor de stallen heb gegooid...
Veulen84
Geplaatst: 28-01-15 13:22
Shirley schreef:
Die van de postcodeloterij die viel verdulleme net naast me huis. Dat heb ik met sneeuw nou ook altijd.