Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sneeuwvlok23 schreef:Wat ik me trouwens afvroeg, waar kijken jullie naar tijdens het swipen? Wanneer spreekt een persoon jullie echt aan? e.g. heeft diegene een leuke glimlach, grappige bio of komen jullie interesses overeen? Of is diegene gewoon super knap? Merk dat ik zelf niet echt gericht ergens op swipe namelijk, maar vind het wel leuk om van anderen te horen
Sneeuwvlok23 schreef:Wat ik me trouwens afvroeg, waar kijken jullie naar tijdens het swipen? Wanneer spreekt een persoon jullie echt aan? e.g. heeft diegene een leuke glimlach, grappige bio of komen jullie interesses overeen? Of is diegene gewoon super knap? Merk dat ik zelf niet echt gericht ergens op swipe namelijk, maar vind het wel leuk om van anderen te horen
hagelslag schreef:Knappe mannen naar links, niet andersom?Sneeuwvlok23 schreef:Wat ik me trouwens afvroeg, waar kijken jullie naar tijdens het swipen? Wanneer spreekt een persoon jullie echt aan? e.g. heeft diegene een leuke glimlach, grappige bio of komen jullie interesses overeen? Of is diegene gewoon super knap? Merk dat ik zelf niet echt gericht ergens op swipe namelijk, maar vind het wel leuk om van anderen te horen
De knappe/gespierde/egotrippers gaan naar links
En dan degene met te veel baard of te lang haar of gewoon iets wat mij niet bevalt maar links.
En dat waarbij ik denk, oké niet te knap, te veel ego oftewel hopelijk een normale vent gaat naar rechts. Natuurlijk na de interesse check
Imaginaerum schreef:Ik had verrassend veel laaggeletterde mannen. Als ze niet begrijpen wanneer je me/mijn, d/t of hoofdletters gebruikt, dan sloeg ik even over.Maar ik vond zo ongeveer de hele Tinderpopulatie niets. Tonnie Testosteronnie's, vissers, hopeloze mannen met "sneue" bio's, ga maar door. Te weinig vikingen (bij voorkeur met weinig baard), dus ik slaap voorlopig lekker met m'n kat.
ReadTheRulez schreef:Ja dat komt ergens wel berekenend over. Nog even een leuk weekend hebben en dan gedag zeggen. Hij wist dit al veel eerder