Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 21:43

Suzanne F. schreef:
Klinkt beide heel legitiem.

_O-

assie schreef:
Misschien is ie wel echt dit model O:) . Altijd positief blijven denken toch? (Of naïef :+ ). Ik gun je wel zo'n mooie vent Janine.

Biks en Steenbok, klinkt heel erg fijn! Ik ga voor jullie duimen meiden.

Peelie wat zuur. Hier geen ervaring met zo'n date-bureau. Moet zeggen dat ik inmiddels bijna op het punt ben dat ik me ga aanmelden voor rugby of korfbal ofzo. Misschien dat je dan een leuk iemand ontmoet. En je wordt er nog fit van ook. := .

En wat betreft de meelezers... :wave: Hoi!!
Altijd wel goed om even in het achterhoofd te houden haha.

Hahaha dankje, maar k ben bang dat het er niet in zit in dit geval _O-

Vind het wel schokkend hoeveel vriendinnen het niet zien. De enige die het ook zag was mijn zusje, zelfs m'n moeder tuinde er in. Dat maakt misleiding wel heel erg simpel.

Sanne1977 schreef:
Suzanne F. schreef:
Zo triest dat je zo’n foto moet gebruiken. Hoe zie je er zelf dan wel niet uit? Kansloos, echt.

En wat als je dan gaat afspreken

Dat zal vast niet de intentie zijn van zo iemand :')

Sanne1977 schreef:
Wij hebben trouwens best wel wat meelezers in het topic… ik wilde even wat posten over mijn FWB, maar ik durf niet zo goed… straks leest hij mee

Ik wil me ook best opofferen hoor... Maar is het een paardenman dat je verwacht dat hij meeleest? Of zitten er tegenwoordig zoveel niet paardenmensen op Bokt?

Jeeeemig Raineri, gecockblocked door je baarmoeder ;(

Ailill

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 21:47

Wat betreft meelezers; zowel binnen Bokt als daar buiten. Daarom deel ik ook (bijna) niets meer :)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 21:57

Hahaha geld :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 21:58

Ja, ik plaats hier ook weinig om die redenen. Tijd voor een whatsapp of facebook groep? :D

Raineri schreef:
Heb morgenavond weer een date. Denk wel aardige kerel. Maar m'n baarmoeder cockblockt me

Ik moest even nadenken maar natuurlijk... :D Het schijnt dat je met een menstruatiedisc gewoon kan fietsen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 22:02

Haha ja dan kunnen we ook foto’s plaatsen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 22:06

Farjen schreef:
Raineri schreef:
Heb morgenavond weer een date. Denk wel aardige kerel. Maar m'n baarmoeder cockblockt me

Hahaha :+ Niet aantrekkelijk?

Ik denk dat ze gewoon ongesteld is. :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 22:10

Er is nog steeds een apphtoep, maar dit ligt al maanden stil.

Nieuwe aanwas zou best leuk zijn!

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 22:20

Suzanne F. schreef:
Farjen schreef:

Op z'n hollands gezegt :j

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 23:49

F_Orumster schreef:
Ja, ik plaats hier ook weinig om die redenen. Tijd voor een whatsapp of facebook groep? :D

Er zijn enkele appgroepen nog actief vanuit dit topic maar het is allemaal een beetje gefragmenteerd door de jaren, misschien is het tijd voor een nieuwe. :j De onze loopt al een jaar of 3 en niet iedereen is meer actief op bokt en de dating-apps dus niet echt relevant om nog mensen aan toe te voegen. :)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 06:10

charootje schreef:
Suzanne F. schreef:

Op z'n hollands gezegt :j

Oooh :+ :)*

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 06:47

F_Orumster schreef:
Raineri schreef:

Ik moest even nadenken maar natuurlijk... :D Het schijnt dat je met een menstruatiedisc gewoon kan fietsen.

Afbeelding
Beppy tampons, ook ideaal voor in de sauna :j

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 07:52

Ja ik heb een doorbraakbloeding sinds gisteren (net weer begonnen met de pil). Zaterdag was hij ziek geworden, nu heb ik dit. Het universum probeert me wat te vertellen denk ik? :Y)
Zo'n disc ga ik even naar kijken, goede tip!

Ben wel benieuwd wat er nu bij charootje mist eigenlijk

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 08:26

Haha ik stuur jullie straks even allemaal een PB

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 08:26

Helaas, Robin is ineens uit m'n lijstje verdwenen. Hij kon vast niet omgaan met een 'hallo knappe man'. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 08:45

Een app groep klinkt wel gezellig! Al ben ik niet echt super actief in dit topic of op Tinder. :o

Beetje swipe moe

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 09:01

Raineri schreef:
Ja ik heb een doorbraakbloeding sinds gisteren (net weer begonnen met de pil). Zaterdag was hij ziek geworden, nu heb ik dit. Het universum probeert me wat te vertellen denk ik? :Y)
Zo'n disc ga ik even naar kijken, goede tip!

Ben wel benieuwd wat er nu bij charootje mist eigenlijk

Denk dat het allemaal net wat te 'braaf' is ;)

Ben benieuwd of zo'n disc werkt?

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 09:04

Een app klinkt leuk, alleen ik zit niet op datingsites, maar loop ze in real tegen het lijf. Dat bevalt me toch beter.
Maar voor nu ff proberen om deze wat langer vast te houden :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 10:13

Rawr schreef:
F_Orumster schreef:

Er zijn enkele appgroepen nog actief vanuit dit topic maar het is allemaal een beetje gefragmenteerd door de jaren, misschien is het tijd voor een nieuwe. :j De onze loopt al een jaar of 3 en niet iedereen is meer actief op bokt en de dating-apps dus niet echt relevant om nog mensen aan toe te voegen. :)

Ik ben wel bereid om een nieuwe groep te maken en daar leven in te blazen.

Wie in de nieuwe appgroep wilt, moet mij maar even een PB doen en dan start ik een groep op *\o/*

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 10:15

Ben je het weekend een beetje doorgekomen Peelie? Ik had nog niet gereageerd maar wel gelezen.
Ik pb je voor de whatsapp groep!

x_spekkie_x schreef:
F_Orumster schreef:

[ Afbeelding ]
Beppy tampons, ook ideaal voor in de sauna :j

Daar heb ik er ook 2 van inderdaad! Nog niet geprobeerd. Sinds kyleena niet meer gemenstrueerd *\o/*

charootje schreef:
Ben benieuwd of zo'n disc werkt?

Ik vind de disc echt een top uitvinding! Tussendoor kan ik hem zelfs legen zonder eruit te halen (autodump) en ik voel het niet zitten. De menstruatiecup was ellendig (enorme krampen!) Maarja, niet meer nodig door de Kyleena.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 10:45

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 10:46

Zonnetje81 schreef:
Haha ja dan kunnen we ook foto’s plaatsen.

oh jaaaaa...ik wil graag mijn foto delen van mijn FWB maar dat kan echt niet whaha.

en nee, geen paardenman, verre van, maar je weet maar nooit..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:05

Met mij gaat het verrassend goed. Nog wel bij vlagen hoog in mijn emoties, maar niet zoals sommige mensen helemaal dicht kunnen klappen van een breakup.

Ik mis er eigenlijk niet zo veel aan. We appte al weinig en we zagen elkaar 1x per week. Soms 2x per week. En dan deden we leuke dingen samen,maar echt dat "huiselijke" van een relatie hadden we nog niet zo veel. Onze levens waren ook nog niet met elkaar gemixt. Dat maakt het allemaal bij elkaar wel een stuk "makkelijker".

En gek genoeg merk ik ook dat het ook makkelijker is, omdat ik nog niet zo veel mensen over hem verteld had, waardoor mijn eigen verwachtingen ook niet zo hoog lagen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:07

Prairy schreef:
Voor de lange termijn single ladies ;)

https://www.facebook.com/share/r/syo598Dd45Bz8DFS/

Dit is zoooo waar.... daarom date ik alleen mannen die op zijn minst mijn opleidingsniveau of hoger hebben (liefst hoger). En sommige mensen vinden dat oppervlakkig, maar ik ga me echt vervelen anders :')

Ik ben 10 jaar samen geweest met iemand die geen enkele opleiding had afgemaakt en de hele wereld daar de schuld van gaf, behalve dat hij naar zijn eigen bijdrage keek... nou, dat is me toch vermoeiend

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:22

Peelie schreef:
Prairy schreef:
Voor de lange termijn single ladies ;)

https://www.facebook.com/share/r/syo598Dd45Bz8DFS/

Dit is zoooo waar.... daarom date ik alleen mannen die op zijn minst mijn opleidingsniveau of hoger hebben (liefst hoger). En sommige mensen vinden dat oppervlakkig, maar ik ga me echt vervelen anders :')

Ik ben 10 jaar samen geweest met iemand die geen enkele opleiding had afgemaakt en de hele wereld daar de schuld van gaf, behalve dat hij naar zijn eigen bijdrage keek... nou, dat is me toch vermoeiend

Wel interessant idd. Hier een lange relatie gehad met iemand die niet geschoold was en zich ook nergens in verdiepte. En nu met iemand die onwijs veel kan, weet en doet en blijft leren.. echt twee uitersten. Dat laatste is toch wel echt een verademing nu :j

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 11:24

Ik had een relatie met de liefste leukste en positiefste persoon die ik ken. Maar echt totaal niet slim, die was mij in een discussie al meteen kwijt en dat is soms wel lastig. Ik zou er nu niet naar zoeken want er zijn maar weinig mensen die zo positief en fijn in de omgang dan wordt het een en en en. Ligt dus ook aan de persoon en hoe hij in het leven staat, niet slim betekent niet dat je meteen niks te kletsen hebt.