Ik wacht nog wel even een paar dagen. Ook stiekem die andere schoenen er weer op gezet en dan hopen dat hij niet verwijderd wordt. Dan breng ik die wel naar de kringloop.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SennaS schreef:Heeft iemand hier weleens meegemaakt dat het erg lang duurt voordat er een verzendbevestiging van Homerr komt?
Ik heb vanmiddag een pakket weggebracht maar ik heb geen bevestiging ontvangen. Het pakket moest naar Frankrijk dus ik moest een label printen. Het is een vrij nieuw Homerr punt waar ik het heen heb gebracht dus ik ben nu een beetje bang dat het niet goed is gegaan.
Mama3 schreef:@SennaS; ik heb vanmiddag een Homerr pakket weggebracht maar zodra het pakketpunt mijn qr code heeft gescant plakt hij een etiketje op het pakje en nog voordat ik de straat uit ben heb ik de bevestiging al binnen.
Ik hoop voor je dat het goed is gegaan en dat er gewoon een storing is. Of terug naar het afleverpunt..
Cerosa schreef:SennaS schreef:Heeft iemand hier weleens meegemaakt dat het erg lang duurt voordat er een verzendbevestiging van Homerr komt?
Ik heb vanmiddag een pakket weggebracht maar ik heb geen bevestiging ontvangen. Het pakket moest naar Frankrijk dus ik moest een label printen. Het is een vrij nieuw Homerr punt waar ik het heen heb gebracht dus ik ben nu een beetje bang dat het niet goed is gegaan.
Ik heb eens gehad, dat inderdaad het 'inscannen' van het label bij het pakketpunt niet (goed) gedaan is. Toen het pakketje opgehaald werd van het pakketpunt naar het sorteer centrum , is hij ergens in het proces alsnog gescand en is alles goed en wel aangekomen.
Misschien dat dit bij jouw pakket ook nog gaat gebeuren.