Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimbers schreef:Je moet beide bedrijven benaderen en bij beide je verhaal doen. Ook zelf een beetje hard daarin zijn anders wordt je zo onder de tafel geluld.
bridgetF schreef:zit je nog binnen de 8 dagen zicht termijn, gewoon dekbed terug sturen.
calice schreef:Na een hele tijd meelezen heb ik er ook een hoor, ik verkoop normaal (bijna) nooit via marktplaats maar heb nu toch maar ons vorige bed er op gezet. Het was een heel duur bed maar omdat we al een nieuwe hebben mag hij voor een prikkie weg.
Nu had ik iemand die wou komen kijken. Ok, prima maar wel in de avond of in het weekend als mijn vriend thuis is aangezien ik hier ook een dreumes rond heb lopen en niet weet wat voor mensen ik in huis haal. Maar de persoon in kwestie wou enkel en alleen voor het bed komen kijken als mijn partner niet thuis zou zijn, Ja daaaag dan gaat het over
.
Kirsha schreef:calice schreef:Na een hele tijd meelezen heb ik er ook een hoor, ik verkoop normaal (bijna) nooit via marktplaats maar heb nu toch maar ons vorige bed er op gezet. Het was een heel duur bed maar omdat we al een nieuwe hebben mag hij voor een prikkie weg.
Nu had ik iemand die wou komen kijken. Ok, prima maar wel in de avond of in het weekend als mijn vriend thuis is aangezien ik hier ook een dreumes rond heb lopen en niet weet wat voor mensen ik in huis haal. Maar de persoon in kwestie wou enkel en alleen voor het bed komen kijken als mijn partner niet thuis zou zijn, Ja daaaag dan gaat het over
.
Hij wilde hem dan zeker ook meteen uitproberen