Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
paddington schreef:Ik heb vandaag wat meegemaakt met een advertentie op facebook.
Ik heb 3 niet gebruikte benchen staan die ik in het verleden gebruikte voor opvang hondjes die tijdelijk bij ons in huis waren.
Dus die zet ik te koop op een huisdierenpagina voor een klein bedrag.
Zet er een dwaze figuur onder mijn foto .. Deze heb ik laatst buiten gezet in de zelfde wijk waar jij woont..
Dus met andere woorden ze beschuldigd mij van diefstal.
Ik heb maar gevraagd wat ze er nou precies er mee wil zeggen want ik heb foto's genoeg met honden in deze benchen bij mij thuis.
saabine schreef:Nou hier is het weer raak hoor..
Had een tijdje terug al verteld van mijn uggs die ik even moest filmen terwijl ik op fruit stampte.
Nu biedde iemand weer mijn vraagprijs, ik ga akkoord en vraag of ze het wil ophalen of verzenden.
Krijg ik een mail terug dat haar broer het dan komt halen omdat ze zelf veel werkt.
En of ik ze dan aan wil doen en even op zijn handen wil gaan staan en weer ermee draaien.
Serieus wat voor mensen leven er op deze wereld?![]()
Ga ik uiteraard niet meer op reageren.
saabine schreef:Nou hier is het weer raak hoor..
Had een tijdje terug al verteld van mijn uggs die ik even moest filmen terwijl ik op fruit stampte.
Nu biedde iemand weer mijn vraagprijs, ik ga akkoord en vraag of ze het wil ophalen of verzenden.
Krijg ik een mail terug dat haar broer het dan komt halen omdat ze zelf veel werkt.
En of ik ze dan aan wil doen en even op zijn handen wil gaan staan en weer ermee draaien.
Serieus wat voor mensen leven er op deze wereld?![]()
Ga ik uiteraard niet meer op reageren.