Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 17:21

wyoming schreef:
Dit werd er beloofd:
[ Afbeelding ]

Zo ziet het er uit:

[ Afbeelding ]

Er is er echt geen 1 zonder beschadiging aan de muur vanaf gekomen. En het is niet alleen de verf maar ook het stucwerk

:oo Dat zou voor mij klachtwaardig zijn naar de fabrikant. En op hun kosten de boel laten oververven.

Paard en teen :(:) geen goede combinatie. Sterkte

DeEenhoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 17:26

Aan het feit dat ik vandaag een draak van een taak heb opgepakt op werk, maar vervolgens te horen krijg dat ik mn overige werk niet moet laten liggen :')
Sorry dat ik ook alleen maar probeer zoveel mogelijk resultaat te creeëren en daardoor de belangrijkste/grootste taken eerst oppak hahaha
Gelukkig vanaf November een andere baan dus het gaat goedkomen *\o/*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 17:50

wyoming schreef:
Dit werd er beloofd:
[ Afbeelding ]

Zo ziet het er uit:

[ Afbeelding ]

Er is er echt geen 1 zonder beschadiging aan de muur vanaf gekomen. En het is niet alleen de verf maar ook het stucwerk

:')
Die zullen zich vast ergens met kleine lettertjes hebben ingedekt dat dit gladde muren betreft en dat ze niet verantwoordelijk zijn voor schade aan schilderwerk ofzo. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 18:00

Volgens mij is er een motor club aan het spelen. Wat een takke herrie.

Afbeelding
Hoe ik de rode kool gedaan heb, maar heeft wel gewerkt.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 18:09

De rode kool heeft zich kranig geweerd #)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 18:14

Moest mijn duim wel een keer vernieuwen met tape, maar zonder zag ik het niet zitten. :')

Loop alleen tegen de rest aan te hikken. :=

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 18:17

Ik heb er aan geërgerd dat ik vandaag weeeeeer de konijnen moest uitmesten, en morgen de andere helft.
En een taak over moest nemen omdat iemand ergens last van had en naar huis ging.

Als ik dat doe met mijn chronische pijn en vooral de ontsteking
die ik in mijn schouder heb zitten of in de Achilles dan zit ik de hele week wel thuis.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 18:31

Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs, Fotolijstje *\o/*

Ik ben ontzettend moe en ik moet nog gaan koken. Geen zin, maar ja dan heb ik geen eten. Dus zo toch maar aan de slag.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 18:35

Bezorger van DHL. Laptop besteld van 2000.-, voor ontvangst moest getekend worden. Komt mijn buurman aan dat ie een pakket heeft aangenomen van een bezorger op straat omdat die bezorger ons huisnummer niet kon vinden..

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 18:39

Fotolijstje gefeliciteerd!!!

Ineke niet toevallig iets in de vriezer van dat je een keer teveel hebt gekookt?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 18:53

Suzanne F. schreef:
wyoming schreef:
Dit werd er beloofd:
[ Afbeelding ]

Zo ziet het er uit:

[ Afbeelding ]

:')
Die zullen zich vast ergens met kleine lettertjes hebben ingedekt dat dit gladde muren betreft en dat ze niet verantwoordelijk zijn voor schade aan schilderwerk ofzo. -O-

Zoooo ja wat poedersuiker!
Ik ben erg benieuwd naar hun kleine letters en de reactie hierop..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 19:33

DuoPenotti schreef:
Ineke niet toevallig iets in de vriezer van dat je een keer teveel hebt gekookt?

Nee, heb toch gekookt. Mag toch rtl boulevard niet kijken dus mooi excuus om te koken. Nú sperzieboontjes met aardappeltjes, slavink en verse jus <3

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 20:22

Via Facebook lezen dat onze vaste dierenarts praktijk overgenomen is door Evidensa, de eigenaar (vaste da) weg gaat en dit al vanaf 1 juli zo was.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 20:31

Arethe schreef:
Via Facebook lezen dat onze vaste dierenarts praktijk overgenomen is door Evidensa, de eigenaar (vaste da) weg gaat en dit al vanaf 1 juli zo was.

Lekker is dat dan…

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 20:32

Steeds meer worden er Evidensa lees ik. Weet niet of dat zo gunstig is.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 20:35

Dat is totaal niet gunstig… Betekent vooral heel duur en weinig echte aandacht voor dier en eigenaar.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 20:39

De praktijk waar ik met mijn paard zit blijkt ook Evidensia. Er ligt een beste rekening, maar ik had wel een arts die heel goed meedacht en die ik wel vijf keer telefonisch nog heb gesproken na het eerste consult := Daar hebben ze niks voor in rekening gebracht..

Wij hebben een bod gedaan en nu duurt het veel te lang tot het morgen is %)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 20:41

Ja ik haat het ook.

Vorig jaar is mijn kat tijdens de vakantie in de opvang erg ziek geworden.
Moest op een zaterdagnacht met spoed naar de DA.
En juist z’n praktijk had dienst, dus geen keuze.

Gelukkig is de operatie op zijn bejaarde leeftijd goed gegaan.
Maar voor mijn portemonnee en de vakantie vibe was het erg slecht.

Dood eng dat je er dan zelf niet bij kan zijn.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 21:22

Hoeveel mensen zich vreselijk asociaal gedragen op een vakantie resort... Roken bij de kinderdisco (ga dan ff 10m verderop zitten, niet tussen de kinderen), kinderen om half 2 snachts langs andere kamers laten rennen/gillen/schreeuwen, insttucties van medewerkers compleet negeren of zelfs er tegenin gaan, constant eigen muziek op standje 100 afspelen bij het zwembad (terwijl er dus al muziek word afgespeeld), 4 glazen drinken/borden met eten pakken en maar 1 opdrinken/eten en pleite...

Pfff ik kan daar zo slecht tegen. Gedraag je gewoon fatsoenlijk!

En dat er echg elke avond disco/feest/muziek of wat dan ook is en dan ook echt tot 23.00u. En altijd de boxen richting deze kamer uiteraard :+. Het is een familie resort, houd ook even rekening met de kleine kinderen die dus om 21.00u wel op bed liggen en willen slapen en er morgenochtend om 7.00u weer uit zijn (en dus ook aan de ouders daarvan :+ )

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 21:33

Te lang bezig geweest met de hoge drukreiniger.
Nu doen mijn heupen flink pijn van het lange staan

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 21:44

iirrssjjee schreef:
Hoeveel mensen zich vreselijk asociaal gedragen op een vakantie resort... Roken bij de kinderdisco (ga dan ff 10m verderop zitten, niet tussen de kinderen), kinderen om half 2 snachts langs andere kamers laten rennen/gillen/schreeuwen, insttucties van medewerkers compleet negeren of zelfs er tegenin gaan, constant eigen muziek op standje 100 afspelen bij het zwembad (terwijl er dus al muziek word afgespeeld), 4 glazen drinken/borden met eten pakken en maar 1 opdrinken/eten en pleite...

Pfff ik kan daar zo slecht tegen. Gedraag je gewoon fatsoenlijk!

En dat er echg elke avond disco/feest/muziek of wat dan ook is en dan ook echt tot 23.00u. En altijd de boxen richting deze kamer uiteraard :+. Het is een familie resort, houd ook even rekening met de kleine kinderen die dus om 21.00u wel op bed liggen en willen slapen en er morgenochtend om 7.00u weer uit zijn (en dus ook aan de ouders daarvan :+ )

Dankjewel voor de herinnering waarom ik ook alweer niet naar zulke resorts moet willen gaan. Vooral dat roken en graaien hadden we erg last van.ook gewoon naast je aan het zwembad. De ene na de andere.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 22:00

Daarom zie je mij echt niet op zulk soort parken. Kost nog veel ook.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 22:02

Suzanne F. schreef:
Daarom zie je mij echt niet op zulk soort parken. Kost nog veel ook.

Dat valt dan wel weer mee vind ik... €2.000,- voor 2 volwassenen en een 2 jarige voor 12 dagen.... Verder nergens omkijken naar qua bijkomende kosten :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 22:04

Met kinderen denk ik wel ideaal, maar nee mijn vakantie was hotel met ontbijt en voor de rest lekker zelf op zoek naar leuke restaurantjes om te gaan eten. Heerlijk, elke dag weer een verrassing.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 22:42

De buurvrouw is weer bezig...dit keer heeft ze ons buurjongentje van 5 jaar oud helemaal verrot gescholden omdat hij toevallig in de buurt van haar huis aan het spelen was. Toen zijn vader maar even verhaal ging halen zei ze "oh, dan had ik hem verward met een ander kind."

Er zit een groot grasveld voor het huis van mevrouw. Kinderen, tieners, alles hangt daar rond. Maar zij is van mening dat die kinderen haar bewust lastig vallen, stalken en bedreigen, dus ze gaat er keer op keer scheldend achteraan. Af en toe met het nodige gereedschap of een enkele keer zelfs een mes in dr handen.
De politie doet er niks aan want "het is niet erg genoeg, en mevrouw heeft mentale problemen." Dus waarschijnlijk zal er eerst wel echt fysiek geweld aan te pas moeten komen voordat die iets gaan doen.

En elke keer als ik haar hoor tieren hou ik mij maar heel goed schuil, want ze mag mij niet, dus je kan je voorstellen hoe het gaat als ik in de buurt van haar kom :+