Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sintara schreef:Niobe schreef:
Ik denk een jaarsalaris van toen
Ja van toen, hahaah. Gingen al hun vrienden bij ze wassen. De voorloper van die wasmachine hebben we ook nog. Zo'n hele grote hoge waspan die op een fornuis moest.
Daar wordt tegenwoordig schapenbrok in bewaard
Captain schreef:Ach, niets is milieuvriendelijk. Ik geloof dat het maken van windmolens uiteindelijk ook meer uitstoot geeft dan wat het oplevert.
Enige optie: stoppen met voortplanten.
Ik blijf het ongelofelijk vinden dat die optie echt nooit genoemd word, terwijl dat HET probleem is.
Bambi1995 schreef:Volgens mij werd die vraag eens gesteld aan Jesse Klaver of het niet een beter idee was om minder kinderen te produceren. Daar had hij niet veel op te zeggen. Hij hield erg van zijn kinderen.
Femke_Tweety schreef:Captain schreef:Ach, niets is milieuvriendelijk. Ik geloof dat het maken van windmolens uiteindelijk ook meer uitstoot geeft dan wat het oplevert.
Enige optie: stoppen met voortplanten.
Ik blijf het ongelofelijk vinden dat die optie echt nooit genoemd word, terwijl dat HET probleem is.
Ik mag er graaaaag regelmatig op wijzen...
Femke_Tweety schreef:Bambi1995 schreef:Volgens mij werd die vraag eens gesteld aan Jesse Klaver of het niet een beter idee was om minder kinderen te produceren. Daar had hij niet veel op te zeggen. Hij hield erg van zijn kinderen.
Je kunt toch prima van je eigen kinderen houden, én je realiseren dat minder kinderen eigenlijk best een goed idee is.
In principe, zolang iedere persoon nooit meer dan 2 kinderen krijgt, gaan de aantallen al héél snel heel erg afnemen...