Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sneeuwvlok23

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 18:16

Wat ik me trouwens afvroeg, waar kijken jullie naar tijdens het swipen? Wanneer spreekt een persoon jullie echt aan? e.g. heeft diegene een leuke glimlach, grappige bio of komen jullie interesses overeen? Of is diegene gewoon super knap? Merk dat ik zelf niet echt gericht ergens op swipe namelijk, maar vind het wel leuk om van anderen te horen :j

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 18:53

Ik kijk eerst naar een foto om te bepalen of ik hier eventueel op zou kunnen vallen, dan ga ik zijn bio lezen en als dat ook bevalt swipe ik naar rechts.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 18:56

Sneeuwvlok23 schreef:
Wat ik me trouwens afvroeg, waar kijken jullie naar tijdens het swipen? Wanneer spreekt een persoon jullie echt aan? e.g. heeft diegene een leuke glimlach, grappige bio of komen jullie interesses overeen? Of is diegene gewoon super knap? Merk dat ik zelf niet echt gericht ergens op swipe namelijk, maar vind het wel leuk om van anderen te horen :j
Afbeelding

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:01

Sneeuwvlok23 schreef:

De knappe/gespierde/egotrippers gaan naar links :j
En dan degene met te veel baard of te lang haar of gewoon iets wat mij niet bevalt maar links.
En dat waarbij ik denk, oké niet te knap, te veel ego oftewel hopelijk een normale vent gaat naar rechts. Natuurlijk na de interesse check

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:12

Sneeuwvlok23 schreef:

Toen ik nog swipte, uiterlijk. Buitenlands/Midden-Oosten, alles met blond/rood/lichtbruin haar ging naar links. :') En het soort foto's. Mannen die op feestjes stonden of met een vis, of met een baby/kind - direct naar links. Joee!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:18

Een lift-selfie, dat is echt een no-go hier :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:31

hagelslag schreef:
Sneeuwvlok23 schreef:

De knappe/gespierde/egotrippers gaan naar links :j
En dan degene met te veel baard of te lang haar of gewoon iets wat mij niet bevalt maar links.
En dat waarbij ik denk, oké niet te knap, te veel ego oftewel hopelijk een normale vent gaat naar rechts. Natuurlijk na de interesse check
Knappe mannen naar links, niet andersom? :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:37

Knappe mensen naar links, die snap ik ook niet helemaal :n

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:51

Omdat ik zelf ook niet qua uiterlijk super knap ben :D ik wil gewoon gewoon zeg maar

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:51

Sneeuwvlok23 schreef:

De bio moet wel een beetje iets zeggen over iemand (terwijl ik dat niet echt heb :') ). En dat moet toch iets aansluiten.

Er moet iig 1 lachende foto en 1 zonnebrilloze foto zijn om een beeld te vormen. Verder een beetje het totaalplaatje, ik heb niet echt een standaardtype. Maar kuiltjes zijn heeeeel belangrijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:52

Hier gaat knap ook naar links hoor :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:54

En lelijk gaat naar rechts?

#DurfTeVragen :o

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:57

Ailill schreef:

Uiteraard *\o/*

Nee gewoon gewoon gaat naar rechts...
Het niet percee knap, niet percee dun/gespierd/dik/ weet ik veel wat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 20:03

Ailill schreef:

Klopt, er is geen middenweg..

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 20:16

Ik heb werkelijk geen idee _O- Als er iets is wat me aanspreekt gaat het naar rechts, maar dat is toch wel op de foto's. Bij twijfel lees ik nog wel een bio, maar eerlijk gezegd dus ook vaak niet, haha.
Om me vervolgens de volgende dag af te vragen waarom ik naar rechts geswiped heb. :+

Knap ook altijd naar rechts, tenzij duidelijk nep haha. Je bent een match of niet, dus ik doe die niet automatisch weg.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 20:26

Alles met de tekst: "ik ben een lieve zorgzame jongen" gaat sowieso naar links. :')

Knap gaat hier wel altijd naar rechts. Iemand met een leuke bio en een twijfel uiterlijk gaat ook naar rechts. Alles wat absoluut niet mijn type is (en ook niet een beetje) gaat naar links. Zijn meestal de mannen met bling bling oorbellen en Adidas pakjes en zo.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 20:33

Relaxed schreef:
Ailill schreef:

Klopt, er is geen middenweg..
:(:)

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 21:27

Spierballen en gymtypes gingen linea recta naar links. Ik keek toch vooral naar uiterlijk (oepsie :o ). Als iemand echt te knap voor me was ging hij ook naar links. Werd ik alleen verdrietig van :')

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 22:01

Ik had verrassend veel laaggeletterde mannen. Als ze niet begrijpen wanneer je me/mijn, d/t of hoofdletters gebruikt, dan sloeg ik even over. :evaw: Maar ik vond zo ongeveer de hele Tinderpopulatie niets. Tonnie Testosteronnie's, vissers, hopeloze mannen met "sneue" bio's, ga maar door. Te weinig vikingen (bij voorkeur met weinig baard), dus ik slaap voorlopig lekker met m'n kat. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 22:07

Mijn viking is zo dyslectisch als de neten maar gelukkig is hij goed in bed. En baardig <<)

Die d's en t's heb ik geen last van want na 6 jaar samen app je alleen nog suffe foto's _O-

Oh ja dus moraal, doe gewoon een dyslect. Knap er niet meteen op af!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 22:20

Dank jullie wel, jullie berichtjes doen me goed! Vandaag nog even geappt maar goed hij moet dat voor zichzelf uitvissen he, ik gok op een typisch gevalletje van oh nu wordt het wel ongeveer iets echts en dat is griezelig......

Maar wat het zuur maakt is het moment, echt he, wees dan een vent en doe dat zaterdagavond bij binnenkomst na de pizza ofzo. Wacht dan niet tot zondagavond half elf.......maar ja ik ben de dag doorgekomen, moest "even" heen en weer door half NL om een kachel voor mijn zusje op te halen en dat gaf afleiding. Verder stik ik van het werk dus ik begraaf me daar even in.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 22:26

Ja dat komt ergens wel berekenend over. Nog even een leuk weekend hebben en dan gedag zeggen. Hij wist dit al veel eerder

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 22:29

Oké maar dat zijn praktijken waar ik ook schuldig aan ben omdat ik me zo bezwaard voelde dat ik iemand ging kwetsen. Niet berekenend in mijn geval maar wel zwak.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 22:49

Imaginaerum schreef:
Ik had verrassend veel laaggeletterde mannen. Als ze niet begrijpen wanneer je me/mijn, d/t of hoofdletters gebruikt, dan sloeg ik even over. :evaw: Maar ik vond zo ongeveer de hele Tinderpopulatie niets. Tonnie Testosteronnie's, vissers, hopeloze mannen met "sneue" bio's, ga maar door. Te weinig vikingen (bij voorkeur met weinig baard), dus ik slaap voorlopig lekker met m'n kat. :')

Tonnie testosteronnie _/-\o_

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 22:56

ReadTheRulez schreef:
Ja dat komt ergens wel berekenend over. Nog even een leuk weekend hebben en dan gedag zeggen. Hij wist dit al veel eerder

Hoe weet jij zo zeker dat hij dit al eerder wist?

Het is poedersuiker dat het zo gelopen is, maar ik vind het wel jammer dat sommigen hier alle mannen flink over 1 kam scheren en altijd als de boeman (willen) zien.