Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 18:52

Ik heb nu mijn Vans tussen de middag die ik intensief heb gedragen maar nog prima netjes genoeg zijn voor nog een ronde er voor 5 euro op gezet. Die zijn nieuw dus 65 euro. Gaan mensen er 3 euro op bieden. _O-
Ik wacht nog wel even een paar dagen. Ook stiekem die andere schoenen er weer op gezet en dan hopen dat hij niet verwijderd wordt. Dan breng ik die wel naar de kringloop.

SennaS

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 19:38

Heeft iemand hier weleens meegemaakt dat het erg lang duurt voordat er een verzendbevestiging van Homerr komt?
Ik heb vanmiddag een pakket weggebracht maar ik heb geen bevestiging ontvangen. Het pakket moest naar Frankrijk dus ik moest een label printen. Het is een vrij nieuw Homerr punt waar ik het heen heb gebracht dus ik ben nu een beetje bang dat het niet goed is gegaan.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 20:00

@SennaS; ik heb vanmiddag een Homerr pakket weggebracht maar zodra het pakketpunt mijn qr code heeft gescant plakt hij een etiketje op het pakje en nog voordat ik de straat uit ben heb ik de bevestiging al binnen.

Ik hoop voor je dat het goed is gegaan en dat er gewoon een storing is. Of terug naar het afleverpunt..

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 20:13

SennaS schreef:
Heeft iemand hier weleens meegemaakt dat het erg lang duurt voordat er een verzendbevestiging van Homerr komt?
Ik heb vanmiddag een pakket weggebracht maar ik heb geen bevestiging ontvangen. Het pakket moest naar Frankrijk dus ik moest een label printen. Het is een vrij nieuw Homerr punt waar ik het heen heb gebracht dus ik ben nu een beetje bang dat het niet goed is gegaan.

Ik heb eens gehad, dat inderdaad het 'inscannen' van het label bij het pakketpunt niet (goed) gedaan is. Toen het pakketje opgehaald werd van het pakketpunt naar het sorteer centrum , is hij ergens in het proces alsnog gescand en is alles goed en wel aangekomen.
Misschien dat dit bij jouw pakket ook nog gaat gebeuren.

SennaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 20:35

Mama3 schreef:
@SennaS; ik heb vanmiddag een Homerr pakket weggebracht maar zodra het pakketpunt mijn qr code heeft gescant plakt hij een etiketje op het pakje en nog voordat ik de straat uit ben heb ik de bevestiging al binnen.

Ik hoop voor je dat het goed is gegaan en dat er gewoon een storing is. Of terug naar het afleverpunt..

Ik ben ook gewend dat ik heel snel de bevestiging heb. Ik dacht dat het nu misschien anders is omdat het naar Frankrijk gaat. Ik wacht het maar even af. Het gaat maar om een babybroekje van 5€ maar het zou jammer zijn als het misgaat.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 20:59

Ik heb net een teddy beer voor 75 euro verkocht. Mijn man geloofde me niet Hahaha!

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 22:01

Cerosa schreef:
SennaS schreef:

Ik heb eens gehad, dat inderdaad het 'inscannen' van het label bij het pakketpunt niet (goed) gedaan is. Toen het pakketje opgehaald werd van het pakketpunt naar het sorteer centrum , is hij ergens in het proces alsnog gescand en is alles goed en wel aangekomen.
Misschien dat dit bij jouw pakket ook nog gaat gebeuren.

Heb ik ook wel eens gehad, kwam goed

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 22:28

Ik ben tot nu toe positief verrast. MP ben ik mee gestopt omdat ze allemaal heel laag bieden of zeuren en moeilijk doen.

Vandaag 2 pakketten erop gezet en meteen verkocht. Ook wat regenlaarsjes en nog een paar sneakers.

Toch een pakket van 60 euro en 1 van 100 euro. Gaat snel zo.

Was wel grappig want de vrouw die mijn pakket gekocht had al eerder 2 pakketten gekocht voor haar zoon. Ze baalde dat het 2e pakket net voor neus was verkocht. Zag ze te laat staan. :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 22:33

Hier een bundel samen gesteld met bundelkorting.. Zegt de verkoper.. De prijs die je biedt is te laag.

Wacht, wat? Ik bied niks, dit is je eigen bundelkorting.. _O-

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 22:36

upendo schreef:
Hier een bundel samen gesteld met bundelkorting.. Zegt de verkoper.. De prijs die je biedt is te laag.

:j

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 22:49

simongek schreef:
upendo schreef:

:j

Hier ook weleens gehad :j
Voor dat bedrag ging ze het echt niet verkopen. Ja, ik heb het niet verzonnen :Y)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 22:53

Hoe hoog staan die kortingen dan?
Ik heb maximaal 10% erop staan (vanaf 4 artikelen, bij 3 krijg je 5%) en dan ik zelf eventueel wat extra’s doen.

Om dit soort rare fratsen te voorkomen :+

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 23:16

50%.. Maargoed, met de prijzen die ze vroeg dacht ik dat die bundelkorting het lokkertje was. :')

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 23:19

Ik heb al een paar keer gehad dat vinted automatisch mn bundelkorting aanzette, en nee, dan verkoop ik t ook niet nee.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 23:44

Ik heb ook weleens verkopers geattendeerd op hun bundelkorting die extreem hoog was. Toevallige nieuwe leden waarbij de korting 50% was. Lijkt er idd op dat dit door Vinted automatisch word aangezet bij nieuwe leden (vast een bug in het systeem)

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 23:46

Een teddybeer voor 75,- hoe doe je dat? Voor hoeveel zet je zoiets dan te koop? Of is het een collectors item?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 23:56

Heb ik ook ooit gehad ja! Had 3 dingen die nieuw waren en waar ik €20,- voor vroeg. En meerdere items voor €1/€2 . Kreeg ik ook een bundel aanvraag voor 4 producten waarvan dus 3 die van €20,- en 1 ding van €1,-. Was de bundelprijs echt maar €30,- . Ja dat gaan we dus nooi niet doen he.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 08:22

Dan moet je dat uitzetten, daar ben je zelf bij.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 09:22

Ik had eerst ook niet door dat de bundelkorting automatisch zo hoog stond. En dan kan het heel gek uitkomen als je alles voor bodemprijsjes te koop zet en er enkele items bij zitten die duurder zijn. Dan bundel je met iets goedkoops en krijg je absurde korting.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 09:56

Maar dat kan de koper niet helpen? Als ik meerdere dingen aanvink bied die dat automatisch aan.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 11:13

De koper kan daar inderdaad niets aan doen, maar Vinted doet ook niet erg z'n best om nieuwe gebruikers erop te attenderen dat die bundelkorting automatisch heel hoog staat. En daarom snap ik wel dat er soms bestellingen om geannuleerd worden of dat er bij bepaalde artikelen staat dat ze uitgesloten zijn van bundelkorting.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 11:26

Waar kan ik dat checken, heb zelf nooit iets met bundelkorting gedaan, maar wil het nu wel even checken

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 11:44

Spenk schreef:
Dan moet je dat uitzetten, daar ben je zelf bij.

Tsja, ik wist van het bestaan van bundelkorting. Maar geen idee dat die standaard zo hoog stond he.... Dat "merk" je pas als iemand dus artikelen van je wil overkopen in bundel.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 12:10

Ik durf die bundelkorting aan en uit zetten naar gelang de periode van de maand. Als verkoopt slabakt na week 2/3 gaat ie aan, tegen week 4 (wanneer lonen gestort worden) gaat ie uit.

En die beer bleek idd een collectible. Heb maar 1 beer bijbehouden van mijn kindertijd, is het net een zeldzame hahaha. Kon er misschien wel meer uit halen via ebay maar wilde dat internationale gedoe met verzenden niet hebben. En de dame waar hij heen gaat klonk er erg blij mee, dat is ook best fijn.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 12:13

Hier weer dingen die niet verzonden zijn..... Geen berichtje, sommige niet online geweest(maar wel 2 dagen voor de koop), anderen wel maar niet versturen.