Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 19:18

Zebrastreep schreef:
Paard die niet zo goed weet wat ze met zichzelf aanmoet door haar hengstigheid.

Maar om nu zo wild te doen en dan te denken oh ik kan wel even rollen met zadel slaat weer nergens op :( gelukkig ging het net goed allemaal.

En daarna 10 rondjes in galop door de bak.

En als ik haar aanraakte reageerde ze heel kribbig. Het is dit keer wel heel heftig

Eerste hengstigheid van het jaar is vaak wat heftig geloof ik :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 19:19

Nouja als ik naar mezelf kijk kan ik zo nu en dan - vooral in de ochtend- wel een dosis AI gebruiken. :')

Nee zonder gekheid. Op LinkedIn nog wel. :))

Ik erger me want ik moet dit weekend bepaalde dingen doen waar ik tegenop zie en ik ben eigenlijk toe aan rust. Dat moet dan maar even wachten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 20:01

imaudy schreef:
Zebrastreep schreef:
Paard die niet zo goed weet wat ze met zichzelf aanmoet door haar hengstigheid.

Maar om nu zo wild te doen en dan te denken oh ik kan wel even rollen met zadel slaat weer nergens op :( gelukkig ging het net goed allemaal.

En daarna 10 rondjes in galop door de bak.

En als ik haar aanraakte reageerde ze heel kribbig. Het is dit keer wel heel heftig

Ik hoop het zo heftig heb ik het nog nooit gezien :( Ze gaat waarschijnlijk toch dit jaar gedekt worden, dan mag ze wel hengstig zijn, maar de rest van de tijd mag ze ook wel een beetje normaal doen :')

Ze is overigens ook behoorlijk vals naar andere paarden, ze wil knuffelen met de ruinen maar tegelijk wil ze dat ook niet en bijt dan flink.

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 20:50

M'n man die naar Roosendaal is gegaan met dit poedersuiker en dat ook nog zn telefoon bijna leeg is. Wat zal ik lekker slapen straks

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 22:09

Mijn hoofd en het geheugen ervan. Jeetje ik had afgesproken wat te doen vandaag en kom er nu net achter dat ik het compleet vergeten ben. Gelukkig is het opgelost door anderen maar ik voel mij nu zo banketstaaf...

Ik moet dingen echt beter op gaan schrijven.

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 22:31

Waarom staat het raam van de badkamer open :brr: :brr: :?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 22:32

Ik heb zo een idee omdat iemand hem open heeft gedaan en niemand hem gesloten heeft, maar ik zou me kunnen vergissen. :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 22:35

Roosch schreef:
Ik heb zo een idee omdat iemand hem open heeft gedaan en niemand hem gesloten heeft, maar ik zou me kunnen vergissen. :+

:')

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 22:38

Roosch schreef:

:D :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 22:41

Roosch schreef:

Nope. Ghost.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 22:45

En ik ben de weg kwijt betreffende Gemeentebelasting. Eerst geen kwijtschelding en nu ineens wel.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 22:46

Beter als andersom

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 22:56

Dat zeker, maar snap er niks meer van.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 23:58

Ik heb me vandaag bijzonder erg geerderd aan de water en rioolbeheerders hiero, die zonder toestemming of kennisgeving ons perceel op komen, zelfs een boom kappen (!!) op ons perceel om er makkelijker bij te kunnen. Manlief heeft ze aangesproken en toen gaven ze dus aan dat het gemeentegrond was. Nou maat, mijn koopakte zegt van niet.

Merk echt dat me dat de hele dag heeft beziggehouden. Kan toch niet zomaar? !

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 00:10

Zebrastreep schreef:
imaudy schreef:

Ik hoop het zo heftig heb ik het nog nooit gezien :( Ze gaat waarschijnlijk toch dit jaar gedekt worden, dan mag ze wel hengstig zijn, maar de rest van de tijd mag ze ook wel een beetje normaal doen :')

Ze is overigens ook behoorlijk vals naar andere paarden, ze wil knuffelen met de ruinen maar tegelijk wil ze dat ook niet en bijt dan flink.

Volgende week doet ze weer net of die ruinen niet bestaan :')

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 08:23

Roosch schreef:

Denk dat dat het is :+
Normaal is ie namelijk altijd dicht

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 09:03

Hutcherson schreef:
Ik heb me vandaag bijzonder erg geerderd aan de water en rioolbeheerders hiero, die zonder toestemming of kennisgeving ons perceel op komen, zelfs een boom kappen (!!) op ons perceel om er makkelijker bij te kunnen. Manlief heeft ze aangesproken en toen gaven ze dus aan dat het gemeentegrond was. Nou maat, mijn koopakte zegt van niet.

Meen je niet? :oo ik had de politie gebeld. Zomaar een boom kappen op jouw grond?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 09:12

Roosch schreef:
Hutcherson schreef:

Meen je niet? :oo ik had de politie gebeld. Zomaar een boom kappen op jouw grond?

Ik zou er niet te hard op rekenen dat de politie komt. Had een jaar geleden een klusjesman van de woningbouw die de nieuwe omheining van het huurpand van de woningbouw dacht vast te zetten in de muur van mijn koopwoning. Politie gebeld maar die hadden er geen zin in. "Geen zaak voor ons meneer".

Uiteindelijk de woningbouw gebeld met de mededeling dat hun klusjesman een bedrijfsongeval zou krijgen als ie zou gaan boren in prive-eigendom. Dat hielp. O:)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 09:17

Hutcherson schreef:

Zo he, wat belachelijk :oo Ik kan me voorstellen dat dat je de hele dag heeft beziggehouden.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 09:28

Collega die overal stress om maakt maar vervolgens de stress nog groter te maken door te doen waar ze zelf zin in heeft.

Ja, het is vervelend als er iemand ziek is.
Ja, dat lossen we met zn allen gewoon op door elkaars bewoners over te nemen. En elkaar te steunen.

Kregen we al hulp van de verpleegkundige, en van iemand van etage boven.

De betreffende dame was om half tien al klaar. Dus neemt een bewoner over van collega die achter liep, moest er nog twee. Ondanks dat je die bewoner alleen kan doen, eistte de beste collega ook nog eens hulp van de ander die al achter liep.
Ik was, met twee extra medicijnen delen en een extra (langzame) bewoner in de kleren te helpen, zelf om 1015 klaar. Een normale tijd!

Maar doordat mijn eisende collega, die daar niet eens recht op heeft, bij mijn achter lopende collega liep te trekken, liep mijn achterlopen de collega dus met één medicijn delen en één bewoner wassen achter.

Om 10:20 kom ik er achter dat die laatste bewoner die op haar route stond niet is gedaan, en nog in bed ligt.
Dus ik, huppatteey, dan maar geen pauze, omhoog en bewoner uit bed halen.

De stress veroorzakende collega ging mooi op pauze want: "dat had ze wel verdiend!" De stagiaire die niet eens pauze had gehad, werd aan het "op het toilet zetten" gezet. En toen kwam even bij mij de stoom uit mijn oren.

Collega en stagiaire onder de arm gepakt om 10:40 en hardop gezegd. Eerst 15 minuten pauze. Laatje dametje paniek zelf maar even lopen, zij heeft 25 minuten met haar kont in de stoel gezeten!

Op pauze begon dametje paniek weer naar de stagiaire. "Jij gaat zo dit doen, en dan dat doen, en dan zus doen."
Ik er tussen.
"Nadat haar 15 minuten pauze voorbij zijn. Ook stagiaires hebben recht op pauze."
Haar hoofd werd rood!

Dit is niet de eerste keer dat het klapt tussen haar en mij.
Paar weken terug ook al, omdat ze nalatig was naar de gezondheid van een bewoner.

Dit wordt een rondje teamleider. Want dit kan echt niet zo!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 10:01

Eindafrekening van de energie binnen... even 513 euro aftikken. (ga sowieso bellen vandaag want er klopt volgens mij geen tiet van)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 10:13

Het staat altijd in de rekening uitgelegd waarom het bedrag vandaan komt he? Dat kan je zo zelf nakijken met verbruik, tarieven en belastingen enzovoorts.
Wel balen!

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 10:20

Ik kom weer even zeiken over het weer hoor! Het is toch vreselijk! Gisteravond rond 18:00u heeft het westen van het land een enorme plons water gehad in 10 min tijd. Het was echt niet normaal hoe hard en hoeveel water er viel in korte tijd -:(- Conclusie weilanden onder water en mijn paard kan dan dus sowieso een week niet naar buiten :r

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 10:24

Ik vind het al knap dat ze bij jullie überhaupt in het weiland kunnen. De rest van het westen hoeft dat niet te proberen vanaf oktober tot maart/april := Daarpm ga ik alleen op stallen staan die ook paddocks hebben.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 10:57

Maralyn ik vind je lief.
Heel goed om op te komen voor je stagiaire.

Net mri van heup gehad. Met contrastvloeistof.
Verdoving werkte niet goed en was pijnlijk.
Daarna, ben nogal eigenwijs, zelf in de auto willen stappen. En toen klapte heup weg en hing ik half op de grond.
Echtgenoot bozig, laat mij dan helpen.

Erger mij aan mijn eigenwijsheid.